Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Frederik puhuu suunsa puhtaaksi Kanariansaarten suomalaisista: "Uunoja ja juoppoja jokaikinen"

Vierailija
30.03.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011114143.html

"Inhoan juoppoja. Silti oon koko ikäni oon joutunut laulamaan juopoille", Frederik toteaa.

"Laulaja arvelee, että ilmainen alkoholitarjoilu vetää suomalaisia puoleensa."

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederikillä on aina olleet rumat puheet. Mitä kertoo hänen ajatusmaailmastaan. Kuka viihtyy hänen seurassaan. 

Vierailija
42/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On harmissaan kun Suomi ei ole myöntänyt taiteilijaeläkettä :D "Kaikki muut saa". No, tuloja niin paljon (suurin osa pääomatuloja) että kyllä Reetu pärjää. Ällö tyyppi kyllä.

Taiteilijaeläke myönnetään taiteellisista ansioista. Eli kyllä reetukin tuon olisi ansainnut siinä missä moni muukin pitkän uran jälkeen. Mutta suomessa kait sitten tuokin on jonkun sisäpiirikuplan mielivallan varassa eli mielistele päättäjiä jos haluat eläkkeesi.

Ei ole ansainnut kyllä millään tavalla.

"Taiteilijaeläke voidaan myöntää yli 60-vuotiaalle tai pysyvästi työkyvyttömälle taiteilijalle, jonka tulot eivät ylitä tulorajaa."

Miksi se myönnettiin Dannylle?

T. Reetu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa kirveelläkään Ruotsin tai Tallinnan risteilylle tai suomalaisten suosimiin turistikohteisiin.

Vierailija
44/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa sellainen vanha juttu Reetun uran alkuajoilta kun se oli saanut ekan levytyssopparinsa niin se levy-yhtiön dirika sanoi että sun täytyy vaihtaa taiteilijanimesi Frederikistä joksikin toiseksi kun sinut voidaan sekoittaa Frediin. Niin Reetu siihen että "miten meidät muka sekoittaa, mä painan 50 kiloo ja Fredi 150 kiloo.." Nimi ei sitten vaihtunut vaan pysyi.

Vierailija
45/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse noudatan Reetun ohjeita ja pistän säästöön koko ajan. Tiedän ettei kroppa kestä tätä duunia eläkkeeseen saakka, jote joudun varmaan työkyvyttömyyseläkkeelle alta 6-kymppisenä. Olen siis 40 vee ja raksalla. Massia on sivussa 300 k, osa sijoitettuna ja kasvaa korkoa. Heti kun hajoan paskaksi ja saan sairaseläkkeeni, lennän etelän lämpöön ja nautin rahoistani. 

Hyvä, mutta jos se kroppa todella hajoaa niin elämänhalu voi olla aika nollissa vaikka talous olisi turvattu. Koittaisin saada loppuvuosiksi jotain kevyempää duunia. 

Vierailija
46/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroi myös tyhmille suomalaisille, jotka maksavat viisi euroa kuvasta hänen kanssaan. 

Minä nauran hänelle ja kyseisille suomalaisille, jotka haluavat kuvan ikämiehestä. 

Vierailija
47/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse noudatan Reetun ohjeita ja pistän säästöön koko ajan. Tiedän ettei kroppa kestä tätä duunia eläkkeeseen saakka, jote joudun varmaan työkyvyttömyyseläkkeelle alta 6-kymppisenä. Olen siis 40 vee ja raksalla. Massia on sivussa 300 k, osa sijoitettuna ja kasvaa korkoa. Heti kun hajoan paskaksi ja saan sairaseläkkeeni, lennän etelän lämpöön ja nautin rahoistani. 

Hyvä, mutta jos se kroppa todella hajoaa niin elämänhalu voi olla aika nollissa vaikka talous olisi turvattu. Koittaisin saada loppuvuosiksi jotain kevyempää duunia. 

Mulla oli säästöjä ja perintöjä yli kaksi milliä kun jouduin kemoon 63-vuotiaana. Eipä tuon kokemuksen jälkeen edes kiinnostanut matkustelu, ravintolat tai tavara. Ihan muusina koko psyyke ja keho, ja hiukset meni samassa syssyssä.

Ei raha tee onnelliseksi. Terveys tekee, kunhan on riittävästi rahaa toteuttaa itseään terveenä. Paljoa siihen ei tarvita.

Vierailija
48/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat muokattuja ei rietulla ole enää tuollaista tuuheutta tukassakaan. ;)

Vierailija
49/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä nostan Frederikille kyllä hattua että hän on hoitanut talousasiansa mallikkaasti. Pääomatulot yli puoli miljoonaa vuodessa. Ei se tyhmä ole.

Mistähän Reetu noita po-tulojaan saa?

Teosto- ym. korvauksia tai osinkotuloja esimerkiksi.

Vierailija
50/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä nostan Frederikille kyllä hattua että hän on hoitanut talousasiansa mallikkaasti. Pääomatulot yli puoli miljoonaa vuodessa. Ei se tyhmä ole.

Oho, aika hyvin!

Kyllä, jos joka vuosi tulee tuon verran esim. osinkoina. Voihan tietysti olla että juuri ja vain kyseisenä vuonna on myyty jotain suurempaa.

Vierailija
51/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetuhan on sitten omiensa joukoissa.

Vierailija
52/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa minäkin olen hillunut Reetun keikoilla monesti. Hauskaa bilemusaa. Ja ollut ilmaisessa yhteiskuvassakin. Ymmärrän hyvin hänen tunteensa. Kiva, että vaikuttaa voivan hyvin. Toivottavasti löytää vielä seuraakin, sporttista, raitista ja fiksua. 

Vierailija
53/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkia veikkaan

Vierailija
54/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kestä noin tylsässä paikassa selvinpäin.

Kerran käynyt Kanarialla ja niihin maisemiin  kyllästyy viikossa.

Vierailija
55/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetuhan on sitten omiensa joukoissa.

Juuri näin.

Vierailija
56/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teosto- ym. korvauksia tai osinkotuloja esimerkiksi.

Ei puolta milliä Reetun hiteillä kuitenkaan...

Vierailija
57/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi  siinä haastattelussa myyneensä sijoitusasuntonsa, joten varmaan iso osa on kertaluonteisia luovutusvoittoja, kun ei muina vuosina noin suuria pääomatuloja kuitenkaan ole ollut.

Vierailija
58/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroi myös tyhmille suomalaisille, jotka maksavat viisi euroa kuvasta hänen kanssaan. 

Minä nauran hänelle ja kyseisille suomalaisille, jotka haluavat kuvan ikämiehestä. 

Halvallahan myy selfieitä. Obama velottaa selfiestä 2000 euroa kun tulee toukokuussa Tampereelle.

Vierailija
59/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa sellainen vanha juttu Reetun uran alkuajoilta kun se oli saanut ekan levytyssopparinsa niin se levy-yhtiön dirika sanoi että sun täytyy vaihtaa taiteilijanimesi Frederikistä joksikin toiseksi kun sinut voidaan sekoittaa Frediin. Niin Reetu siihen että "miten meidät muka sekoittaa, mä painan 50 kiloo ja Fredi 150 kiloo.." Nimi ei sitten vaihtunut vaan pysyi.

Paino on "onneksi" reilusti noussut.

Vierailija
60/85 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka Kanarialle lähtee viihdyttämään juoppoja on eilisen päivän laulaja.

Itse asunut Kanarialla, en kyllä menisi moista Fredrikkiä kuuntelemaan. Ei ole miun maun mukaan ,ei ääni eikä mies.