Mä en jaksa varmaan tätä,mies nukkuu taas varmaan puoleen påivään
Ja ottaisin varmaan eron mutta meillä talo jota kukaan ei osta ennen kuin vika siinä on korjattu
Kommentit (44)
Mun äiti sanoo että mun kannattaa olla tässä kun en välttämättä saa ketään toista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei saisi nukkua?
No on se vähän kummaa jos joka työpäivä menee noin myöhään töihin, mutta nukkukoon. Ei se multa ole pois. Ihmettelen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se vähän kummaa jos joka työpäivä menee noin myöhään töihin, mutta nukkukoon. Ei se multa ole pois. Ihmettelen
Ap
Siis onko hänellä vapaa työaika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On, tosin on lomautettuna
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On, tosin on lomautettuna
Ap
Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää.
potkase se patalaiska luuseri ylös
Vierailija kirjoitti:
Ota pikkaris pois ja herätä
No kun kuule ei tee mieli
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hirveä huuto, yritin herättä kun kerroin yhdestä uutisesta niin rupesi huutamaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole sulta pois mutta silti valitat pitkin nettiä? Vika taitaa olla ihan sussa ja sun asenteessa.
Mitä sin mielestä sen sitten pitäisi tehdä? Miksi et itsekin nuku jos kerran noin riepoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä huuto, yritin herättä kun kerroin yhdestä uutisesta niin rupesi huutamaan
Ap
Oletko kehitysvammainen?
On lomautettuna siis vetänyt su-iltana kunnon mäskit ja nyt nukkuu? Ei raukka parka (vielä) edes tiedä pahoittaneensa kumppaninsa mieltä vain ja ainoastaan nukkumalla. Ei ole parisuhteet helppoja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Anna nukkua niin kauan kuin ylipäätään on unenlahjoja, ylläpitää terveyttä, sekään ei ole itsestäänselvää iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti sanoo että mun kannattaa olla tässä kun en välttämättä saa ketään toista
Ap
Miksi sinun pitäisi saada joku?
No nythän sulla on hyvä hetki alkaa korjaamaan sitä talossa olevaa vikaa. Lopeta ruudun tuijottaminen ja ala auttaa itseäsi, sen sijaan että odotat että joku toinen tekee asiat puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sitten ymmärrä että kukaan ei halua kuulla uutisia nukkuessaan???
Jos mies on vapaalla anna nukkua ei ole sulta pois
Aloittajalla ei ole tapulissa kaikki kunnossa. Viri viri tööt tööt-osastoa.