IS: Frederik puhuu suunsa puhtaaksi Kanariansaarten suomalaisista: "Uunoja ja juoppoja jokaikinen"
https://www.is.fi/viihde/art-2000011114143.html
"Inhoan juoppoja. Silti oon koko ikäni oon joutunut laulamaan juopoille", Frederik toteaa.
"Laulaja arvelee, että ilmainen alkoholitarjoilu vetää suomalaisia puoleensa."
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen talvehtinut Espanjassa monesti. Kateelliset alkoon menevät kaverit koti-Suomessa on vähätelleet valintaani sillä, että "siellähän on vain niitä juoppoja". 🙄
Kateus saa tosiaan haukkumaan muita. Miten itse kuvailisit Espanjassa asuvia suomalaisia. Olen miettinyt, että olisi kiva viettää hieman pidempi pätkä siellä.
Itse asuin Las Palmasissa.En kolmen vuoden aikana nähnyt yhtään humalaista suomalaista. OK , tein paljon töitä että en hirveesti ollut yöelämässä.
Lentoalalla, yhden täysjuopon vietiin Suomeen . Kyllä ei tarvinut suomalaisia hävetä.
Ehkä ne juovat törttöilevät näkyvät eniten kadulla ja antaa huonon kuvan suomalaisista muiden maiden asukkaille. Suomessa on myös kadut saastaisia juovien ja muiden ihmisten jälkeen. Enpä voisi sanoa että jokainen suomalainen juo ja hilluu. Onko F itse sitten juonut nuorempana tai puhunut rumia juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa ollaan Kanarialla käyty, mutta kertaakaan ei olla Frederikkiä edes nähty. Luulenpa, että ei olla ainoita.
En ole Suomi-baareissa käynyt. Kanaria on hieno luontokohde, josta löytyy vaikka mitä.
Missä Kanarialla on ilmainen alkoholitarjoilu? En minä ainakaan ole löytänyt, ihan olen joutunut juomistani maksamaan.
Reetu on ihan oikeassa. Ryyppäävät eläkeläiset ja turistit on kauheeta katteltavaa.