Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips. Meillä maksullinen pesutupa ja varattuna iltaan klo 21 saakka. Nyt on kuitenkin hätätila.

Vierailija
30.03.2025 |

Onko paha jos rikon vähän sääntöjä ja pyöräytän pimeästi yhden koneellisen klo 21-22. Tarvitsen vaatteita huomiseksi. oma kone rikki.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa kun nainen  kyselee saanko rikkoa sääntöjä kun se hyödyttää minua. Nämä on niitä samoja naisia jotka vaatii kaikilta muilta täydellistä sääntökirjan noudattamista eikä itse hyväksy keneltäkään muulta sääntöjen rikkomista

Vierailija
22/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä katkeaa sähköt koneista klo 21.00. Aamulla saa 7.00 alottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädessäsi kiinni selitä kesäaikaan siirtymisestä ja näytä omasta kellostasi, että sehän on vasta 20. Kun sitten sinulle selitetään kesäaikaan siirtymisestä faktoja, ota yllättynyt ilme ja selitä, että niinhän se olikin, aina muistan väärin. siten pyytelet anteeksi ja kaikki on anteeksi annettu.

Vierailija
24/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt noin pari kertaa koska tiedän kuka siinä yläpuolella asuu ja että ei varmasti ala siitä valittamaan. Aikakatkaisu on vain huonompi juttu jos asut uudemmassa talossa, silloin ne jää koneeseen etkä saa luukkua auki .

Vierailija
25/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa kun nainen  kyselee saanko rikkoa sääntöjä kun se hyödyttää minua. Nämä on niitä samoja naisia jotka vaatii kaikilta muilta täydellistä sääntökirjan noudattamista eikä itse hyväksy keneltäkään muulta sääntöjen rikkomista

Miehet sen sijaan rikkoo niitä sääntöjä suoraan keneltäkään lupia kyselemättä!

Toisekseen, jossain taloyhtiössä voi kysymällä saada poikkeusluvan tehdä jotain, jos se sopii muille asukkaille eikä aiheuta kohtuutonta häirötä. On parempi aina kysyä kuin jäädä murehtimaan asioita itsekseen, tai käyttäytyä törpösti muita kohtaan. 

Vierailija
26/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan eri asia kysyä toiselta esim. sopiiko vaihtaa pyykkivuoroja kuin mennä suoraan toisen vuorolla pyykkäämään. Tai kysyä pyykkituvan yläpuolella asuvalta, voiko pyörittää koneellisen vielä 21 jälkeen kuin suoraan laittaa se pyörimään.

Onhan se sinusta varmasti ikävää, ettei muille sovi kun omavaltaisesti rikot sääntöjä, on ne muut ikäviä, kun vaativat sääntöjen noudattamista! 

Vierailija
27/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma kone. Voi pestä milloin huvittaa. 

Vierailija
28/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Mistä päättelet,että ap on nainen?

Vierailija
29/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaat naapurin Perälle silmää, että pitäisi saada korillinen alusvaatteita pyöräytettyä, niin varmasti saat käyttää hänen konettaan!

Vierailija
30/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesin aina yöllä ohi kirjan, kun nuorena asuin k-talossa. Sitten sain siitä lopulta noottia ja piirsin varauskirjan täyteen pilluja & kusin pesuainelokeroon. Seuraavana päivänä kävin ostamassa pesukoneen.

Vierailija
32/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese käsin. Temussa oli myynnissä joku muovinen häkkyrä tähän tarkoitukseen jos tarvii.

Vierailija
33/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee perinteinen ja revit naapurin lakanat maahan kesken pesun. Jätät ne mytyksi siihen lattialle ja laitat omasi nopeaan pesuun.

Vierailija
34/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alemmat sosiaaliluokat tunnistaa?

Jos yrität sanoa, että oma pesukone viittaa suoraan sosiaaliluokkaan, olet väärässä. On paljon ihmisiä, jotka mieluummin käyttävät ilmaista pesutupaa kuin ostavat oman. Lisäksi vanhemmissa, jopa niissä arvotaloissa, ei kylpyhuoneet ole välttämättä niin suuria, että niihin mahtuu pesukone. 

Vierailija
35/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kävisit kysymässä pyykkituvan yläpuolen asukkailta. Tyttäreni asuu talonsa pyykkituvan yläpuolella ja sanoi, ettei pyykinpesu häiritse, mutta kuivaushuoneen hurina häiritsee nukkumista,

Vierailija
36/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma kone. Voi pestä milloin huvittaa. 

No ei se nyt ihan niin oo, typerys.

Vierailija
37/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Tuon pyysit pesee nainen? Ei itse osaa?

Vierailija
38/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Tuon pyysit pesee nainen? Ei itse osaa?

Äiti luultavasti vielä. Joka eläkkeellä.

Vierailija
39/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään maailmanloppu. Anna mennä vaan.

Vierailija
40/46 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "hätä" voi liittyä pyykinpesuu?

Ota saavi, laita sinne lämmintä/kuumaa vettä ja lisää pesuainetta. Käytä käsiäsi. Niin ne ihmiset ovat vuosituhansia tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi