Perseilevät työnhakijat part: 666
Minä : päivää
Työnhakija : päivää saisinko sovittaa???
Palvelen työnhakijaa , jota luulen asiakkaaksi 30min.liike täynnä asiakkaita.
Th:saisinko jättää asiakaspalautetta?
Minä : toki
Th; viimeksi täällä oli eri henkilö, joka vain kertoi missä asiat on.Ajattelin että en edes tule liikkeeseen enää.Nyt on eri meininki.
Minä: lomasijaiseni on tuttuni johon luotan.Olipa ikävä kuulla.haluatko ostaa jotain?
Th: Minä mietin.Haetko myyjää, olen hyvä asiakaspalvelussa?.?
Minä?...?????
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Jankutijankuti olet idiootti.
Jarkko hei ..äiti tässä
Tuu pois koneelta ja laita housut jalkaan.
Röökit on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tuossa oli perseilyä? Haluaa tietää liikkeen palvelukokemuksen ja haluaa tehdä sen paremmin. Palkkaa hänet.
Oikeesti?????
Ap
Kyllä
- eri
Vierailija kirjoitti:
No mikä tuossa oli perseilyä? Haluaa tietää liikkeen palvelukokemuksen ja haluaa tehdä sen paremmin. Palkkaa hänet.
Kiire aikaan estämällä minua palvelemasta maksavia asiakkaita.Pärjäsin jotenkuten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näinkö nykyään haetaan töihin?
Juoksutetaan, arvostellaan ja sit pyydetään töitä?
Ap
Niin, yleensä tuo tehdään työnhakijoille eikä työnantajalle. Että sikäli ihan ok provo, 2/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?????
Ap
Kyllä
- eri
Ei
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö nykyään haetaan töihin?
Juoksutetaan, arvostellaan ja sit pyydetään töitä?
Ap
Niin, yleensä tuo tehdään työnhakijoille eikä työnantajalle. Että sikäli ihan ok provo, 2/5.
Olisikin...näitä on viikottain.
Harkitsen kylttiä: emme etsi työntekijää/harjoittelijaa.
Ap
Tehkää niin kuin minä: spämmään joka viikko tuhansia ja tuhansia AI hakemuksia yrityksiin. Tukehtukoot niihin. He näitä temppuratoja kannattavat joten tämä on kostoni.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää niin kuin minä: spämmään joka viikko tuhansia ja tuhansia AI hakemuksia yrityksiin. Tukehtukoot niihin. He näitä temppuratoja kannattavat joten tämä on kostoni.
Mitä kostat?
Sitäkö et äitis ei käyttänyt ehkäisyä, kun kännissä pani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kostat?
Kostan sen, että en saa pillua , positiivista huomiota, sähkömersua, uutta läppäriä ja uusia hampaita. Oon juonu kiilteen kuulemma energiajuomilla pois ja etuhampaat piti poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kostat?
Kostan sen, että en saa pillua , positiivista huomiota, sähkömersua, uutta läppäriä ja uusia hampaita. Oon juonu kiilteen kuulemma energiajuomilla pois ja etuhampaat piti poistaa.
Nauroin niin että kahvit lens läppärille..
Ap
Vierailija kirjoitti:
23 alapeukkua???
Mitä ihmettä? Kouluissa voisi opettaa miten töitä haetaan.
Kiirepäivänä työnhakijan stailaaminen ei ole ookoo, kun tarkoitus on työnhaku ,ei pukuleiki.
Palautetta saa antaa, mutta työnhaun yhteydessä ei saa, paitsi hyvää.
Ap
Korjaan 28 alapeukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kostat?
Aikamoista..kuule aikuislapsi...hommaa vaikka joku kiva harrastus..muu kuin vihatrollaus vauva palstalla..jooko?
Laita toi 666 liikkeesi oveen , niin tiedän välttää.
Mistä sinä ap sen tiedät, että kyseinen henkilö ei missään vaiheessa aikonutkaan ostaa mitään? Kyllä hänellä saattoi olla myös vaatteisiin oikeasti kiinnostusta, vaikkei sopivaa tuolla kerralla löytynytkään. Ja jos asiakkaita on niin paljon, että missaat muita kun palvelet yhtä, niin palkkaa ihmeessä lisää henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä ap sen tiedät, että kyseinen henkilö ei missään vaiheessa aikonutkaan ostaa mitään? Kyllä hänellä saattoi olla myös vaatteisiin oikeasti kiinnostusta, vaikkei sopivaa tuolla kerralla löytynytkään. Ja jos asiakkaita on niin paljon, että missaat muita kun palvelet yhtä, niin palkkaa ihmeessä lisää henkilökuntaa.
Oli köyhä..kiinnostusta toki löytyi.
Jalassa oli p.askaiset linttaan astutut tennarit.
Yllätyisit miten aikuisetkin käyvät kuvaittamassa itseään.
Ottavat palvelun , nauttivat huomiosta
Sanovat: mietin yön yli= köyhä
Hinnat eivät ole normipalkkaiselle kalliita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä.
Toivon ettei tule koskaan takaisin.
En palvele vaikka tulisi, kohtelias toki olen.
Ap
23 alapeukkua???
Mitä ihmettä? Kouluissa voisi opettaa miten töitä haetaan.
Kiirepäivänä työnhakijan stailaaminen ei ole ookoo, kun tarkoitus on työnhaku ,ei pukuleiki.
Palautetta saa antaa, mutta työnhaun yhteydessä ei saa, paitsi hyvää.
Ap