Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa että jonkun muun mies on yhtä vätys kuin minun?

Vierailija
30.03.2025 |

Mies sairastui ja hoidin lapset, kodin ym

kiikutin äijälle mittaria ja lääkkeitä

Mies parani ja sitten sairastuin minä

Mies ei ymmärrä pestä pyykkiä tai tiskejä.

Joudun sanomaan jopa siitä että nyt voisi vaipan vaihtaa lapselle tai ruokkia. Aamusin joudun monta kertaa käskemään ylös lapsen kanssa. 

Kaiken huippu on se ettei älyä valmistaa mitään ruokaa meille. Ei syö mitään koko päivänä oma-aloitteisesti. Vasta sitten kun sanon että varmaan pitää tilata ruokaa.. niin tilataan. 

äsken mainitsin että pitäisikö sun tehdä jotain?! Mä hoidin ruokailut ja kotihommat hänen sairastaessa. Tästä suuttui ja sanoi minä minä minä .. mutta kun se on totuus!! Huoh

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoistahan se on elämä miesoletetun kanssa. Ei heillä kaikilla sisäinen ääni sano, että mitä pitää tehdä milloinkin. Ei kyse ole mieslapsesta, vaan aikuisesta miehestä.

Jos häneltä jää oma syöminenkin väliin, niin hän taitaa olla aika omaan hommaansa uppoutuja? Hoitaako työnsä kuinka hyvin?

Älä syyttele. Just kirjoitin toiseen aloitukseen vastaavasta aiheesta. Kaikille hoiva ei ole sisäsyntyistä, kaikille arjessa puurtaminen ei ole sisäsyntyistä. Jotkut oppii vuosien aikana, toiset ei.

Paras tapa on luovia ja katsella, että mitkä hommat toimii kullekin. Kyllä sitenkin tulee kaikki tehdyksi. < eihän tämä tietenkään tämän päivän ihmiselle sovi, mutta lungisti elämässä pääsis ilman tappeluita ja kiukkua.

Vierailija
22/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ole tuollainen.

Olin viime viikolla flunssassa ja mies teki sillä välin ihan kaiken. Kiikutti teetä sänkyyn, asetteli tyynyjä ja peittoa paremmin, juoksi kaupasta mitä tahansa pyysinkin. Siivosi ja kokkasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on mitä tyypillisin vauvapalstan aloitus tai keskustelunaihe pienten lasten äitien tapaamisissa. Ja nyt vuonna 2025 kuoro vauvapalstalla kiljuu tällaista miesvihaksi ja provoksi. Palsta on pilalla. 

Vierailija
24/24 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on mitä tyypillisin vauvapalstan aloitus tai keskustelunaihe pienten lasten äitien tapaamisissa. Ja nyt vuonna 2025 kuoro vauvapalstalla kiljuu tällaista miesvihaksi ja provoksi. Palsta on pilalla. 

Jäi puuttumaan tarkennus: ikuinen, palstan alusta asti, iätön ja ajaton keskustelunavaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi