Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Miten tuo uskaltaa hillua julkisilla paikoilla? Hänenä pelkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on ottanut?
Jutun mukaan persujen vaaliteltan pyttipannua.
😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä villiä ja estotonta tuossa muka on? Normiysäriä.
Jollekin kännikalalle ehkä.
Joko TTK on pyytänyt mukaan? Näkisin Matin parina.
Elon Muskilla ja Riikka Purralla on yllättävän paljon yhteistä. Toinen sohii moottorisahalla, toinen saksilla. Molemmat kahmii muiden rahoja omiin ja kavereidensa taskuun, tuhoten tavallisten ihmisten elämiä. Ja molemmat tanssii/pomppii kuin kuivalla maalla avuttomasti sätkivä kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä villiä ja estotonta tuossa muka on? Normiysäriä.
Itse en kyllä noin nolosti tanssinut ysärillä.😂
Ei kukaan muukaan.
Näyttää kyllä itseironiselta heilumiselta, taitaa tietää, ettei osaa tanssia yhtään. Saahan sitä silti tanssia, aurinko paistaa ja hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kansa odottaa niitä huumetestejä. Jos ei käy niin peittelee jotain.
Ihan ministerin oman uskottavuuden ja luottamuksen vuoksi olisi syytä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä itseironiselta heilumiselta, taitaa tietää, ettei osaa tanssia yhtään. Saahan sitä silti tanssia, aurinko paistaa ja hyvä mieli.
Kyllä tanssittaa kun on rahaa ja fyysinen terveys, kiitos saatavilla olevan huipputerveydenhuollon.
Tuo kohtaus kun jää hetkeksi seisomaan ja huojumaan, tunnistan fiiliksen omilta opiskevuosiltani. Juhlimassa klo 3.40.
Älkää kiltit ruoskiko enää Riikka Purraa. Hän tekee parhaansa valtiovarainministerinä eikä ole tehnyt teille kenellekään mitään pahaa.
Minulle iskee aina ihan hirveitä rajoitteita, kun pitäisi äänestää vaaleissa joko persuja tai sekoomuslaisia.
Oliko Riikkuli muuten jo silloin äiti, kun hän rustaili sinne scriptaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulle iskee aina ihan hirveitä rajoitteita, kun pitäisi äänestää vaaleissa joko persuja tai sekoomuslaisia.
Mulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kiltit ruoskiko enää Riikka Purraa. Hän tekee parhaansa valtiovarainministerinä eikä ole tehnyt teille kenellekään mitään pahaa.
En tiedä kumpi on kauheampi ajatus: se, että Purra ei tee parastaan valtiovarainministerinä, vai se, että hän tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Riikkuli muuten jo silloin äiti, kun hän rustaili sinne scriptaan?
Oli
Ja Riikan älykkyys perustuu mihin, jos saan luvan kysyä?
Upea on hän. Tulen äänestämään.