Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ärsyttää itsevarmuuteni

Vierailija
29.03.2025 |

Minulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto ja olen mm. tyytyväinen ulkonäkööni. Tiedän toki etten ole täydellinen, kuten ei kukaan meistä, mutta silti riitän itselleni tällaisena. Olen hetken aikaa tapaillut erästä miestä ja hänen mielestään olen ylimielinen ja se ärsyttää häntä. Onkohan mies itse vähän epävarma vai mistä kiikastaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä vtuttaa jos naisella on hyvä itsetunto tai nainen on fiksu. Kokevat alemmuuden tunnetta verrattaessa naiseen, ja siksi yrittäävät painaa alas. Suosittelen hankkiutumaan tuosta äijästä eroon.

Vierailija
2/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa ihmistä, joka ihailee itseään. Olen minäkin tyytyväinen ulkonäkööni, naamaan varsinkin, vaikkei kroppakaan ole kamala. Lääkitys muuttanut sitä vuosien varrella. Olen silti nöyrä (hyi mikä sana :dd) ja ujo. Välttelen katsekontaktin ihmisten kanssa, mutta huomaan silti tuijottelut. Olen imarreltu siitä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka erinomainen olen, postilla kymmeniä ja satoja selfieitä someen ja koko ajan alleviivata itseäni. Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa ihmistä, joka ihailee itseään. Olen minäkin tyytyväinen ulkonäkööni, naamaan varsinkin, vaikkei kroppakaan ole kamala. Lääkitys muuttanut sitä vuosien varrella. Olen silti nöyrä (hyi mikä sana :dd) ja ujo. Välttelen katsekontaktin ihmisten kanssa, mutta huomaan silti tuijottelut. Olen imarreltu siitä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka erinomainen olen, postilla kymmeniä ja satoja selfieitä someen ja koko ajan alleviivata itseäni. Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.

Postailla. Helvetin luuri. Kirjoitin "postailla", mutta viime hetkellä tämä muunsi sanan muuksi. 

Vierailija
4/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hauku naamaasi niin sille tulee hyvä mieli. Tai etsi parempaa seuraa. 

Vierailija
5/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KONTAKTIA. Hermo menee tämän puhelimen kanssa.

Vierailija
6/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.

Sillä lailla. :D

Vierailija
7/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KONTAKTIA. Hermo menee tämän puhelimen kanssa.

Ei se tuota aivopierua pelasta. Tarvii muutakin kuin gapslokin.

Vierailija
8/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet miestä jonka mielestä perusolemuksesi on ylimielinen? Itse tapailisin sellaista joka näkee mussa hyvät puolet.

Vierailija
10/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää se, että olet ylimielinen. Miehet eivät pelaa mitään pelejä vaan sanovat miten asia on ihan oikeasti.

Vierailija
11/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko siis boss-biaats? ylimielinen, nokkava, miesmäinen kenties? ei kukaan normaali mies halua seurustella miehen kanssa. paitsi vasemmistolaiset feminiinit miehet.

Vierailija
12/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.

Sillä lailla. :D

No kertoo ainakin sen että silloin on väärässä seurassa. Seurassa jossa ei kestetä katsoa toisen hyvinvointia (lue: itsevarmaa olemusta.) Halutaan että se toinen kans rypee allapäin häpeissään.

Vierailija
13/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on kyllä eri asia kuin ylimielisyys. Itsevarmuus on hyvä, mutta ylimielisyys ei. niin, kumpaa sorttia mahdat olla. 

Vierailija
14/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vain alistaa naisia. Mitä heikompi itsetunto, sitä helpompi naista on kontrolloida. Pärjäät paremmin yksin.

Vierailija
15/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet miestä jonka mielestä perusolemuksesi on ylimielinen? Itse tapailisin sellaista joka näkee mussa hyvät puolet.

Yhyy kun miespä loukkaantuu siitä kun ei keplaa vaan tulee hylättyks yhy mies oli siis oikeassa ap on ylimielinen yhyy ja kahtsoo epävarmoa piikittelevää kiusaajaa alaspäin kuin se nokkava ap kehtaa jättää ja ehtsiä tervettä hyväntahtoista rakastavaa itsevarmaa seuraa YHHHYYYYY

Vierailija
16/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös syntymäitsevarma nainen. Se on monille miehille ihan hirveä punainen vaate. Koittavat painaa alas keinolla millä hyvänsä. Siinä on kyllä se hyvä puoli, että tuo selviää yleensä jo hyvin varhaisessa vaiheessa suhdetta, että yrittääkö kaveri heittää lokaa. On onneksi niitäkin miehiä, jotka ovat itsekin itsevarmoja, meille kumppaneiksi. 

Vierailija
17/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on kyllä eri asia kuin ylimielisyys. Itsevarmuus on hyvä, mutta ylimielisyys ei. niin, kumpaa sorttia mahdat olla. 

Epävarman pellen silmille näyttävät samalta ja kolhaisee egoonkin samalla tavalla. =(((

Vierailija
18/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta alemmuuskompleksista kärsivä ei välttämättä erota noita toisistaan, tulkitsee itsevarmuuden ylimielisyydeksi.

Vierailija
19/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään ylimielistä vaikka tiedänkin paljon erilaisia ihmisiä, menestyneitäkin. Luulen että kyse on miehen huonosta itsetunnosta, jonka vuoksi hän tulkitsee sinut näin. 

Vierailija
20/41 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta alemmuuskompleksista kärsivä ei välttämättä erota noita toisistaan, tulkitsee itsevarmuuden ylimielisyydeksi.

Tästä syystä kauniit ihmiset eivät voi seurustella rumien kanssa. Alemmuuskompleksi vetää pienet ja rumat käyttäytymään kuin ravut ämpärissä konsanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi