Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs ihminen laittaa aina viestiä humalassa?

Vierailija
29.03.2025 |

Tuttava ottaa aina yhteyttä kun on humalassa. Hän laittaa useitakin viestejä, kysyy missä olen, mitä teen ja joskus haluaa viettää aikaakin yhdessä. Tämä toistuu aina kun hän on humalassa. Muuten hän ei juurikaan ota yhteyttä. Hän tietää, että olen jossain kohtaa ollut kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä ja joskus torjunutkin minut. Hämmentää, miksi hän kuitenkin ottaa yhteyttä ja osoittaa kiinnostusta? Torjuminen tapahtui noin 2 vuotta sitten.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole missään tekemisissä. Estot.

Vierailija
2/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole missään tekemisissä. Estot.

Perustele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa yhteyttä, koska hän on humalassa. Siksi. En noteeraisi mitenkään humalaisen ihmisen yhteydeottoja tai kiinnostumisia. 

Vierailija
4/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään lääkärin mukaan tuo olisi merkki alkoholismista. Ja kun omaan tuttavapiiriin peilaan, niin väite voisi hyvinkin pitää paikkansa. 

Vierailija
5/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa yhteyttä, koska hän on humalassa. Siksi. En noteeraisi mitenkään humalaisen ihmisen yhteydeottoja tai kiinnostumisia. 

Mutta miksi hän haluaa ottaa yhteyttä humalassa juuri minuun?

Vierailija
6/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat kuulla seuraavan: hän on ihastunut sinuun eikä pääse sinusta yli. Totuus on, ettei kukaan tiedä, miksi hän viestii. Epäillään, että kyseessä olisi alkoholisti. Sellainen hyväksikäyttää ystäviä, tuttuja, ex deittejä, ketä ikinä sattuu puhelimestaan löytämään. Jos toiselta saa vastauksen, se nostattaa nousuhumalaista tunnelmaa. Se on hieno kokemus alkoholistille. 

Vierailija
7/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies joka on 48v. ja nykyisin naimisissa. 

Vierailija
8/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kysy siltä, silloin kun ei ole humalassa. Humalaisen sanaan ei voi luottaa. 

Vierailija
9/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat kuulla seuraavan: hän on ihastunut sinuun eikä pääse sinusta yli. Totuus on, ettei kukaan tiedä, miksi hän viestii. Epäillään, että kyseessä olisi alkoholisti. Sellainen hyväksikäyttää ystäviä, tuttuja, ex deittejä, ketä ikinä sattuu puhelimestaan löytämään. Jos toiselta saa vastauksen, se nostattaa nousuhumalaista tunnelmaa. Se on hieno kokemus alkoholistille. 

Ei hän ole alkoholisti. Eikä hän myöskään hyödy minusta mitenkään millään tavalla.

Vierailija
10/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaistuu humalassa ottamaan yhteyttä. Jotenkin hänen mielessään kuitenkin pyörit tai laittaa silloin viestiä, kun ei ole ketään muuta seuraksi saatavilla.

Vierailija
11/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas typeriä vastauksia täällä, alkoholismia, hyväksikäyttöä ym..alkoholihan nyt tietysti vähentää estoja ja jos tulet tyypin mieleen kun on jurrissa, niin laittaa sulle viestin, varmaan kaveripohjalta, eikä tarkoita mitään sen enempää. Hölmö tietysti jos ei selvinpäin laita viestiä, kysy tästä joskus häneltä.

Vierailija
12/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaistuu humalassa ottamaan yhteyttä. Jotenkin hänen mielessään kuitenkin pyörit tai laittaa silloin viestiä, kun ei ole ketään muuta seuraksi saatavilla.

Mutta kun esimerkiksi parina edellisenä kertana hän ei ole pyytänyt minua seurakseen. Emme myöskään ole koskaan olleet millään tavalla intiimisti.

Vierailija
13/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs vanha/entinen kaveri,  joka ottaa yhteyttä aina viikonloppu öisin. Onneksi vain ig:n dm kautta, hänellä ei ole numeroani. 

Viime tapaamisesta on melkein kymmenen vuotta aikaa ja kun suunnittelimme näkemistä muutama vuosi sitten, hän perui sen valheellisin syin. Väitti olevansa sairaana mutta yöllä oli postannut someen  kuvan jossa on juhlimassa. Oli poistanut kuvan aamulla :D

Luulen, ettei tällä kyseisellä ihmisellä ole todellisia ystäviä. On vaan kännäys seuraa. Siksi ehkä ottaa kännissä usein yhteyttä minuun. Kaipaa aikaa, kun kaverit eivät olleet pelkkää pinnallista juttuseuraa. 

