Mikä se on se jalkavoidetyyppi joka on tehokas kovettumien pehmentämiseen? Lääkäri mainitsi ainesosan mutta unohdin
On siis joku tietty jalkavoide joka on tehokas kovettumien hoitoon, se on joku tietty ainesosa joissain jalkavoiteissa. Lääkäri suositteli sitä mutta unohdin sen vaikuttavan ainesosan nimen. Tietääkö joku? Kiitos.
Kommentit (6)
The body shopin hamppurasva on hyvä.
Karbamidi? Käytän Instituto Espanolin Urea crema reparadora -nimistä espanjalaista karbamidi-jalkavoidetta. Saa isoista tavarataloista. Valkoinen tuubi, punainen korkki ja tekstit. Heillä on myös hyvä jalkatalkki.
Mulle ei tehoa mikään vaikka käytän 3 eri jalkapohjavoidetta päivässä, nyyh.
Mene apteekkiin. Siellä osaavat neuvoa. Kotona voi tehdä jalkakylpyjä ruokasoodalla ja sitruunan mehulla, myös karkealla merisuolalla. Minulla ovat jalkapohjat ja reunat kuin vauvan peppu, pehmeät ja kauniin rosan väriset ja olen jo aika wanha. Jalkahoito on tärkeä juttu että pääsee tepastelemaan hyvin vielä seniorina. Käytä puuvillasukkia.
Flexitol heel balm: paras kaikista! Olin jo luovuttanut, vaikka häpesin kammottavia ja kipeitä kantapäitäni. Tällä sain jalkani kuntoon.
Karbamidi eli urea