Ei me olla nähty kiinalaisista autoista lännessä vielä mitään, esim. Xpenx X9 niin järjettömän hieno auto ettei mitään rajaa
Samoin Li Auto Mefa, Zeekr Mix..
Ihan vain esimerkiksi.
Ei länsimaisilla valmistajilla oke yhtäkään vastinetta edes tarjota tällaisille autoile vaikkei edes puhuttaisi hinnasta vielä yhtikäs mitään..
Xpeng X9 on tulossa lähiaikoina myös Eurooppaan.
Australialaisen EV-guru Sam Evansin mielestä maailman paras sähköauto tällä hetkellä hinta suhteessa ominaisuudet. Itse sanoisin että heittämällä maailman paras.
Jos joku länsimainen tehdas edes valmistaisi mitäön tuollaista, olisi hinta varmasti 3x se mitä tuo X9 maksaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xpeng X9 on ihan hiton ruma. Paku joka sopii perheelle missä on 5 lasta, muita tuskin kiinnostaa.
Riipuu hinnasta.
Alkaen 55 tonnia kiinassa. Tarkoittaa varmaan sataa tonnia suomessa.
Parempi ajaa 10v vanhalla pensamoottoriromulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinalaiset sähköautot ovat kuin kiinalaiset kännykät niin ei mitään huolta. Paperilla hyvät speksit, mutta käytännössä huonosti toimivaa roskaa.
Mulla ollut Huawei P30 Pro vuosikaudet käytössä ja on loistava älypuhelin. Olen käyttänyt paljon eri merkkejä ja malleja joten osaan myös vertailla. Yleensäkin kaikki Huawein Pro-sarjan puhelimet on aivan ehdotonta huippulaatua. Mulla on myös kaksi Huawein 5g mobiilireitintä. Toinen akullinen mobiiliversio ja toinen iso pöytämalli. Nekin laatuvehkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinalaiset sähköautot ovat kuin kiinalaiset kännykät niin ei mitään huolta. Paperilla hyvät speksit, mutta käytännössä huonosti toimivaa roskaa.
Mulla ollut Huawei P30 Pro vuosikaudet käytössä ja on loistava älypuhelin. Olen käyttänyt paljon eri merkkejä ja malleja joten osaan myös vertailla. Yleensäkin kaikki Huawein Pro-sarjan puhelimet on aivan ehdotonta huippulaatua. Mulla on myös kaksi Huawein 5g mobiilireitintä. Toinen akullinen mobiiliversio ja toinen iso pöytämalli. Nekin laatuvehkeitä.
En ostaisi ikinä mitään kiinabrändiä. Vtuttaisi joka kerta kun joutuisi sitä käyttämään.
Jos siinä ei ole yhden yhtäkään lastentautia, eikä p.askojen alihankintaosien aiheuttamia pikkuvikoja, niin jatketaan keskustelua.
Muussa tapauksessa ei. Volsu on nähty, kiinanvolsua ei meille tule.
Vierailija kirjoitti:
ei kai se ole mikään ihme että kiinalaiset ovat yllyttäneet käymään Muskin ja Teslan kimppuun kun haluavat myydä sähköautojaan ja Suomessakin on uskottu kiinalaisten rakentamaa propagandaa ja hyökätty Teslan / Muskin kimppuun
Muskilla on hyvät suhteet Kiinan johtoon. Hänellä on valtavan isot investoinnit Shanghaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi ikinä mitään kiinabrändiä. Vtuttaisi joka kerta kun joutuisi sitä käyttämään.
Uuvatti ostaa mieluummin saman tuotteen kalliimmalla jollain länkkäri logolla varustettuna ;)
Vierailija kirjoitti:
Tossa on iso integroitu jääkaappi myös mukana. Sadan muun hienouden lisäksi.
Montako kertaa olet ajatellut, että "hitto kun ei ole jääkaappia autossa"?
Kiinapaskaa, ei saa parkata mihinkään kun hikvisionin valvontakamerat lähettää livekuvaa kiinaan.