Mitä puoluetta kannatat, ja miksi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vapaudenliittoa. Loppu Suomen ja suomalaisten kurjistamiselle. Valtapuolueet 💩
Haastajat s€nsUr01daan. Syyttä syytetään jopa van G1T Aan 😵
Mitä helvettiä :D
SDP, koska haluan että kaikista pidetään huolta, ei ainoastaan rikkaista.
Ympäristöpuolue. Tsekatkaa muutkin, ei ole kauhean tunnettu vielä.
Olen äänestänyt vihreitä iät ja ajat. Nykyhallituksen touhua katsellessa olen alkanut kallistua siihen, että taidankin vaihtaa Vasemmistoliittoon. Kuntavaalien suhteen en ole vielä miettinyt tarkemmin, mutta ainakin eduskuntavaaleissa äänestän sitä puoluetta, joka tarjoaa selkeimmin vastavoiman nykyhallitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Persuja koska kuvittelen heidän ajavan tavallisen pienituloisen Suomalaisen asiaa, vaikka oikeasti ovat yrittäjien puolue. Kun he kurjistavat olojani, syytän Vasemmistoa.
Miksi kuvittelet heidän ajavan pienituloisten asiaa? Meille yrittäjille persut on hyvä vaihtoehto.
Omaa nimittäin Paavo ja minä puoluetta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja koska kuvittelen heidän ajavan tavallisen pienituloisen Suomalaisen asiaa, vaikka oikeasti ovat yrittäjien puolue. Kun he kurjistavat olojani, syytän Vasemmistoa.
Miksi kuvittelet heidän ajavan pienituloisten asiaa? Meille yrittäjille persut on hyvä vaihtoehto.
Ei hyvää päivää jos oikeasti luulit, että tuo viesti on kirjoitettu tosissaan.
En kannata mitään tai kannatan montaa eri puoluetta. Äänestän niitä vuorotellen.
Kokoomus sopii minun oikeisto arvoihin.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Vierailija kirjoitti:
Pogoa.
Ai niin perustelut. Päätin kuitenkin olla perustelematta, koska perustelut ovat turhaa paskantärkeilyä.
En kannat mitään puoluetta. Kannatan ihmisiä, joilla on terve järki ja jotka ovat oikeamielisiä.
Harmi vaan ettei sellaisia juurikaan ole.
Ehdoton ei vasemistopuolueille. Ovat täysiä f a s i s t e jqa
SDP, koska heidän nettovaikutuksensa SUOMEN VALTIOLLE JA KANSALLE on ylivertaisesti positiivisin.
Kekkonen sanoi, että kokoomus on Suomen tuho. Vihreitä ei ollut Kekkosen aikaan vielä olemassakaan.
Nyt kun hallitusta katsoo niin oikeassahan vanha kaljupää oli.