Mä en jaksa varmaan tätä,mies nukkuu taas varmaan puoleen påivään
Ja ottaisin varmaan eron mutta meillä talo jota kukaan ei osta ennen kuin vika siinä on korjattu
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei saisi nukkua?
No on se vähän kummaa jos joka työpäivä menee noin myöhään töihin, mutta nukkukoon. Ei se multa ole pois. Ihmettelen
Ap
Mikä siinä on kummaa? Tekeehän monet illalla ja yölläkin alkavia töitä? Miksi sitten eroa mietit jos ei ole sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
On lomautettuna siis vetänyt su-iltana kunnon mäskit ja nyt nukkuu? Ei raukka parka (vielä) edes tiedä pahoittaneensa kumppaninsa mieltä vain ja ainoastaan nukkumalla. Ei ole parisuhteet helppoja nykyään.
Miksi pahoitit mielesi? Onko nukkuminen jotenkin pahasta?
Juokse muissa siihen asti.Saat putsattua ukon, eli valehtele sujuvasti.Kesä tulee helpompi kulkea.Voimia vaan koitoksiin.
Vierailija kirjoitti:
potkase se patalaiska luuseri ylös
Ja pihalle
Ootsä kännissä vai jossain aineissa? 🤔
Et taida itsekkään olla töissä kun kerkeät miestäsi vainota. Mene sinäkin nukkumaan kun olet noin sekaisin. Saattaa auttaa rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se vähän kummaa jos joka työpäivä menee noin myöhään töihin, mutta nukkukoon. Ei se multa ole pois. Ihmettelen
Ap
Siis onko hänellä vapaa työaika?
On, tosin on lomautettuna
Ap
Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.
Vauvalla on erikoisimmat juonen käänteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pihalle
Mun mielestä ap on se josta tulee luuseri vibat. Mikä hän on määräilemään muiden elämää kun omakin taitaa olla hukassa.
Ehkä lähden shoppailemaan sillä aikaa kun nukkuu. En jaksa kuunnella tuota röhkimistä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lähden shoppailemaan sillä aikaa kun nukkuu. En jaksa kuunnella tuota röhkimistä
Ap
Onko teillä monta lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Menen töihin 3 kertaa viikossa klo 21.
- yökkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pihalle
Mun mielestä ap on se josta tulee luuseri vibat. Mikä hän on määräilemään muiden elämää kun omakin taitaa olla hukassa.
No tuu sä ottamaan tää mies ja osta samalla tää talokin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sulla rahaa on? Miehesi palkallako shoppailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole sulta pois, mutta kuitenkin ottaisit eron jos pystyisit. Noilla älyn lahjoilla et varmaan ole töissä?
Kuin moni teistä jaksais samaa kun se toistuu joka päivä? Vuosikausia. Mä oon ihan loppu tähän ja pyörii itsemurha mielessä
Ap
Siis ymmärsinkö nyt oikein. Hän on lomautettuna mutta nukkuu myöhään kun tekee myöhään töitä. Tekeekö lomautuksen aikana pimeitä töitä?
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein. Hän on lomautettuna mutta nukkuu myöhään kun tekee myöhään töitä. Tekeekö lomautuksen aikana pimeitä töitä?
Lomautettuna osan päivästä. Osa aikatöissä
Montako tuntia tekee päivä/viikko töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä huuto, yritin herättä kun kerroin yhdestä uutisesta niin rupesi huutamaan
Ap
Oletko kehitysvammainen?
sopimaton vertaus jos huomaat itsekin. kehitysvammaiset tosi ok ja osaavat käyttäytyä pääosin,jopa kivoja. ja ihminen ei ole itse valinnut moista. eli kunnioitetaan heitä, se ei ole haukkumanimi.
Sitä varmaan kannattaa erota, tee se viimeinen palvelus