Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut Tinderissä nyt 1,5 kk putkeen ja eilen sain ensimmäisen osuman

Vierailija
29.03.2025 |

Kyseessä oli ylipainoinen, lyhyttukkainen feministi. En jaksanut heti alkaa kirjoittamaan mitään viestiä, ja seuraavan kerran avattuani sovelluksen hän olikin jo poistanut osuman.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit hänet siten, kuin sinua ei oikeasti olisi kiinnostanut keskustella hänen kanssaan. Miksi siis swaippasit oikealle?

Vierailija
2/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit hänet siten, kuin sinua ei oikeasti olisi kiinnostanut keskustella hänen kanssaan. Miksi siis swaippasit oikealle?

Mä nyt aloin swaippaamaan kaikki vastaantulevat profiilit, koska sovellus ilmoitti, että joku on antanut tykkäyksen, niin halusin selvittää, että kuka se on. En halunnut sen takia ostaa kultajäsenyyttä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä 4 viikkoa. Matchejä ollut yht 

Joku reilu 70. Ensitreffejä 6 eri miehen kanssa ja huomenna 7. Mies. Lisäksi olen kieltäytynyt ainakin 5 treffikutsusta.

Olen siis nainen. 

Vierailija
4/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt aloin swaippaamaan kaikki vastaantulevat profiilit, koska sovellus ilmoitti, että joku on antanut tykkäyksen, niin halusin selvittää, että kuka se on. En halunnut sen takia ostaa kultajäsenyyttä.

Ap

Mitä sillä tiedolla teet, kuka epäkiinnostava on tykännyt? Jos olisit swaipannut oikealle vain kiinnostavat, olisit saanut tietää, onko joku heistä tykännyt. Kun ei olisi tullut machia, olisit sitten tiennyt, että tykkääjä oli joku, josta sinä et tykännyt. Nyt pilasit algoritmisi massaswaippaamalla - nyt Tinder alkaa vähentää näkyvyyttäsi, koska käytöksesi perusteella vaikutat joko botilta tai epätoivoiselta.

Vierailija
5/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku reilu 70. Ensitreffejä 6 eri miehen kanssa ja huomenna 7. Mies. Lisäksi olen kieltäytynyt ainakin 5 treffikutsusta.

Olen siis nainen. 

Huhhuh, löysitkö sieltä 70 kiinnostavaa, vai swaippasitko oikealle jotain ei-niin-kiinnostaviakin? Kun itse olin Tinderissä, löysin sieltä vain muutaman oikeasti kiinnostavan, ja lisäksi laitoin oikealle jotain "ihan kivoja, mutta ei tarpeeksi kiinnostavia" ehkä vajaa 30. Matcheja tuli ehkä yhteensä joku 20. Kävin treffeillä kahden kanssa, heistä toisen kanssa aloimme tapailla.

En IKINÄ löytäisi sieltä 70 kiinnostavaa saati enemmän!

Vierailija
6/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sillä tiedolla teet, kuka epäkiinnostava on tykännyt? Jos olisit swaipannut oikealle vain kiinnostavat, olisit saanut tietää, onko joku heistä tykännyt. Kun ei olisi tullut machia, olisit sitten tiennyt, että tykkääjä oli joku, josta sinä et tykännyt. Nyt pilasit algoritmisi massaswaippaamalla - nyt Tinder alkaa vähentää näkyvyyttäsi, koska käytöksesi perusteella vaikutat joko botilta tai epätoivoiselta.

Ei tuo vaan ikinä mene miesten päähän :D Sitten vingutaan kun joku ei-kiinnostava on tykännyt, ihan kuin se olisi henkilökohtainen loukkaus ja suora treffailuvaatimus. Luulisi olevan aika hankalaa se deittiappien käyttö tuolla asenteella, mieti ap jos olisit nainen ja kaikki limanuljaska-ukot tykkäilisivät sinusta! :D

Vierailija
7/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä vajaan vuoden ja alle 10 tykkäystä tuli. Suurin osa oli noita hiuksensa ajelleita feministejä ja muita outoja. Pari ihan ok tapausta toki löytyi, mutta jäi jutut aika pintapuoliseksi. Osin omaakin syytä, kun en jaksanut kovin aktiivinen olla.

Ennen jaksoi tutustua paremmin ihmisiin perinteisillä palstoilla. Kai siinä sitä nuoruuden intoakin silloin oli. Tuttavia löysi helpommin.

Vierailija
8/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pahin painajainen: lyhyttukkainen nainen tykkäsi Tinderissä.

Vierailija
9/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap olisi halunnut kuitenkin keskustella sen naisen kanssa, mutta hän poisti osuman ja nyt hän on kauhea epäviehättävä lumppu? Miesten logiikka.

Toiseksi: oooh, ihan melkein kaksi kuukautta olet yrittänyt? Oletko edes svaippaillut aktiivisesti, kun et edes jaksa keskustella niiden osumien kanssa?

Vierailija
10/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekin nainen oli vaan svaipannut kaikki oikealle. 

Vierailija
11/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 8 vuotta ja tykännyt jokaisesta. 0 matchia, sillä olen köyhä.

Vierailija
12/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Tinderissä vajaan vuoden ja alle 10 tykkäystä tuli. Suurin osa oli noita hiuksensa ajelleita feministejä ja muita outoja. Pari ihan ok tapausta toki löytyi, mutta jäi jutut aika pintapuoliseksi. Osin omaakin syytä, kun en jaksanut kovin aktiivinen olla.

Ennen jaksoi tutustua paremmin ihmisiin perinteisillä palstoilla. Kai siinä sitä nuoruuden intoakin silloin oli. Tuttavia löysi helpommin.

"Pari ihan ok tapausta toki löytyi, mutta jäi jutut aika pintapuoliseksi. Osin omaakin syytä, kun en jaksanut kovin aktiivinen olla." Niin, ei kai siitä tuolla tavoin mitään tulekaan. Deittisovelluksia on käytettävä aktiivisesti ja lyhyitä aikoja kerrallaan, jotta saa mitään tuloksia tai edes näkyvyyttä. Profiilin poistaminen välillä voi auttaa, vuosikausi apissa roikkuminen ei.

Vierailija
13/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministi swaippaisi persun tai muun patriarkaatin edustajan oikealle?

Vierailija
14/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen ole noin tyhmä. Eikä varsinkaan noin epätoivoinen.

Vierailija
15/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain myös tykkäyksiä vain ylipainoisilta ja lyhythiuksisilta naisilta. Ei niin ettenkö voisi seurustella ylipainoisen ja lyhythiuksisen naisen kanssa, mutta mietin vain, että olipa hassu yhteensattuma kun itse olen hoikka ja liikunnallinen.

Vain kaksi poikkeusta. Toinen asui äitinsä luona, ja äiti olisi tullut treffeille mukaan (nainen lähes 40). Toinen taas mielisairaalassa osastolla..

Vierailija
16/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä swaipata edestä taaksepäin eikä toisinpäin hygieniasyistä.

Vierailija
17/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on feikki. Sama alotus on ollut tällä jo monta kertaa vuoden aikana.

Vierailija
18/23 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M47 ja latasin Tinderin ja meni alle 10min kun kuului eka bling. Olin itse swaipannut enintään 5 naista ennen sitä. 

Koska olen naimisissa niin kyseessä oli vain hupi testi ja poistin koko applikaation.

Vierailija
19/23 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen. 

Huhhuh, löysitkö sieltä 70 kiinnostavaa, vai swaippasitko oikealle jotain ei-niin-kiinnostaviakin? Kun itse olin Tinderissä, löysin sieltä vain muutaman oikeasti kiinnostavan, ja lisäksi laitoin oikealle jotain "ihan kivoja, mutta ei tarpeeksi kiinnostavia" ehkä vajaa 30. Matcheja tuli ehkä yhteensä joku 20. Kävin treffeillä kahden kanssa, heistä toisen kanssa aloimme tapailla.

En IKINÄ löytäisi sieltä 70 kiinnostavaa saati enemmän!

Swaippaan oikealle, mikäli profiili on yhtään kiinnostava. Asun isossa kaupungissa, mikä sekin vaikuttaa, että on paljon tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä