Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmi emäntä. Mikäs tuossa muka oli vikana? Eikö ollut yhtä päihtynyt kuin Sanna aikoinaan?
Sannaa väitettiin kiven kovaan varmalla somehuutelijoiden asiantuntijuudella huumeiden vaikutuksen alaisena olleeksi ennen testejä. Riikka ei ole käynyt testeissä, joten mehän ei tiedetä onko hän aineissa.
Tässä ero.
Eli sä nyt vuorostas oot nyt ite se somehuutelija-asiantuntija joita kritisoit?
Vai ymmärsinkö oikein sun piipityksen?
Vierailija kirjoitti:
Taustalla oleva setämies: lopeta! Mulla on sulle asiaa!
Onkohan kaupunginvaltuutettu, Persujen luottamushenkilö? Laihempi on turvamies
Ei se noilla vuosilla enää ihan barbiesta mene. Oon roudannu tuon kuntosia naisia valomerkin jälkeen omalle tai sen kämpille hyvin tuloksin. Kunhan ei sammu ennen aktia.
Jahas. Persut heräsi puolustelemaan aineissa heiluvia edustajiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kuule äänestäjän murheet paljon kiinnosta, kun valtiovarainministerillä on reivit menossa. Silloin kuin pyttipannu potkii, niin silloin mennään eikä meinata!
Vierailija kirjoitti:
Ei se noilla vuosilla enää ihan barbiesta mene. Oon roudannu tuon kuntosia naisia valomerkin jälkeen omalle tai sen kämpille hyvin tuloksin. Kunhan ei sammu ennen aktia.
Sähän se sonni oot. Paat pubiruusuja
HIUSTESTI
HIUSTESTI
HIUSTESTI
HIUSTESTI
HIUSTESTI
HIUSTESTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kuule äänestäjän murheet paljon kiinnosta, kun valtiovarainministerillä on reivit menossa. Silloin kuin pyttipannu potkii, niin silloin mennään eikä meinata!
Mennään niin että tanner tömisee ja äänestäjää kaatuu
Saanut varmaan Putinilta vaalirahoituksen kuntavaaleihin. Sitä on hyvä juhlia nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on ottanut?
Jutun mukaan persujen vaaliteltan pyttipannua.
Oliko päivän pannu?
Eiku yön ajannu, KjehReh!
- rekkamies-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jää äänestäjää jalkoihin, kun umpikänninen VM fiilistelee ysärihittejä.
Vierailija kirjoitti:
Saanut varmaan Putinilta vaalirahoituksen kuntavaaleihin. Sitä on hyvä juhlia nyt!
Miten Venäjän asioita edistetään kuntapolitiikassa
Vau mikä leidi hyvä kroppa ,nyt kyllä kullini hakee uutta jäykkyyttä.
Hienosti Riikkuli tamppas. Tunnetta mukana. Ei pystynyt Sannuli samaan.
Huume ja alkotestit Purralle. Alkaa meno näyttää huolestuttavalta. Taisi luulla, että on piritorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timmi emäntä. Mikäs tuossa muka oli vikana? Eikö ollut yhtä päihtynyt kuin Sanna aikoinaan?
Sannaa väitettiin kiven kovaan varmalla somehuutelijoiden asiantuntijuudella huumeiden vaikutuksen alaisena olleeksi ennen testejä. Riikka ei ole käynyt testeissä, joten mehän ei tiedetä onko hän aineissa.
Tässä ero.Eli sä nyt vuorostas oot nyt ite se somehuutelija-asiantuntija joita kritisoit?
Vai ymmärsinkö oikein sun piipityksen?
Ymmärsit oikein, että persut on nyt vapaata riistaa ja halveksuttuja tavallisten ihmisten parissa. Parasta mitä te somesoturit voisitte tehdä on kadota.
Siellä on taas vietetty useampi päivä lauteiden alla viinitonkan kera. Ei tuo heikkopäinen kohkaaminen ole mitenkään muuten selitettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ero.
Ihan näyttää siltä että jotain on otettu. Ja virka-aikana. Huumetestit ja tarkkuusalkometri olis pitänyt vaatia Purralta. Ministerin virka on 24/7 eikä silloin sekoilla.
Humalaista hoipertelua tuo on, eikä mitään tanssimista.