Tinderissä mies kertoi etsivänsä sporttista naista
Tutustuin Tinderissä kolmekymppiseen mieheen ja hän kertoi, että hän toivoo naisen olevan sporttinen ja pitävänsä itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti.
Kuvissa hänen vartalonsa näyttää ihan tavalliselta, ei miltään bodarilta. Kysyin sitten, että millaista liikuntaa hän itse harrastaa. Hän kertoi, että käy satunnaisesti uimahallissa ja kuntosalilla ja talvella pelaa jääkiekkoa. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että ei hän itsekään ole mikään himourheilija, mutta toivoo naisen olevan suurin piirtein fitness-harrastaja (näin kärjistetysti sanoen).
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen on kiertoilmaisu laihalle. Hope this helps.
Ja vihjaa notkeuteen eli siihen, että jalat aukeavat oikein kunnolla.
Saahan sitä toivoa ja haluta vaikka sitä helikopteria, mitäs tuosta.
Ei muka vieläkään miehet ole ymmärtäneet että miehet ei saa asettaa mitään vaatimuksia naisille?!?! Ei kai kukaan hyväksy että mies saa asettaa samanlaisia vaatimuksia naisille mitä naiset asettaa miehille? Naisten pitää vaatia mieheltä älyttömän paljon mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään kun miesten pitää hyväksyä naisen semmoisena kun naiset itse haluaa olla!!! Mies on naista varten mutta nainen on itseään varten koittakaa nyt ymmärtää tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei muka vieläkään miehet ole ymmärtäneet että miehet ei saa asettaa mitään vaatimuksia naisille?!?! Ei kai kukaan hyväksy että mies saa asettaa samanlaisia vaatimuksia naisille mitä naiset asettaa miehille? Naisten pitää vaatia mieheltä älyttömän paljon mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään kun miesten pitää hyväksyä naisen semmoisena kun naiset itse haluaa olla!!! Mies on naista varten mutta nainen on itseään varten koittakaa nyt ymmärtää tämä!!!
Ne vaatimukset vois ilmasta niin, ettei niitä tarvitse arpoa rivien välistä.
Sporttista, urheilullista, itsestään huolta pitävää etsivät etsivät vain hoikkaa naista.
Himourheilija voi olla tuhti, sellainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen on kiertoilmaisu laihalle. Hope this helps.
Millähän adjektiivilla sitten pitäisi kuvailla, jos etsii oikeasti sporttista kumppania, eikä vain laihaa?
Mä ehkä tossa tapauksessa korostaisin omaa liikunnallista elämäntapaa ja laittaisin että toivon kumppania, jonka kanssa voisi harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sporttista, urheilullista, itsestään huolta pitävää etsivät etsivät vain hoikkaa naista.
Himourheilija voi olla tuhti, sellainen ei kelpaa.
Voisko sen nyt vaan hitto sanoa ihan suoraan, että eivät etsi mitään seuraa pyöräilylenkeille, vaan naista, jolla ei ole vatsamakkaraa? Onko se naisen vika, jos mies ei osaa sanoa, mitä oikeasti haluaa.
Tämä juuri mua hämmentää. Sporttinen ihminen tuo mieleen serkkuni, joka kilpailee eri lajeissa, vetää vapaa-ajallaan jumppia ja pyöräilee pitkiä matkoja. Mua ei haittaa että joku etsii sellaista kumppania tai ystävää, en vain usko että kovinkaan moni ihminen pystyy sellaiseen vastaamaan ja erityisen hämmentävää on, jos sporttista ihmistä toivova ei itse ole sporttinen.
Meidänkin jumppakeskuksessa on monta paksuhkoa fitness-ohjaajaa, se ei ole se miesten urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa vaatimukset mutta sporttisuus on aika epämääräinen. Varsinkin jos se on vain kiertoilmaus ihmiselle, joka joskus liikkuu.
Itse olen hoikka, tinderin biossa mulla luki etten harrasta mitään liikuntaa. Huonot miehet karsiutuivat ja löysin mahtavan miehen, yhdessä oltu jo monta vuotta.
Juo ja viihtyy makkarissa on suosikki
Vierailija kirjoitti:
Niillä on kireempi tavara, läskeillä löysä et joutuu miettii kumpaan reunaan tänään
Hahhaa, sulla on vaan liian pieni ittelläs, et yllä mihinkään.
Varmaan lähinnä haussa nainen jonka saa lenkille mukaan tai harrastamaan, joka huolehtii itsestään, elää suht terveellisesti ja perusterve, hoikka. Miksi hakisi ylipainoista jos ei syty niistä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka, tinderin biossa mulla luki etten harrasta mitään liikuntaa. Huonot miehet karsiutuivat ja löysin mahtavan miehen, yhdessä oltu jo monta vuotta.
Miks ne huonot miehet olis sillä karsiutuneet kun ei miehet lue profiilitekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lähinnä haussa nainen jonka saa lenkille mukaan tai harrastamaan, joka huolehtii itsestään, elää suht terveellisesti ja perusterve, hoikka. Miksi hakisi ylipainoista jos ei syty niistä?
Miksei voi sitten sanoa etsivänsä hoikkaa, perustervettä kumppania? Sporttisuus on sitten jo iso askel eteenpäin tuosta.
Huvittaa jos etsii sporttista ja on itse joku pullapoika, joka ylipainoinen. Muistan kun joku esitti kauhean urheilullista, juoksi ja pyöräili tuhansia km kesällä. Kuvan kun lähetti, oli kaikkea muuta se mies. Tosi lihava löllerö. Itse kun uin, vesijumppaan ja ulkoilen, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ketään miestä ei kiinnosta naisen liikkumiset muuten kuin visuaalisten tulosten osalta. Ja kuten tässä on sataan kertaan todettu, sporttinen ei ole sama kuin hoikka.
Sporttisuus on paljon enemmän kuin lajien harrastaminen. Sporttisuus on mielentila ja elämäntapa. Liikunnallinen ihminen on liikunnallinen usein jo lapsena. Sporttiset ihmiset liikkuvat paljon arjessa. Kävellään muutaman kilometrin matkat vaikka bussi, juna tai ratikka vaihtoehtona olisikin. Valitaan hissin asemasta raput, vaikka kerroksia onkin kahdeksan. Puistopicnicin sijaan valitaan 15 km kävelylenkki Nuuksioon.Ruokailussa ja painonhallinnassa valitaan terveelliset vaihtoehdot joka lisää myös mielen ja kehon terveyttä. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Sun ei tarvitse kuvailla millään adjektiivilla. Näet siitä kuvasta, onko henkilö sporttinen vai ei, ja sitten laitat sen perusteella oikealle tai vasemmalle. Se oma bio on tarkoitettu itsestä kertomiseen eikä muiden käyttäjien määräilyyn ja komenteluun
Tuli muuten mieleen tästä hupaisa sattumus vanhoilta deittiajoilta, kun olin itse määritellyt omaksi kehonkoostumuksekseni sporttinen palvelussa, jossa se oli vielä vuonna nakki ja keppi mahdollista. Eräs pallolihaksinen sitten alkoi vänisemään tästä, että pitäisi olla enemmän lihaksia, vaikka ison osan nuoruutani urheillut paljon ja huomattavasti korkeammalla tasolla kuin moni. Mutta koska tällainen lihas ei näy samalla tavalla kuin salin pallolihakset, hän piti minua vain hoikkana.
Tällä miehellä oli vänistävää kaikesta muustakin. Milloin omenat olivat väärää lajiketta ja milloin hänen erektio-ongelmansa johtuivat minun puutteistani.
Jos mies on tällainen vänisijä, että jo itsensä kuvailuun tarkoitetussa biossa haukkuu ja komentelee naista, niin ottakaapa naiset vinkistä vaari. Tuo on se kuuluisa punainen lippu joka liehuu silmienne edessä jo siltä sekunnilta, kun mies avaa suunsa. Jos on henkisesti väkivaltainen biossa, tulee olemaan väkivaltainen läpi tutustumisen, sekä läpi suhteen.
Näillä eväillä eteenpäin. Tsemppiä matkaan