Treffimies ei halua tavata minua uudelleen, koska kerroin pitäväni mopseista
Tämä on siis ainakin olettamus, että tämä on syynä sille, että miksi mies ei enää ikinä halua tavata uudelleen.
Kävin siis illalla syömässä ravintolassa yhden kivan miehen kanssa, joka itsellään on rotukoira. Minä kerroin hänelle, että minäkin olen harkinnut, että hankkisin mopsin, sillä mielestäni ne ovat söpöjä, helppohoitoisia ja niillä on kiva lempeä luonne.
Nyt se mies varmaan pitää minua ihan hirveänä ihmisenä, kun myönsin haluavani ylijalostetun koiran, jolla on terveysongelmia.
Kommentit (34)
Oho, on siis olemassa hyväsydämisiäkin miehiä. Tietäisinpä kuka on, kelpaisi minulle. Miksi ihmeessä haluat ylijalostetun koiran, joka kärsii terveysongelmista?
Just tänään näin mopsin. Se lyllersi hitaasti lyhyillä säärillään ja korisi mennessään. Kävi niin sääliksi eläinparkaa.
Mun mies otti ex tyttiksestä aikoinaan eron mopsien vuoksi 😂 Sanoi että karmeempia korisevia rakkeja ei ole olemassa. Ei kuulemma halunnut olla niiden kanssa samoissa tiloissa joten oli pakko laittaa kiertoon vaikka mukava ihminen oli kuulemma.
Kyllä minä tapailisin naista joka haluaisi mopin ja siivota
En minäkään ymmärrä, miksi kukaan haluaa koiraa, jonka koko elämä on kärsimystä.
En minäkään halunnut nähdä treffimiestä uudestaan, kun hän kertoi omistavansa vuoden ikäisen ranskanbulldogin.
Kertoo paljon ihmisestä, joka tuollaisia rotuja ihailee ja hankkii omaksi.
Mä en voisi olla edes ystävä sellaisen kanssa joka sanoo pitävänsä mopseista tai vastaavista koiraroduista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies otti ex tyttiksestä aikoinaan eron mopsien vuoksi 😂 Sanoi että karmeempia korisevia rakkeja ei ole olemassa. Ei kuulemma halunnut olla niiden kanssa samoissa tiloissa joten oli pakko laittaa kiertoon vaikka mukava ihminen oli kuulemma.
Kohta sinä otat eron hänestä, koska kukapa haluaa olla karmean korisevan rakin kanssa sängyssä ja se C-pap-hengityslaitekin pitää meteliä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, miksi kukaan haluaa koiraa, jonka koko elämä on kärsimystä.
Miksi näin kuvittelet?Minulla on mopsi ja sillö ei ole mitään terveysongelmia,5 km lenkin jaksaa juosta.Eikä rohise yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oho, on siis olemassa hyväsydämisiäkin miehiä. Tietäisinpä kuka on, kelpaisi minulle. Miksi ihmeessä haluat ylijalostetun koiran, joka kärsii terveysongelmista?
Et itse vaikuta kovin hyväsydämiseltä, kun teeskentelet yllättynyttä kuullessasi normaaliälyisestä miehestä. En usko, että kelpaisit hänelle.
Treffiääliöiden aivopierut osa XVI. Eiks näitä voi bänniä v i t t u u n täältä?
Vierailija kirjoitti:
Typerä provo
Tämä tarina on totta. Tosin voi olla, että se mies ei muiden syiden vuoksi halua tavata minua uudelleen, eikä tuo mopsi asia liity siihen mitenkään.
Ap
Ei ihme. Kertoo ihmisestä ihan riittävästi, jos haluaa kotiinsa jatkuvasti kärsivän eläimen koska se on söpön näköinen. Ei jatkoon, julmuus eläimiä kohtaan on luotaantyöntävää.
Mutta sinähän olet hirveä ihminen. Ei kukaan halua olla eläinrääkkääjän kanssa tekemisissä.
Ap miksi haluat kopsin vaikka tiedät sen terveysongelmista? Luuletko että söpöys korvaa sen että se kärsii?
Ota se mopsi, on taatusti älykkäämpi ja luotettavampi kuin se mies.