Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan seksiä varattujen naisten kanssa

Vierailija
30.03.2025 |

Mistä tämmöistä kuviota voisi lähteä parhaiten hakemaan?

Haluaisin tavata parisuhteessa tai naimisissa olevia naisia jotka eivät saa tarpeeksi seksiä tai hyvää sellaista kotona. Ajatus tästä kiihottaa valtavasti ja muutaman vastaavan kokemuksen jälkeen himo kasvanut vaan enemmän, tyytyväisinä ovat rouvat lähteneet kotiin nuoren kullin jälkeen!

Itse olen hieman alle 30 vuotias, pitkä ja hoikkavartaloinen, iso kullinen ja ihan komeakin sekä hyvä sängyssä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just noista syistä, sä et sytytä ketään puutteessa olevaa toisen vaimoa.

Vierailija
2/11 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäist ap haluaisit? Missäpäin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sytyttävät 45+ ikäluokassa olevat naiset. Etelä-Suomessa asun melko keskeisellä sijainnilla.

AP

Vierailija
4/11 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuo on omasta mielestäsi ei välttämäti naisten ja mitä annettavaa sulla olisi mitä mulla ei kotona ole

Vierailija
5/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin vaikeaa ole, 80 kaatoa takana. 

Vierailija
6/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvis että mulla kyseessä on ihan fetissi.  Ihmettelin kun seksi sinkkujen kanssa ei tunnu oikein miltään mutta jos saan selville että nainen on varattu niin kiihotun samantien.  Ei vaan ole parempaa tunnetta kun se että saa laueta varatun naisen sisään.  

Vierailija
7/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin vaikeaa ole, 80 kaatoa takana. 

Kertoo aika paljon sinusta, eikä välttämättä positiivista

Vierailija
8/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kun oli siemennesteen ylituotantoa ja juuri eronneensa oli varastointi vaikeuksia niin ratkaisin asian seurustelemalla yh naisten yhden varatun sekä yhden lapsettoman kanssa. Ehkä se rouva oli jotenkin kanssa number one tai sitten muuten toukka sopiva setti minulle.toki en ajanut sitä kuin ehkä Max 4 x per vuosi 5 v ajan.

Vierailija
9/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun naisen mies tuleekin oven taakse keskustelemaan asiasta tai vaikka ihan lenkillä tai kaupungilla ohimennen.

Vierailija
10/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun naisen mies tuleekin oven taakse keskustelemaan asiasta tai vaikka ihan lenkillä tai kaupungilla ohimennen.

Puhuttiinko tässä jossain kohti salaa selän takana tapailusta? Vieraissa käynti ilman lupaa on väärin, olisi pitänyt selventää tämäkin alotuksessa.

AP

Vierailija
11/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri se, jota etsin. Muutamia olen löytänytkin, mutta ovat n 20v vanhempia. Netin deittiäpeistä meitä kokeneita, puutteessa olevia rouvia löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi