Mä en jaksa varmaan tätä,mies nukkuu taas varmaan puoleen påivään
Ja ottaisin varmaan eron mutta meillä talo jota kukaan ei osta ennen kuin vika siinä on korjattu
Kommentit (44)
Hehe, ihan kuin mun exä. Sei ei koskaan päässyt yli siitä, kun nukuin pitkään. Ei tehnyt itsemurhaa sentään, vaan aloitti sivusuhteen ja sillekin selitti tuskissaan, kun mä nukun pitkään. :D
Heistä tuli parempi pari, molemmilla työajat sellaiset, että pitää herätä kukonlaulun aikaan, onni kukoistaa, ja minä saan nukkua rauhassa.
Aloittajan ulosanti on kovin sekavaa, mutta tavallaan kyllä ymmärrän, että ottaa päähän, jos puoliso ei tee muuta kuin nukkuu, syö ja käy töissä. Ap:n niskoille jää kaiketi kaikki kotityöt ja remonttiakin pitäisi tehdä. Yhteiseen taloon se olisi kiva tehdä yhdessä, jollei ole varaa palkata ulkopuolista tekemään.
Oma kumppanini menee aikaisin töihin, joten yritän olla kettuuntumatta siitä, että nukkuu viikonloppuisin myöhään ja venyy aamupalapöydässä helposti pari, kolme tuntia (ja sama meno lomilla), mutta kyllä se välillä ottaa päähän, kun pitäisi saada jotain yhdessä tehdyksi tai mennä yhdessä jonnekin ja toinen on valmis mihinkään vasta joskus iltapäivällä, kun itse olisin jo rauhoittumassa syömään ja viettämään vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
potkase se patalaiska luuseri ylös
Hirveä huuto, yritin herättä kun kerroin yhdestä uutisesta niin rupesi huutamaan
Ap
Oletko kehitysvammainen?
sopimaton vertaus jos huomaat itsekin. kehitysvammaiset tosi ok ja osaavat käyttäytyä pääosin,jopa kivoja. ja ihminen ei ole itse valinnut moista. eli kunnioitetaan heitä, se ei ole haukkumanimi.
Kehitysvamma tarkoittaa vakavaa puutetya älyssä. Se näyttää tässäkin tapauksessa aiheuttavan ap:n ongelmat, ei miehen nukkuminen.
Mitä vi t tua? Mietit itsemurhaa koska mies nukkuu pitkään?