Miestä ärsyttää itsevarmuuteni
Minulla on mielestäni ihan hyvä itsetunto ja olen mm. tyytyväinen ulkonäkööni. Tiedän toki etten ole täydellinen, kuten ei kukaan meistä, mutta silti riitän itselleni tällaisena. Olen hetken aikaa tapaillut erästä miestä ja hänen mielestään olen ylimielinen ja se ärsyttää häntä. Onkohan mies itse vähän epävarma vai mistä kiikastaa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa ihmistä, joka ihailee itseään. Olen minäkin tyytyväinen ulkonäkööni, naamaan varsinkin, vaikkei kroppakaan ole kamala. Lääkitys muuttanut sitä vuosien varrella. Olen silti nöyrä (hyi mikä sana :dd) ja ujo. Välttelen katsekontaktin ihmisten kanssa, mutta huomaan silti tuijottelut. Olen imarreltu siitä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka erinomainen olen, postilla kymmeniä ja satoja selfieitä someen ja koko ajan alleviivata itseäni. Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.
Höpöhöpö. On hyvin perin suomalainen ajatus että vika olisi itsessään. Ihan normaalia muualla maailmassa olla tyytyväinen itseensä. Moni suomalainen haluaa vain päästä painamaan toisen itsetunnon alas. Ei ole tervettä ollenkaan. Ylimielisyys erikseen tietenkin mutta tuollaiset ihmiset kannattaa pitää kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Sä näytät väsyneeltä läski.
Tässä saimmekin hyvän esimerkin alaspäin painamisesta ja alistamisesta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miestä ärsyttää se, että olet ylimielinen. Miehet eivät pelaa mitään pelejä vaan sanovat miten asia on ihan oikeasti.
Heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä saimmekin hyvän esimerkin alaspäin painamisesta ja alistamisesta, kiitos.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
oletko siis boss-biaats? ylimielinen, nokkava, miesmäinen kenties? ei kukaan normaali mies halua seurustella miehen kanssa. paitsi vasemmistolaiset feminiinit miehet.
Ei ole normaalit miehet vain epävarmat miehet jotka haluavat painaa toisen alas.
Minun mies (onneksi vasemmistolainen mutta ei femniini, urheilee kovasti) rakastaa minun vahvojakin piirteitä koska hänen miehekkyytensä ei siitä kärsi.
Yks ilta luin huvikseni tähtitiedettä ja kysyi mitä luen ja kun vastasin niin sanoi että vitsi kun rakastaa mua niin paljon. Historia toinen mistä molemmat tykätään.
On tuo ihmeellistä. Jos tykkää omasta peilikuvastaan on ylimielinen tai itserakas? Vaikka nyt sattuisi tykkäämään joskus peilikuvastaan, niin harvoin varmaan kuitenkaan tarkoittaa sitä, että ei huomaisi virheitään tai olisi poikkeuksellisen itserakas tai liian ylpeä ulkonäöstään tms.
Sitten taas jos ei ole täysin tyytyväinen aletaan tehdä hienoa analyysiä kaikenlaisista ongelmista itsetunnossa tai sellaista hienovaraista dissaamista muka siitä että voi voinkin on huono itsetunto älä välitä, mutta oikeasti ei sanota tuota hyvällä vaan dissaamismielessä.
Itseasiassa voi olla että henkilö ei ole ollenkaan niin huononitsetuntoinen mitä väitetään, mutta se otetaan aiheeksi, jotta päästään dissaamaan, koska muut aiheet eivät menisi niin läpi muille. Suoraan dissasminen ulkonäöstä ja virheisiin porsituminen liiaksi näyttöytyisi liuan ilkeänä joten muut eivät lähtisi siihen mukaan.
Tämön takia yleiset dussausmuofot on mm. joko se että Jenkilö henkilö rakastaa liikaa peilikuvasnsa tai psitten päinvastainen rli jos jotsin huomautettavaa on, niihin tartutaan sitten urakalla ja joissain tapauksissa jopa mennään niin pitkälle, että ryhdytään sabotoimaan jopa ulkonäköä rikoksin, jotta löytyisi sitä huomautettavaa mihin porautua.
Mitä tehdäänkin, jotra ei yleistyisi liikaa?
Tiedän erään tarinan eräästä naisesta.
Aika harva mies oikeasti kestää itsevarmaa naista. Nähty ja koettu itsekin monta kertaa.
Nakkaa se menemään. Kyllä niitä löytyy fiksumpiakin.
