Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskias/välilevyn pullistama ja raskaus!

Vierailija
13.03.2007 |

Onko kellään kokemusta? Onko loppuraskaus aivan järkyttävää selkävaivaisena?

Mulla nyt raskaus vähän yli puolen välin ja viikonloppuna " hajosi" selkä. Välilevyn pullistumaa epäillään, voi kuulemma parantua itsestään esimerkiksi parin kuukauden kuluttua... Mitään sille ei vissiinkään kannata tehdä. Kipu on lääkkeistä huolimatta aika mieletön ja pelottaa miten tästä selviää kun maha on kuitenkin vasta alottanu kasvamisen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain omaan selkäkipuuni avun osteopaatilta, vaikka mahani oli jo iso enkä taipunut kovin moniin asentoihin.

Olin käynyt myös lääkärissä, joka sanoi että selkäsäryt kuuluvat raskauteen ja että sille aletaan tehdä jotain synnytyksen jälkeen jos ei itsekseen parane. Osteopaatti vain tokaisi, ettei raskaus ole mikään sairaus, johon kuuluisi kipuja, ja paransi selän! : )

Vierailija
2/4 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista kipua sinulla oli ? Mitä osteopaatti sille teki?

Vierailija:

mutta sain omaan selkäkipuuni avun osteopaatilta, vaikka mahani oli jo iso enkä taipunut kovin moniin asentoihin.

Olin käynyt myös lääkärissä, joka sanoi että selkäsäryt kuuluvat raskauteen ja että sille aletaan tehdä jotain synnytyksen jälkeen jos ei itsekseen parane. Osteopaatti vain tokaisi, ettei raskaus ole mikään sairaus, johon kuuluisi kipuja, ja paransi selän! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välilevyn pullistumasta joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Raskauksissa alkuraskaus on ollut aina vaikeinta mutta loppua kohden on helpottanut vaikka minulla aina on maha kasvanut valtavan suureksi.

En tiedä miksi näin ja meneekö muilla samalla kaavalla.

Vierailija
4/4 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kolme viimeistä kuukautta iskias ja jouduin sairaalaan viisi viikkoa ennen laskettua aikaa.'

Se oli suorastaan yhtä helvettiä, kun raahasin jalkaa perässäni kun kipu oli aivan kauhea, yritin kävellä sauvoilla ja rolaattorilla ja yritin vaikka mitä sairaalassa olo aikana, mutta kipu oli vin koko ajan aivan jumalaton.

viikolla 37 synnytys käynnistettiin ja kipu loppui saman tien kunvauva oli maailmassa eli vauva painoi jotenkin iskias hermoa.

Se kolme kuukautta oli aivan kauheaa aikaa ja onneksi ei enää tartte kärsiä ainakaan sitä kipua kun lapsiluku on täynnä ( 3 )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä