Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä rapussa asuu niin " ihania" lapsia. Taas oli räitty hissinnappuloihin.

Vierailija
13.03.2007 |

Kun niille sanoo noista sikailemisista, niin ne tulee melkein päälle.

Voi tätä kaupungin vuokratalojen onnea!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa ihmisten ilmoille ja jättäkää luuserit terrorisoimaan paikkoja!

Vierailija
2/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin miehestäni ja entistä asuntoa ei ole vielä saatu myytyä. Sitten kun se on mennyt kaupaksi, ostan oman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läävissä elää alemman sosiaaliluokan kansalaisia. Ei niissä voi normaali ihminen elää. Toivottavasti ap pääset pian pois.

2

Vierailija
4/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asialla on tosiaan vähemmistökansalaiset, tosin ei sillä mulle ainakaan mitään merkitystä ole. En vaan ymmärrä kun pitää omaa kotirappua sotkea ja olla naapureille ilkeä.

Vierailija
5/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alue, ei paljoa kaupungin vuokrakämppiä. Enimmäkseen mukavia vanhuksia ja eläkeläisiä asuu tässä taloyhtiössä, äsken kuitenkin muutti ensimmäinen lapsiperhe. Ja millainen! Kaiteet täynnä räkää, alakerran kasvi+ruukku pistetty säpäleiksi ja oveen potkittu rumat jäljet :(. Toisten ihmisten ovista revitty pois mm. tarroja ja " Tervetuloa" -kylttejä. Kyllä kelpaa!! Isännöitsijä ei puutu asiaan, koska kys. perhe on asunut vasta niin vähän aikaa.

Vierailija
6/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kyllä maalla on mukavaa (puhdasta ja rauhallista)

Vierailija
7/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin aikoinani myös vuokralukaalissa, joka sinänsä oli ihan kiva asunto ja kivalla paikalla. Mutta ne naapuri, huhhuh! Tietyillä lapsilla ei ollut mitään rajoja, ulkona mekasti vielä myöhään illalla, rapussa majailivat ja tuhosivat sitä rappua. Seiniä kaiverrettiin, valokatkaisimet poltettii, lampunkuvut poltettiin (tupakalla reikiä, tai sitten sytyttimellä). Hissiin syljettiin, roskia heitettin sinne ja saunan lukot rikottiin ym. Ikää näillä lapsukaisilla oli yheksästä ylospäin.

Ja niiden vanhemmille oli ihan turha puhua, ei ne saanut lapsiaan kuriin, jos nyt edes yrittivät?

Mä sain tosi huonon kuvan vuokrataloista. Ymmärrän toki että on olemassa hyviäkin vuokrataloja, mutta en kuitenkaan itse enää ottaisi riskiä ja muuttaisi sellaiseen.

Vierailija
8/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvä alue, ei paljoa kaupungin vuokrakämppiä. Enimmäkseen mukavia vanhuksia ja eläkeläisiä asuu tässä taloyhtiössä, äsken kuitenkin muutti ensimmäinen lapsiperhe. Ja millainen! Kaiteet täynnä räkää, alakerran kasvi+ruukku pistetty säpäleiksi ja oveen potkittu rumat jäljet :(. Toisten ihmisten ovista revitty pois mm. tarroja ja " Tervetuloa" -kylttejä. Kyllä kelpaa!! Isännöitsijä ei puutu asiaan, koska kys. perhe on asunut vasta niin vähän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän