100l Sahtia
Kommentit (27)
Mä katoin sen mainoksen. Siinä oli yhtä mörskä talo. T.valis
Käytiin treffeillä katsastamassa. Daami ei tykännyt.
Tuli Ero!
Ihan hyvä vaan. Huono huumorintaju.
Olihan se outoa, että woketusta voi olla noin vähän. Sysmälaislapsetkin oli kantaväestöä eikä kaupassa puhuttu hooho soomi.
Ei ollut pelkkää sahtia ja naurua
Leffareatteri oli hipihiljainen, muutama naurunpyrskähdys ihan oikeassa kohdassa
Ap
Ihan puhdasta schaissea. Tyypillinen kotimainen känniälämölö.
Ei ollut pelkkää kännäämistä, taustalla draamaa
Tutut maisemat ja onnistunut elokuva, ei ollenkaan mitään pelkkää känniördäämistä, vaan taustalla hyvin kirjoitettua draamaa. Pakko vielä sanoa, että näyttelijätyö oli mahtavaa!
Mä pidän suomihömppä elokuvista, kuten napapiirin sankarit ja luokkakokoukset, odoteltava nyt sata litraa sahtia joskus tulevaksi telkkariin, en käy elokuvateatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän suomihömppä elokuvista, kuten napapiirin sankarit ja luokkakokoukset, odoteltava nyt sata litraa sahtia joskus tulevaksi telkkariin, en käy elokuvateatterissa.
Miksi et?
Ihan kuin Sodiksessa yöttömän yön aikaan: pimeästä leffateatterista auringon paisteeseen:
Yö vai päivä? Mitä väliä kun leffoja piisaa.
Olipa ihana nähdä leffa isolta kankaalta
Ap
Hartolan ässässä kehaisin leffaa
Ap
Jos asut Kalkkisissa, kannattaa katsoa :)
En mene elokuviin katsomaan, jos joskus tulee telkkarista niin silloin voi ehkä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En mene elokuviin katsomaan, jos joskus tulee telkkarista niin silloin voi ehkä katsoa.
Miksi et mene elokuviin? 30v elokuvakerholaisena ihmettelen. Iso ero on telkasta kattomiseen
Markkinointi oli liian tyylii "Maailman ekat naiset elokuvaroolissa. Ekaa kertaa +30 nainen pääroolissa. Ekaa kertaa 2 naista samassa elokuvassa. Ekaa kertaa ikinä nainen humalassa telkkarissa ja blaa blaa". Menee heti kaikki tuollaiset leffat otsellä mappi-ö:hön.
Aikamoisia katsojalukuja :)
Sysmän luvut, niinkuin olis n.puolet kunnan asukkaista nähnyt. Ensi-illassa varmaan oli 'hiukan' porukkaa muualtakin...
Oli huomattavasti "vakavampi" kuin odotettiin, mutta siis hyvä niin. Knihtilä varsinkin roolissaan aivan mainio.
"Kännikomedia" on väärä luonnehdinta tälle.
Tulin just leffasta...
Ap