Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Voihan rikas mieskin etsiä naista joka ei ole rikas. Outoa nipoa.
Niin, mitä sitten? Tinder on myös täynnä läskejä naisia, jotka haluavat hoikan/urheilullisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hakeeko nyt hoikkaa ja järjissään olevaa vai liikuntaa harrastavaa ja esim. terapiassa käyvää ja muuten mt-ongelmiaan hoitavaa.
Ei sitä voi täältä palstalta käsin tietää. Meillä on vain ennakkoluuloja. Pitäis kysyä suoraan siltä ukolta tai katsoa sen tekoja, että mihin kallistuu.
Miten hän itse pitää henkisesti ja fyysisesti huolta itsestään?
Nuo termit "urheilullinen", "sporttinen", "liikunnallinen", "terveet elämäntavat" ja "itsestään huolta pitävä" tarkoittavat kaikki samaa asiaa eli hoikkaa. Monelle se riittää. Jos sen lisäksi on toiveena se, että pitää itsestään henkisesti huolta, silloin se tarkoittaa, että ei saa olla mt-ongelmia tai muitakaan ongelmia, ei meneillään olevaa terapiaa tms. Tai voihan se olla jotain monimutkaisempaakin koodikieltä, esim. haetaan mahdollisimman helppoa ja mukautuvaa naista, joka "ei ole hankala"
Mikä logiikka siinä on että itsestään huolehtiminen tarkoittaisi sitä että *ei* ole terapiassa? Nehän nimenomaan huolehtii itsestään, jotka sinne terapiaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hakeeko nyt hoikkaa ja järjissään olevaa vai liikuntaa harrastavaa ja esim. terapiassa käyvää ja muuten mt-ongelmiaan hoitavaa.
Ei sitä voi täältä palstalta käsin tietää. Meillä on vain ennakkoluuloja. Pitäis kysyä suoraan siltä ukolta tai katsoa sen tekoja, että mihin kallistuu.
Miten hän itse pitää henkisesti ja fyysisesti huolta itsestään?
Nuo termit "urheilullinen", "sporttinen", "liikunnallinen", "terveet elämäntavat" ja "itsestään huolta pitävä" tarkoittavat kaikki samaa asiaa eli hoikkaa. Monelle se riittää. Jos sen lisäksi on toiveena se, että pitää itsestään henkisesti huolta, silloin se tarkoittaa, että ei saa olla mt-ongelmia tai muitakaan ongelmia, ei meneillään olevaa terapiaa tms. Tai voihan se olla jotain monimutkaisempaakin koodikieltä, esim. haetaan mahdollisimman
Kannattaa kysyä niiltä miehiltä, joilla tuollainen teksti on. Itseltäni tuo oli arvaus, joskin uskaltaisin lyödä vetoa, että todennäköisemmin silloin haetaan naista, joka ei käy terapiassa kuin että haluttaisiin nimenomaan sellainen, joka käy terapiassa.
Naisten ja miesten käsitykset urheilullisesta tai nuorekkaasta tuntuvat olevan hyvin kaukana toisistaan.
"Sporttinen" treffi-ilmoituksessa tarkoittaa hoikkaa. Sillä ei ole väliä, kuinka paljon tai vähän hoikka harrastaa liikuntaa. Mutta monta kertaa viikossa liikuntaa harrastava ylipainonen ei ole sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Milläs katsot, kun osalla naisista ei ole muita kuin kasvokuvia. Aikoinaan, kun liityin Tinderiin, kaveri totesi hyvin:"Naiset, joilla ei ole kuin kasvokuvia, on jotain salattavaa".
Eli ap on lihava ja nyt itkettää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa naisen, joka on hoikka. Todennäköisesti hän ei tarkoita fitness-harrastajaa.
Juuri näin. Ja todennäköisesti myös sellainen hoikka/laiha nainen kelpaa oikein hyvin, joka ei harrasta urheilua.
Osa miehistä on niin tyhmiä etteivät osaa itse kuvista katsoa, miellyttääkö naisen ulkonäkö. Jos osaisivat, he swaippaisivat hoikat ja hyvännäköiset oikealle ja muut vasemmalle. Mutta kun he ovat tyhmiä, heidän pitää kirjoittaa kriteerinsä koodikielellä ilmoitukseen.
Sitten tulee paha mieli, kun matchin takaa paljastuu joku skrode kuulantyöntäjänainen. Kun jokainen nainen swaipataan oikealle - tyhmä kun on, ei osaa tehdä sitä valikointia.
Teillä naisilla on aina vanhat kuvat, joissa ette ole vielä levinneet niin pahasti.
Haluaa hoikan naisen ja todennäköisesti siis ilmaista p illua hoikalta naiselta, tuo
"spottinen nainen" on vaan kiertoilmaus sille mistä saisi muuten bannit tai syytteen.
Iso osa miehistä harrastaa tätä ja tosiaan kun näitä asioita kielletään säännöillä ja kriminalisoidaan niin sen sijaan että tästä opittaisiin jotakin, aletaan puhumaan paskaa, johdattelemaan, valehtelemaan, huumaamaan, huijaamaan.
Kuulostelkaa aina tunnelmaa ja energiaa sanojen takana enemmän kuin niitä sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs katsot, kun osalla naisista ei ole muita kuin kasvokuvia. Aikoinaan, kun liityin Tinderiin, kaveri totesi hyvin:"Naiset, joilla ei ole kuin
Juu. Tinderissä on väkivaltarikollisia, huumeidenkäyttäjiä, petosrikollisia, pettureita ja puolisonsa hakkaajia. Se on sellainen juttu että nainen joka mainostaa jokaista avuaan tuollaisessa paikassa on kirjaimellinen riemuidiootti. Jos mies ei ymmärrä tätä niin hän taitaa olla itsekin riemuidiootti ja kaikkien naisten kannattaa tätä välttää.
Ihminen saa sukupuolestaan riippumatta hakea ihan sellaista kumppania kuin haluaa. Hyvä muistaa, että mitä tiukemmat kriteerit itsellä on nini sitä pienemmästä joukosta pitäisi löytyä joku kenen kriteereihin itse sopii, kenet kohtaa ja kenen kanssa synkkaa. Pelkkä kriteerien täyttyminen ei itsessään ole mikään tae mistään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset "fitness"-naiset eivät kyllä ole kovin lihaksikkaita useimmiten, ainakaan Suomessa. 2000-luvun alussa niitä lihaksiakin oli.
Ihan hyvässä lihassa ne salimartat on.
On ihan normaalia haluta normaalipainoinen puoliso joka ei ole täysi sohvaperuna jos itsekin on sellainen. Sitähän tuolla vain tarkoitetaan, ei sitä että pitäisi olla jokin fitnessmalli. Normaalilla sosiaalisella älykkyydellä varustettu ei lauo Tinderin tekstiin suoraan "olethan normaalipainoinen". Te joilla krooninen uhriutumisentarve ette toki tätä ymmärrä.
T. N37v, Tinderistä 2020 miehen löytänyt
Sporttinen tarkoittaa hoikkaa.
Kumma kun ei naiset tätä ymmärrä vaikka muuten ovat pilkunnussijoita.
Itse sivuutan suoraan ihmiset, jotka profiilissään enemmän kertovat toiveitaan/vatimuksiaan kuin kertovat itsestään. tIedän millainen minä olen, mutten tiedä millainen se toinen ihminen on. Ei minua kiinnosta ihminen pelkästään, että sovin hänen toive/vaatimuslistaansa.
Naisten kuvista ei välttämättä näe, onko henkilö ylipainoinen. Kuvakulmilla jne. leikitään.
Ymmärrän hyvin kriteerin, en itsekän halua lihavaa miestä. Harrastan kohtuullisessa määrin liikuntaa, ja toivon että myös mies tekee niin, ja pitää painonsa kurissa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuossa sanotaan, en etsi lihavaa puolisoa. Toteamus on oikeutettu varsinkin nykyään, kun suurin osa kansasta on lihavia. Viikonloppuna ravintolan ikkunasta katsoessa laskin pienessä hetkessä 15 naista, joista 13 oli lihavia tai sairaalloisen lihavia. Tämän ääneen sanominen tuottaa kiukkua ja harmia, koska suurin osa lukijoista on myös lihavia. Tämä on fakta. Seuranhakija tekee tuossa oikein viisaasti, ei tuhlaa omaa eikä muiden aikaansa treffien muodossa.
Joo ihan ymmärrettävä toive, mutta tyhmäksihän tämän tekee se, että kirjoitetaan tuollaista koodikieltä sovellukseen, jossa kuvat ovat näkyvissä. Miksi mies ei itse swaippaa vaan vasemmalle lihavia? Nythän voi käydä niin, että joku ei ymmärrä koodikieltä ja sitten tulee vääränlaisia matcheja, kun joku paljon liikkuva, mutta roteva nainen on tykännyt.
Lihavat naiset tekevät sitä, että laittavat vain kasvokuvia tai vanhoja kokovartalokuvia. Treffeillä totuus sitten paljastuu.
Terapiassa käyminen on nimenomaan omasta psyykestä huolehtimista. Hullua, että aikuisia miehiä noin terapia pelottaa!