Lue keskustelun säännöt.
Äänestän KD:tä, mitäs siihen sanotte?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nyt henkilö ratkaisee tämän pelin kristillisten hyväksi.
kaukana todellisuudesta kokoomuslaiset päättäjät elävät. Jotenkin vain se paras ja itselle tärkeitä asioita ajava henkilö löytyi Kristillisdemokraateista.
Itse äänestän nyt luultavasti Kokoomusta, mutta KD olisi toinen vaihtoehto. Siis joko Kokoomus tai Kristillisdemokraatit.