Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stubb pelasi golfia Trumpin kanssa Mar-a-Lagossa

Vierailija
29.03.2025 |

Stubb tapasi Trumpin Mar-a-Lagossa, Floridassa, lauantaina.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011133335.html

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Stubb sanoi minulle mitä voimakkaimmin sanankääntein, että Yhdysvallat on vahva ja tehnyt paluun. Olen samaa mieltä! Trump kirjoittaa.

Varmaan ajatellut paluuta tunkkaiseen menneisyyteen, Stubbhan on jenkkikonservatiivisesti katsoen ollut lausunnoissaan aika  w o k e.

Vierailija
142/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Stubb sanoi minulle mitä voimakkaimmin sanankääntein, että Yhdysvallat on vahva ja tehnyt paluun. Olen samaa mieltä! Trump kirjoittaa.

Varmaan ajatellut paluuta tunkkaiseen menneisyyteen, Stubbhan on jenkkikonservatiivisesti katsoen ollut lausunnoissaan aika  w o k e.

Stubb on pride-mies, joten olisipa outoa, jos haukkuisi wokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt Stubbia, mutta se luultavasti pärjää uudessa maailmanpoliittisessa tilanteessa paremmin, kuin muut ehdokkaat olisivat pärjänneet.

Ja tarkoitan pärjäämisellä Suomen etua yleensä, sillä jos USA ei enää välitä moraalista ja demokratiasta, pitää ottaa uudet keinot käyttöön. Realismipolitiikkaa.

Stubb pelaa tätä peliä, jossa kaikki panokset on laitettu sen varaan, että Nato-liittolaisuus pitää ja on myös Venäjän silmissä uskottava pelote.

Toisaalta en valitettavasti ole varma, ovatko nuo pitäviä oletuksia. Siksi olisin itse pressana lähtenyt siitä, että vedetään matalaa profiilia, eli ei profiloiduta Venäjä-haukkoina eikä syötetä Venäjän propagandistien lapaan mitään julkisia lausuntoja, joilla voi maalata kansalle kuvaa vihamielisestä maasta, mutta varustaudutaan todellakin kunnolla.

No onneksi sinä et ole pressa. Meidän itänaapuri ei kunnioita pehmeyttä. Ukrainahan yritti viimeiseen asti leikkiä, ettei ole mitään vaaraa, ja kyllä se Venäjä silti hyökkäsi.

Vierailija
144/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Stubb ole joskus nuorena ollut ihan maajoukkuetason golfari?

Trumpin kanssa tajuaa pelata huonosti.

Ei kannata voittaa. Trumpin swingi ei näytä kovin kummalliselta, samaa sarjaa Ahtisaari vanaan kanssa.

Vierailija
145/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan lahja, että meillä on Alexander Stubb tähän maailman poliittiseen tilanteeseen. Miten olisi toiminut jos valinta olisi mennyt toisin?

Kerran olen ollut olen ollut samassa tilaisuudessa Haaviston kanssa. Se oikein huokuu homouttaa kilometrin päähän. Luulen, että Haaviston lässytys olisi ollut lähinnä etovaa Trumpin korvissa.

Vierailija
146/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaan lahja, että meillä on Alexander Stubb tähän maailman poliittiseen tilanteeseen. Miten olisi toiminut jos valinta olisi mennyt toisin?

Kerran olen ollut olen ollut samassa tilaisuudessa Haaviston kanssa. Se oikein huokuu homouttaa kilometrin päähän. Luulen, että Haaviston lässytys olisi ollut lähinnä etovaa Trumpin korvissa.

"Olen ollut olen ollut"- mies tuskin huokuu ainakaan älyä.

Vierailija
147/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Pieni näyttö, sori siitä.

Vierailija
148/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, ja noin asenteellinen? Otan osaa.

Vierailija
149/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestänyt Stubbia, mutta se luultavasti pärjää uudessa maailmanpoliittisessa tilanteessa paremmin, kuin muut ehdokkaat olisivat pärjänneet.

Ja tarkoitan pärjäämisellä Suomen etua yleensä, sillä jos USA ei enää välitä moraalista ja demokratiasta, pitää ottaa uudet keinot käyttöön. Realismipolitiikkaa.

Stubb pelaa tätä peliä, jossa kaikki panokset on laitettu sen varaan, että Nato-liittolaisuus pitää ja on myös Venäjän silmissä uskottava pelote.

Toisaalta en valitettavasti ole varma, ovatko nuo pitäviä oletuksia. Siksi olisin itse pressana lähtenyt siitä, että vedetään matalaa profiilia, eli ei profiloiduta Venäjä-haukkoina eikä syötetä Venäjän propagandistien lapaan mitään julkisia lausuntoja, joilla voi maalata kansalle kuvaa vihamielisestä maasta, mutta varustaudutaan todellakin kunnolla.

Kummallinen käsitys sinulla että Suomen sanomisilla tai sanomatta jättämisillä on mitään merkitystä sen kannalta, kuinka venäjä suhtautuu Suomeen tai kuinka se hyökkää tai on hyökkäämättä. 

Vierailija
150/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole takana minkään sortin asennetta. Havaintoja ympäristöstä, ihmisistä ja siitä tehtyjä päätelmiä. Onnistuu myös naiselta.

Vierailija
151/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en valitettavasti ole varma, ovatko nuo pitäviä oletuksia. Siksi olisin itse pressana lähtenyt siitä, että vedetään matalaa profiilia, eli ei profiloiduta Venäjä-haukkoina eikä syötetä Venäjän propagandistien lapaan mitään julkisia lausuntoja, joilla voi maalata kansalle kuvaa vihamielisestä maasta, mutta varustauduta

Kummallinen käsitys sinulla että Suomen sanomisilla tai sanomatta jättämisillä on mitään merkitystä sen kannalta, kuinka venäjä suhtautuu Suomeen tai kuinka se hyökkää tai on hyökkäämättä. 

Kummallinen käsitys, ettei sillä, miltä asiat näyttävät olisi merkittävää painoarvoa kv. politiikassa. Venäjän on paljon helpompi "myydä" toimiensa oikeutus paitis kotiyleisölleen niin esim. ainakin näennäisesti neutraaleille BRICS-maille, jos se onnistuu luomaan jollain tasolla näyttöä siltä, että uhri on itse osasyyllinen tilanteen kärjistymiseen.

Vierailija
152/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole takana minkään sortin asennetta. Havaintoja ympäristöstä, ihmisistä ja siitä tehtyjä päätelmiä. Onnis

Onnistuu myös naiselta? Et sinä mikään nainen ollutkaan 😄

Vierailija
153/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etovaa Trumpelon nivusalueen nuoleskelua. 🤮

Kuin mielistelisi skitsofreenikkoa. Mielipiteet kuin tuuliviiri.

Vierailija
154/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että Stubb pärjää Trumpin kanssa. Että sen suhteen ei tule ongelmia.

Vierailija
155/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvopohjaista realismia". Nuoleskelua rikollisen edessä. 

Vierailija
156/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto on vanhentunut. Eikä se mikään energinen ja skarppi ole ollut koskaan. Tosi hyvä, että Stubb voitti vaikka vassarit olisivat niin haluneet huonomman.

Vierailija
157/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en valitettavasti ole varma, ovatko nuo pitäviä oletuksia. Siksi olisin itse pressana lähtenyt siitä, että vedetään matalaa profiilia, eli ei profiloiduta Venäjä-haukkoina eikä syötetä Venäjän propagandistien lapaan mitään julkisia lausuntoja, joilla voi maalata kansalle kuvaa vihamielisestä maasta, mutta varustauduta

No onneksi sinä et ole pressa. Meidän itänaapuri ei kunnioita pehmeyttä. Ukrainahan yritti viimeiseen asti leikkiä, ettei ole mitään vaaraa, ja kyllä se Venäjä silti hyökkäsi.

Tarkoitatko vuosien takaista Krimin valtausta? Vuoden 2022 hyökkäyksestä oltiin Ukrainan johdossa hyvin huolissaan ja ennen sitä onnistuttiin 2021-2022 mm. tuhoamaan venäläinen vallankaappausta varten solutettu toimijaverkosto, pyydettiin ja saatiin aseapua lännestä ja siirrettiin lähemmäs 200 000 sotilasta Donetskin ja Luhanskin vastaiselle rajalle. Nato-halukkuus oli ollut Ukrainan hallinnon linjana jo pitkään. On totta, että viimeisinä päivinä ennen hyökkäystä koetettiin välttää paniikin leviämistä väestön keskuudessa ja annettiin rauhoittelevia lausuntoja, ja käytännössä tehtiin suuria virheitä esim. Krimin suunnan puolustuksessa, mutta se ei tarkoita sitä, että oltaisiin järjestään toivottu että paha menee pois pussi päässä-mentaliteetilla.

Vierailija
158/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullu sodanlietsoja stubb

ei ole ikinä ollut näin turvaton olo kuin nyt

ei ole aiemmat suomen pressat uhitelleet putinia tai rys siä ylipäänsä

Uhitellut? Luettelepa ne kerrat, kun täällä on poliitikot uhitelleet Putinille.

Alexander Stubbilta suora viesti Venäjälle Vladimir Putin saattaa olla huolissaan

Ukrainasta tulee eurooppalainen, ei venäläinen, presidentti linjaa.

en nyt jaksa kaivella enempää tämän stubidon typeriä ja halveksuvia kommentteja rajanaapurimme demokraattisesti valitusta presidentistä

Vierailija
159/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aiemmin puhui näin?

miksi muuttanut mielensä?

vai onko?

Vierailija
160/189 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

stubido on myös haukkunut suomalaisia russofobiasta

täysin idiootti

Pääministeri Alexander Stubbin (kok) mukaan eduskunnassa meneillään olevassa Fennovoima-keskustelussa on "russofobiaa".

"Yritetään lietsoa Venäjä-pelkoa", hän tiivisti ensimmäisen tunnin annin.

Stubbin mukaan Suomen energiariippuvuus Venäjästä on noin 50 prosentin tienoilla ja Fennovoiman voimalan tuotanto vähentäisi riippuvuutta venäläisestä energiasta.