Olen ollut Tinderissä nyt 1,5 kk putkeen ja eilen sain ensimmäisen osuman
Kyseessä oli ylipainoinen, lyhyttukkainen feministi. En jaksanut heti alkaa kirjoittamaan mitään viestiä, ja seuraavan kerran avattuani sovelluksen hän olikin jo poistanut osuman.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä 4 viikkoa. Matchejä ollut yht
Joku reilu 70. Ensitreffejä 6 eri miehen kanssa ja huomenna 7. Mies. Lisäksi olen kieltäytynyt ainakin 5 treffikutsusta.
Olen siis nainen.
Minä liityin eilen ja sain tunnin sisään ekan matchin, nyt aamulla pari lisää.
Ylipainon rajalla oleva yh-äiti, joten ajattelin että varmasti ei kukaan kiinnostu, mutta kai siellä on muitakin samankaltaisia ihmisiä tai ihmisillä on paljon matalammat standardit kuin oletin. Saa nähdä tuleeko noista matcheista yhtään viestiä, kun eihän se match nyt yhtään mitään merkitse jos siellä vaan "shoppaillaan" tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut Tinderissä 4 viikkoa. Matchejä ollut yht
Joku reilu 70. Ensitreffejä 6 eri miehen kanssa ja huomenna 7. Mies. Lisäksi olen kieltäytynyt ainakin 5 treffikutsusta.
Olen siis nainen.
Huhhuh, löysitkö sieltä 70 kiinnostavaa, vai swaippasitko oikealle jotain ei-niin-kiinnostaviakin? Kun itse olin Tinderissä, löysin sieltä vain muutaman oikeasti kiinnostavan, ja lisäksi laitoin oikealle jotain "ihan kivoja, mutta ei tarpeeksi kiinnostavia" ehkä vajaa 30. Matcheja tuli ehkä yhteensä joku 20. Kävin treffeillä kahden kanssa, heistä toisen kanssa aloimme tapailla.
En IKINÄ löytäisi sieltä 70 kiinnostavaa saati enemmän!
Swaippaan oikealle, mikäli profiili on yhtään kiinnostava. Asun isossa kaupungissa, mikä sekin vaikuttaa, että on paljon tarjontaa.
Itsekin asun Helsingissä, mutta silti vain muutama kiinnosti oikeasti. Tarjontaa toki on paljon, mutta vain harva oli sitä, mitä etsin. Tiesin, etten kuitenkaan halua suhdetta sellaisen kanssa, joka on "vain sinnepäin", vaan halusin oikeasti kiinnostavan.
t. sama
Meidän miesten on pakko tykätä kaikista naisista koska muuten emme saa matcheja ellei mies ole se kuuluisa lentäjälääkärikomistus.