Miksi eräs ihminen laittaa aina viestiä humalassa?
Tuttava ottaa aina yhteyttä kun on humalassa. Hän laittaa useitakin viestejä, kysyy missä olen, mitä teen ja joskus haluaa viettää aikaakin yhdessä. Tämä toistuu aina kun hän on humalassa. Muuten hän ei juurikaan ota yhteyttä. Hän tietää, että olen jossain kohtaa ollut kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä ja joskus torjunutkin minut. Hämmentää, miksi hän kuitenkin ottaa yhteyttä ja osoittaa kiinnostusta? Torjuminen tapahtui noin 2 vuotta sitten.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa seksiä. Sitä panettaa. Siksi.
Näkisit ap:n niin tajuaisit ettei tuo ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bootycall, perus.
Oletko jotenkin vajaa? Kommentteja lukemalla tietäisit ettei mitään intiimiä ole koskaan tapahtunut eikä myöskään henkilön käytös tai eleet ole edes vihjanneet siihen suuntaan
No huhuh. Ei siihen mitään koeajoa tarvita että toinen panettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuu myötätuntoiseksi humalassa? Tietää saavansa sinulta ihailua? Jos on jo torjunut kerran, vastaus onko ihastunut on siinä.
En osoita häntä kohtaan ihailua. Vastaan neutraalisti.
Kännärille pelkkä vastauskin on tarpeeksi ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bootycall, perus.
Oletko jotenkin vajaa? Kommentteja lukemalla tietäisit ettei mitään intiimiä ole koskaan tapahtunut eikä myöskään henkilön käytös tai eleet ole edes vihjanneet siihen suuntaan
Olet itse vajaa. Hän ei halua sinua selvinpäin ja siksi intiimiä ei ole koskaan tapahtunut. Kännissä asia on eri ja alat kelvata.
Ainahan humalaiset viestittelivät ihmisille. Ennen soitettiin tai tultiin kylään. Humalaiset kaipaa seuraa ja juttukaveria. Kaikki eivät siedä känniviestejä, joten niitä lähetellään niille, jotka niitä sietää. Eli sulle, ap.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan humalaiset viestittelivät ihmisille. Ennen soitettiin tai tultiin kylään. Humalaiset kaipaa seuraa ja juttukaveria. Kaikki eivät siedä känniviestejä, joten niitä lähetellään niille, jotka niitä sietää. Eli sulle, ap.
T ä m ä. Isosti. Tajua vajaa aloittaja.
Aina humalassa mutta ei pelkästään öisin? Kuulostaa siltä että olet yksi muiden joukossa. Onko henkilö sosiaalinen juoppo?