Sitten jos nainen on ujo, arka ja vaikka vähän huonoitsetuntoinen, sekin ärsyttää miehiä. Ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus on kyllä eri asia kuin ylimielisyys. Itsevarmuus on hyvä, mutta ylimielisyys ei. niin, kumpaa sorttia mahdat olla.
Ehkä ylimielinen ei ymmärrä omaa ylimielisyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos nainen on ujo, arka ja vaikka vähän huonoitsetuntoinen, sekin ärsyttää miehiä. Ei voi voittaa.
Minä voitan aina.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa ihmistä, joka ihailee itseään. Olen minäkin tyytyväinen ulkonäkööni, naamaan varsinkin, vaikkei kroppakaan ole kamala. Lääkitys muuttanut sitä vuosien varrella. Olen silti nöyrä (hyi mikä sana :dd) ja ujo. Välttelen katsekontaktin ihmisten kanssa, mutta huomaan silti tuijottelut. Olen imarreltu siitä, mutta minulla ei ole mitään tarvetta näyttää kaikille kuinka erinomainen olen, postilla kymmeniä ja satoja selfieitä someen ja koko ajan alleviivata itseäni. Jos läheisellä ihmisellä menee hermo sinuun, se kertoo jotain. Sinusta.
Tämä selfiejuttu on se minkä takia ko. ihminen kannattaisi ohittaa. Narsismin oireita.
Antakaas nyt kun Mies kertoo totuuden: 99 kertaa sadasta se "itsevarmuus" ei ole luonnollista itsevarmuutta vaan koppavuutta, IKINÄ ei myönnetä ettämmissäännolisi väärässä, päsmäröidään, ja sitten kun loppuu argumentit niin aletaan kirkumaan. Tuota se naisten "itsevarmuus" aina on.
AlfaMies 42
Vierailija kirjoitti:
Miestä ärsyttää se, että olet ylimielinen. Miehet eivät pelaa mitään pelejä vaan sanovat miten asia on ihan oikeasti.
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko siis boss-biaats? ylimielinen, nokkava, miesmäinen kenties? ei kukaan normaali mies halua seurustella miehen kanssa. paitsi vasemmistolaiset feminiinit miehet.
Ei ole normaalit miehet vain epävarmat miehet jotka haluavat painaa toisen alas.
Minun mies (onneksi vasemmistolainen mutta ei femniini, urheilee kovasti) rakastaa minun vahvojakin piirteitä koska hänen miehekkyytensä ei siitä kärsi.
Yks ilta luin huvikseni tähtitiedettä ja kysyi mitä luen ja kun vastasin niin sanoi että vitsi kun rakastaa mua niin paljon. Historia toinen mistä molemmat tykätään.
Oletkin ok. Et olisi, jos hankkisit tietoa ja tällä tiedolla haluaisit päteä miehesi suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin ok. Et olisi, jos hankkisit tietoa ja tällä tiedolla haluaisit päteä miehesi suhteen.
Hän ei todellakaan ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Antakaas nyt kun Mies kertoo totuuden: 99 kertaa sadasta se "itsevarmuus" ei ole luonnollista itsevarmuutta vaan koppavuutta, IKINÄ ei myönnetä ettämmissäännolisi väärässä, päsmäröidään, ja sitten kun loppuu argumentit niin aletaan kirkumaan. Tuota se naisten "itsevarmuus" aina on.
AlfaMies 42
Kuulostaa siltä, ettet ole tavannut yhtään itsevarmaa naista. Ei meillä ole mikään tarve huutaa ja rääkyä.
Ps. pro tip: mies, joka puhuu alfoista tai betoista, on aina heikkoitsetuntoinen mies. Huolimatta siitä, uskooko olevansa alfa vai beta. Hyväitsetuntoisella ei ole mitään tarvetta asettaa itseään muita ylemmäs tai alemmas. Alfamiehenkin koko alfuus-ajatus perustuu vain siihen, että hän saa muilta miehiltä hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KONTAKTIA. Hermo menee tämän puhelimen kanssa.
Ei se tuota aivopierua pelasta. Tarvii muutakin kuin gapslokin.
Meillä päin puhutaan capslockista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KONTAKTIA. Hermo menee tämän puhelimen kanssa.
Ei se tuota aivopierua pelasta. Tarvii muutakin kuin gapslokin.
Meillä päin puhutaan capslockista..
Meillä päin taas Sherlockista..