Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rauhoittaa elämääni sabotoiva narsistinen äiti?

Vierailija
29.03.2025 |

Olen jo sen ikäinen, että asiat pitäisi osata hoitaa itse. En kuitenkaan ole edelleenkään itsenäistynyt, sillä narsistinen äitini haluaa päästä todistamaan koko yhteiskunnalle kuinka uhrautuvainen on, muka. Sähköt ovat taas menneet poikki kun vei väkisin laskupinoni eikä sitten edes maksanut näitä. 

Tottakai mua nyt syytetään että mitäs en hoida laskujani mutta vaikeahan se on kun tolleen sabotoidaan ja viedään ne. Hän aiheuttaa aina harmia ja tarjoaa keinotekoista apuaan josta tietää, ettei ole mulle muuta kuin lisäharmia. En saa sellaista apua mikä sillä hetkellä auttaisi. Saan aina vaan hullunleiman siitä, että reagoin hänen aiheuttamaan stressiin ja kiusaamiseen. Yleensä reagoin voimakkaasti ja sen jälkeen lamaannun pitkäksi aikaa. 

Aina kun mulla menee hyvin, hän nöyryyttää mua rumilla sanoilla julkisilla paikalla vieraille ja tutuille, luulee saavansa jonkun koston mua vastaan kirjottelemalla tänne jotain mun luonteenpiirteitä kritisoivaa matskua vaikka oikeasti hän on se joka pelkää paljastumista. 

Hän valehtelee musta tosi paljon asioita ja haluaa saada ihmiset uskomaan että olisin kaiken pahan alku ja juuri, kun ei kestä sitä tosiasiaa jos päättäisinkin kertoa kaikille hänen väkivaltaisesta ja alkoholinhuuruisesta menneisyydestään. Hän haluaa että kaikki pitäisivät minua harhaisena ja hulluna, jotta kukaan ei uskoisi minua. Isoäiti on vielä pahempi kuin äiti tai sitten äitin talutusnuorassa täysin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa neuvoa, itselläni tilanne helpotti vasta äitini hautajaisissa - elämäni onnellisin päivä.

En toisaalta toivoisi äitini kuolemaa. Toivoisin, että hän saisi asiat kuntoon itsensä kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä