Nainen, vaikuttaako liikunta sinulla
kiihottumista ja orgasmeja parantavasti? Mä huomaan miehenä itsessäni että runsaan liikunnan jälkeen tuntuu paremmalle ja tekee entistä enemmän mieli... T: m 26 v
Kommentit (11)
Meillä on selvästi vaikuttanut, kun vaimo on alkanut käymään salilla, lenkillä ja jumpassa. Nykyään haluaa lähes päivittäin ennen ehkä viikoittain. Myös ruokavalio on muuttunut, jotem sekin voi kyllä olla osasyy.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Lähinnä liikunnan jälkeen väsyttää ja ärsyttää.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on selvästi vaikuttanut, kun vaimo on alkanut käymään salilla, lenkillä ja jumpassa. Nykyään haluaa lähes päivittäin ennen ehkä viikoittain. Myös ruokavalio on muuttunut, jotem sekin voi kyllä olla osasyy.
Hyvä asia! ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on yksilöllistä tai sitten ei naisella vaikuta samalla tavalla...miehellä se perustuu ainakin lisääntyneeseen verenkiertoon kalussa...ja tietysti kohoavaan testotasoon......Tietty liikuntaa tai siis rasitusta voi olla liikaakin jolloin käy toisinpäin... ap
En tiedä onko se liikunta, mutta ainakin se, kun treenaan kuntosalilla pienissä trikoissa ja miehet kuolaa ihan hulluna, niin tulen kiimaiseksi. Sitten välillä poimin sieltä salilta jonkun jännä miehen, joka tyydyttää tarpeeni.
N.25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Taitaa teitä väsyttää ja ärsyttää liikunta niin paljon, että jää kokonaan kokeilematta.
En ole huomannut että vaikuttaa. Olen tykännyt seksistä ihan yhtä paljon niin jonkin verran ylipainoisena ja pitsalaatikoiden keskellä kuin nyt taas sporttisemmassa kunnossa kun sali ja juokseminen mukana kuvioissa. En toisaalta läskimpänäkään ollut huonossa kunnossa sinänsä, aina ollut joku liikuntaharrastus ja lihasta jonkun verran, tiedä sitten vaikuttaako se.
Hyvä kysymys, mutta täysin väärä palsta. Palstamammat eivät liikuntaa harrasta.
Kyllä se jonkin verran vaikuttaa. Liikunta vahvistaa yhteyttä kehoon, ja myös tekee aktiivisemmaksi ihan yleisesti.
Vaimo harrasti aktiivisesti kuntoliikuntaa ja urheilua nuorempana ja sain olla pukilla vähän väliä. Jossain kohtaa ruvettiin käymään grillillä ja liikunta jäi molemmilla. Paneminen on vähentynyt todella paljon. Sanoisin kyllä meillä ainakin, mutta olen vähän huono sanomaan yleisesti siksikin kun olen 40 v. ukkeli.