Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies sitte jätti mut
13.03.2007 |
kaksi lasta meillä ja toisen ottaa mukaansa kuulema. Sanoi vain että se on moro! Etsii omaa asuntoa jo. Ihan yöllättäen :(
Kommentit (5)
Joskus vaan sisarukset erotetaan olosuhteiden pakosta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kamala juttu. Jos se teki sen noin äkkiä, niin voikohan vielä muuttaa mielensä. Menkää pariterapiaan keskustelemaan siitä, mikä sitä mättää.
Että selvittäkääpäs se asia nyt kunnolla virallisia teitä pitkin.
Alue: Aihe vapaa
Tärkeätä sun on nyt olla rauhallinen, uskon että routa porsaan kotiin ajaa!
Tsemppiä ja halit!