Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No voihan hitto tein vaalikoneen ja minulle ehdotetaan persuja.

Vierailija
31.03.2025 |

Sopii parhaiten minulle 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se oli aikoinaan esim presidentin vaalin tilastoissa, että Laura Huhtasaari oli selkeä ykkönen vaalikoneissa, mutta silti hän sai alle 10% kannatuksen lopullisissa vaaleissa. Suuressa osassa ihmisiä asuu vähintään pieni perussuomalainen, mutta eivät vaan kehtaa myöntää.

Vierailija
2/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut kysymykset on vähän sellaisia että jos kysytään pitääkö Suomeen tuoda tuhansia uusia ihmisiä Afrikasta ja vastaat että ei niin persuhan olet. Pitääkö lapsille opettaa että on olemassa rajaton määrä sukupuolia ja niitä voi vaihtaa mielen mukaan, persuhan olet jos vastaat ei. Noissa ei itse voi perustella vastausta ja sanoa että en välttämättä vastusta tätä asiaa, vaan tulijoiden määrää tai että seksivalistus on hyvä asia, mutta en ole samaa mieltä sukupuolten määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut kysymykset on vähän sellaisia että jos kysytään pitääkö Suomeen tuoda tuhansia uusia ihmisiä Afrikasta ja vastaat että ei niin persuhan olet. Pitääkö lapsille opettaa että on olemassa rajaton määrä sukupuolia ja niitä voi vaihtaa mielen mukaan, persuhan olet jos vastaat ei. Noissa ei itse voi perustella vastausta ja sanoa että en välttämättä vastusta tätä asiaa, vaan tulijoiden määrää tai että seksivalistus on hyvä asia, mutta en ole samaa mieltä sukupuolten määrästä.

Onhan muidenkin puolueiden ehdokkailla mahdollisuus vastata näihin kuten sinäkin, mutta eivät vastaa. Syy on, että sinä olet sisäinen persu, halusit sitä tai et.

Vierailija
4/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen joukossa on järkityyppejä myös.

Vierailija
5/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan muutto ja persujen muu politiikka kannattaa pitää erillä toisistaan.

Ma muilu on pelkkää populismia, köyhien kyykyttäminen on se, mitä persut oikeasti ajaa.

Vierailija
6/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti suurin osa Ylen toimittajista on tutkitusti vihervasemmistolaisia ja he ovat kysymykset ja niiden tulkinnan laatineet. Silti eivät näe malkaa omassa silmässään.

Vierailija
7/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti suurin osa Ylen toimittajista on tutkitusti vihervasemmistolaisia ja he ovat kysymykset ja niiden tulkinnan laatineet. Silti eivät näe malkaa omassa silmässään.

Tutkimuksen teki persujen puoluetoimisto, joka tunnetusti on puolueettomuuden linnake 😄

Vierailija
8/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen teki persujen puoluetoimisto, joka tunnetusti on puolueettomuuden linnake 😄

Vihreä, vasemmistolainen, valehtelija. Kolmen V:n vahva yhteys. 😂

Vierailija
9/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue mitä se ehdokas on vastannut avoimiin kysymyksiin. Näet oletko oikeasti samaa mieltä. Joissain kysymyksissä rasti voi olla samassa ruudussa, mutta perusteluissa tulee esiin mielipide-ero. Tai toisin päin. 

Vierailija
10/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mik kaupunki?

Vierailija
11/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi eka kerta ku persut kaunistele vaalilupauksia ku ei niitä tarve pitää

Vierailija
12/12 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein vaalikoneen ja Persut jäivät Kokoomuksen kanssa kauimmaksi. Joskaan mikään puolue ei ollut loppujen lopuksi kovin lähellä.