Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa varmaan tätä,mies nukkuu taas varmaan puoleen påivään

Vierailija
31.03.2025 |

Ja ottaisin varmaan eron mutta meillä talo jota kukaan ei osta ennen kuin vika siinä on korjattu

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin moni teistä jaksais samaa kun se toistuu joka päivä? Vuosikausia. Mä oon ihan loppu tähän ja pyörii itsemurha mielessä

Ap

Mitä vi t tua? Mietit itsemurhaa koska mies nukkuu pitkään?

Vierailija
42/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ihan kuin mun exä. Sei ei koskaan päässyt yli siitä, kun nukuin pitkään. Ei tehnyt itsemurhaa sentään, vaan aloitti sivusuhteen ja sillekin selitti tuskissaan, kun mä nukun pitkään. :D 

Heistä tuli parempi pari, molemmilla työajat sellaiset, että pitää herätä kukonlaulun aikaan, onni kukoistaa, ja minä saan nukkua rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ulosanti on kovin sekavaa, mutta tavallaan kyllä ymmärrän, että ottaa päähän, jos puoliso ei tee muuta kuin nukkuu, syö ja käy töissä. Ap:n niskoille jää kaiketi kaikki kotityöt ja remonttiakin pitäisi tehdä. Yhteiseen taloon se olisi kiva tehdä yhdessä, jollei ole varaa palkata ulkopuolista tekemään.

Oma kumppanini menee aikaisin töihin, joten yritän olla kettuuntumatta siitä, että nukkuu viikonloppuisin myöhään ja venyy aamupalapöydässä helposti pari, kolme tuntia (ja sama meno lomilla), mutta kyllä se välillä ottaa päähän, kun pitäisi saada jotain yhdessä tehdyksi tai mennä yhdessä jonnekin ja toinen on valmis mihinkään vasta joskus iltapäivällä, kun itse olisin jo rauhoittumassa syömään ja viettämään vapaa-aikaa. 

Vierailija
44/44 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

potkase se patalaiska luuseri ylös

Hirveä huuto, yritin herättä kun kerroin yhdestä uutisesta niin rupesi huutamaan

Ap

Oletko kehitysvammainen?

sopimaton vertaus jos huomaat itsekin. kehitysvammaiset tosi ok ja osaavat käyttäytyä pääosin,jopa kivoja. ja ihminen ei ole itse valinnut moista. eli kunnioitetaan heitä, se ei ole haukkumanimi.

Kehitysvamma tarkoittaa vakavaa puutetya älyssä. Se näyttää tässäkin tapauksessa aiheuttavan ap:n ongelmat, ei miehen nukkuminen.