Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffimies ei halua tavata minua uudelleen, koska kerroin pitäväni mopseista

Vierailija
30.03.2025 |

Tämä on siis ainakin olettamus, että tämä on syynä sille, että miksi mies ei enää ikinä halua tavata uudelleen.

Kävin siis illalla syömässä ravintolassa yhden kivan miehen kanssa, joka itsellään on rotukoira. Minä kerroin hänelle, että minäkin olen harkinnut, että hankkisin mopsin, sillä mielestäni ne ovat söpöjä, helppohoitoisia ja niillä on kiva lempeä luonne. 

Nyt se mies varmaan pitää minua ihan hirveänä ihmisenä, kun myönsin haluavani ylijalostetun koiran, jolla on terveysongelmia. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on eläinlääkäri.

Vierailija
22/34 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi haluat kopsin vaikka tiedät sen terveysongelmista? Luuletko että söpöys korvaa sen että se kärsii? 

Ei kai ne kaikki yksilöt kärsi terveysongelmista? Ainakin moni mopsinomistaja kehuu, että hänen mopsinsa on terve.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/34 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle kelpais mopsi tai kaksikin. Tarjoisin heille paljon rakkautta makupalojen muodossa. Tukevat koirat söpöjä ja lenkittäminen helpompaa 🤗

Vierailija
25/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi haluat kopsin vaikka tiedät sen terveysongelmista? Luuletko että söpöys korvaa sen että se kärsii? 

Ei kai ne kaikki yksilöt kärsi terveysongelmista? Ainakin moni mopsinomistaja kehuu, että hänen mopsinsa on terve.

Ap

No esim se röhkiminen mikä mopseille on ominaista kertoo hengitysvaikeuksista. Monilla myös lonkkavikoja, näkyy kävelyssä kyllä. Muun muassa. 

Vierailija
26/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan järkevä mies, kelpaisi minulle, mistähän löytäisin oman <3 .

Vierailija
27/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu uh.. Niinhän ne kehuu koska luulee että se niiden kröhinä ja pöhinä ja ongelmat on normaaleja.

Naapurissa asuu mopsi jonka omistaja ylistää maasta taivaisiin kuinka terve se on vaikka siitä kyllä näkee että todellakaan se ei ole terve. 

Vierailija
28/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se lyhyt naama on kirjaimellisesti kehitysva maisuutta.

Treffimies oli erittäin oikeassa, jos tuo oli se syy, miksi sinut hylkäsi. 

Vierailija
29/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylijalostettu hänenkin koiransa on, ellei ole katukoira.

Vierailija
30/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ylijalostettu hänenkin koiransa on, ellei ole katukoira.

Kyllä, useimmat rodut ovat ylijalostettuja sairaiksi. Minulla on itsellä yksi sekarotuinen ja yksi katukoira juuri tästä syystä, kun en aio maksaa kenellekään siitä, että tuota harrastaa.

On kuitenkin vielä ihan eri kaliiberin jalostusta tehdä koirasta tuollainen alienin näköinen möykky, jota ei tunnista koiraksi edes luurangosta. 

Vierailija
31/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vain kaikkein rohkeimmat brakykoirien omistajat uskaltavat nostaa kätensä virheen merkiksi ja sanoa ääneen että tuli mokattua rotuvalinta. Osa hokee tuota minun koirani on terve terve terve terve kuin psykoosissa, samalla kun koira kuorsaa vieressä henkitoreissaan.

Mun naapurissa asui ennen nainen ranskanbulldoginsa kanssa. Törmäsin siihen ulkoiluttaessani kissaa, ja koira kuulosti siltä että sen hengitystiet menevät lopullisesti tukkoon kun se innostui. RRÖÖÖHHH RÄÄÄH RRÖÖÖHH RRRÄÄÄH kuului ja katsoin kauhuissani että pökertyykö se ressukka. Omistaja huomasi ilmeeni ja totesi kiireesti että ei hätää, ei se murise, sen kuuluu kuulostaa tuolta!

Kammottavaa.

Vierailija
32/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme. Kertoo ihmisestä ihan riittävästi, jos haluaa kotiinsa jatkuvasti kärsivän eläimen koska se on söpön näköinen. Ei jatkoon, julmuus eläimiä kohtaan on luotaantyöntävää.

Eihän nuo lyttykuonot ole edes söpön näköisiä! En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät niitä söpöinä. Näyttävät siltä kuin olisivat juosseet seinään.

Vierailija
33/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standardinoutaja sen olla ja pitää

Vierailija
34/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme. Kertoo ihmisestä ihan riittävästi, jos haluaa kotiinsa jatkuvasti kärsivän eläimen koska se on söpön näköinen. Ei jatkoon, julmuus eläimiä kohtaan on luotaantyöntävää.

Eihän nuo lyttykuonot ole edes söpön näköisiä! En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät niitä söpöinä. Näyttävät siltä kuin olisivat juosseet seinään.

Samaa mieltä, mutta sillä söpöydellä perustellaan niiden hankintaa. Ainakin oman kokemukseni mukaan. Jotkut siis tosiaan näkevät ne suloisina.