Ikävä kyllä minua ei enää kiinnosta.

Vierailija
14/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas typeriä vastauksia täällä, alkoholismia, hyväksikäyttöä ym..alkoholihan nyt tietysti vähentää estoja ja jos tulet tyypin mieleen kun on jurrissa, niin laittaa sulle viestin, varmaan kaveripohjalta, eikä tarkoita mitään sen enempää. Hölmö tietysti jos ei selvinpäin laita viestiä, kysy tästä joskus häneltä.

En näe syytä miksi hän haluaisi olla kaverini.

Jossain kohtaa hän teki usein niin, ettei vastannut viesteihini tai jos vastasi, siinä meni todella kauan. Nyt jotain on muuttunut kun hän vastaa hyvin nopeaa ja aina. Mutta mitä on tapahtunut?

Vierailija
15/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta mitenkään hyvä merkki. Ja jos ihminen on toistuvasti nimenomaan humalassa , niin kyllähän alkoholinkäyttö on ongelmallista. 

Itse veikkaisin, että kaipaa huomiota, ja muistaa sinun kiinnostuksesi, ja kokee jotain pönkitystä viestittelyssä ihmiseen, jonka ajattelee olevan ihastunut. Mutta jos itse olisi, yrittäisi kyllä itse tehdä jonkinlaista aloitetta. 

Vierailija
16/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs vanha/entinen kaveri,  joka ottaa yhteyttä aina viikonloppu öisin. Onneksi vain ig:n dm kautta, hänellä ei ole numeroani. 

Viime tapaamisesta on melkein kymmenen vuotta aikaa ja kun suunnittelimme näkemistä muutama vuosi sitten, hän perui sen valheellisin syin. Väitti olevansa sairaana mutta yöllä oli postannut someen  kuvan jossa on juhlimassa. Oli poistanut kuvan aamulla :D

Luulen, ettei tällä kyseisellä ihmisellä ole todellisia ystäviä. On vaan kännäys seuraa. Siksi ehkä ottaa kännissä usein yhteyttä minuun. Kaipaa aikaa, kun kaverit eivät olleet pelkkää pinnallista juttuseuraa. 

Ikävä kyllä minua ei enää kiinnosta.

Tällä henkilöllä on paljon ystäviä. Yhteydenotot eivät tapahdu pelkästään öisin ja hän ei poista viestejä. 

Vierailija
17/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa hän teki usein niin, ettei vastannut viesteihini tai jos vastasi, siinä meni todella kauan. Nyt jotain on muuttunut kun hän vastaa hyvin nopeaa ja aina. Mutta mitä on tapahtunut?

En ymmärrä miksi haluaisit olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka et usko haluavan olla kaverisi. Ja joka on usein humalassa, ja viestittelee vain silloin. 

Kyllä minulle minimivaatimus seurusteluun on se, että toinen haluaisi olla myös ystäväni. 

Vierailija
18/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta mitenkään hyvä merkki. Ja jos ihminen on toistuvasti nimenomaan humalassa , niin kyllähän alkoholinkäyttö on ongelmallista. 

Itse veikkaisin, että kaipaa huomiota, ja muistaa sinun kiinnostuksesi, ja kokee jotain pönkitystä viestittelyssä ihmiseen, jonka ajattelee olevan ihastunut. Mutta jos itse olisi, yrittäisi kyllä itse tehdä jonkinlaista aloitetta. 

Minusta hän vaikuttaa jollain tavalla epävarmalta ja jopa ujolta. Hän on ihan tunnettu siitä, ettei hänellä ole juurikaan mitään "juttua" vastakkaisen sukupuolen kanssa, vaikka todistetusti hetero on.

Vierailija
19/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi haluaisit olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka et usko haluavan olla kaverisi. Ja joka on usein humalassa, ja viestittelee vain silloin. 

Kyllä minulle minimivaat

Kuka on puhunut seurustelusta? Tässähän vain pohditaan miksi hän toimii, kuten toimii.

Vierailija
20/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän vaikuttaa jollain tavalla epävarmalta ja jopa ujolta. Hän on ihan tunnettu siitä, ettei hänellä ole juurikaan mitään "juttua" vastakkaisen sukupuolen kanssa, vaikka todistetusti hetero on.

Hän on kuitenkin torjunut sinut. No, jos uskot, että hän on kiinnostunut, (oikeasti kyllähän jotkut ovat hitaammin lämpeneviä, on se mahdollista) niin ehdota sinä tapaamista. Sittenhän se selviää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi