Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierrätetäänkö Prepaid numeroita?

Vierailija
31.03.2025 |

Mun kysymys on tietääkö joku kierrätetäänkö prepaid numeroita kun oon pari kuukautta sitten ostanut tän Telian Prepaidin ja nyt joku ihme äijä soitti ja kyseli jotain miestä kenestä en ole koskaan kuullutkaan vaikutti joltain Päihde ongelmaiselta,mietin vaan että mistä saanut mun numeron 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä soitti vaan väärään numeroon. Itselläni on käytössä Telian prepaid, eikä tähän ole noin 1,5 vuoden aikana soittanut yksikään puhelinmyyjä, eikä muukaan häirikkö tai jotain toista ihmistä kysynyt.

Vierailija
2/5 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin soittaa vanhaan prepaid-numerooni, joka ollut parin vuoden päästä 20 vuotta poissa käytöstä, sanoo edelleen, että numero ei ole käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia numeroita kierrätetään. En muista tarkkaa aikaa (olisiko vuosi) koska numeron voi antaa uudelle käyttäjälle. Kun äitini sai kännykän, hän alkoi saada kutsuja AA-kokoukseen ja ilmoituksia koirahoitolasta, ilman että oli alkoholiongelmaa tai koiraa. Edellinen numeron omistaja ei ilmeisesti ollut muistanut antaa uutta numeroaan.

Vierailija
4/5 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prepaid-numeroita voi kierrättää koska kukaan ei voi tietää onko sim edelleen käytössä ja koska numerolle ladataan lisää rahaa. Ovat siis ikuisia.

Vierailija
5/5 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei prepaid-numeroita voi kierrättää koska kukaan ei voi tietää onko sim edelleen käytössä ja koska numerolle ladataan lisää rahaa. Ovat siis ikuisia.

Prepaid on voimassa 1 vuoden latauksesta ja jos prepaidia ei lataa, vaan menee pelkällä alkusaldolla niin 6 kuukautta. Lisäksi pakkauksissa lukee aika, johon mennessä numero pitää ottaa käyttöön.