Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pettäjä voisi tehdä auttaakseen petettyä?

Vierailija
29.03.2025 |

Pidempään jatkunut uskottomuuteni paljastui puolisolle hiljattain. Haluamme molemmat jatkaa yhdessä, mutta vaikeaa on.

Puoliso on toisinaan ihan ok, sitten yhtäkkiä romahtaa. Välillä on pitkiä aikoja ajatuksissaan eikä puhu mitään. Toisinaan haluaisi puhua tuntikausia.

Olen itse tekemisteni seurauksista hyvin järkyttynyt. Kunpa saisin tehdyn tekemättömäksi.

Olen ollut puolisolle paljon läsnä. Olen puhunut tapahtuneista asioista aina kun hän on halunnut. Olen antanut paljon läheisyyttä. Olen kertonut, että hän on minulle kaikkein tärkein.

Välillä molemmista tuntuu, että emme selviä ja täytyy erota. Olemme niin rikki.

Terapia ei auttanut meitä, pystymme puhumaan kahdestaankin ihan rakentavasti.

En kaipaa haukkuja, olen antanut niitä itselleni jo riittävästi.

Erityisesti petetyt, mitä tekoja teidän pettäjäpuolisot tekivät, mitkä auttoi jaksamaan ja sai jatkamaan yhdessä?

Autatteko meitä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustautumalla narun jatkoksi.

Vierailija
2/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painua vi ttuhun sen elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa tai sitten ei. Älä ainakaan ruinaa anteeksiantoa, sillä sitä et aivan heti ansaitse.

Vierailija
4/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuollaisen sekon petetyn kanssa jatkaa. Tuollaista soutamista ja huopaamista tulisi olemaan loppuelämä. Jotkut eivät vaan pääse yli pettämisestä mitenkään.

Vierailija
5/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempään jatkunut??? Pettäisit häntä siis edelleen, jos et olisi jäänyt kiinni ja miten voit edes kuvitella, että hän voisi toipua tuoillaisesta koskaan? 

Vierailija
6/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita selittää, että pettäminen on elämän suola, eikä pettäminen tarkoita, että rakastaisit puolisoasi vähemmän. 

Vierailija
7/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla järkyttynyt noin systemaattisesta petoksesta? Tuo on niin tieten tehty ja toisesta välittämättä, että melkein voisi sanoa ettei sulla ole mitään oikeutta olla järkyttynyt. Olet täysi kusipää vain ja toivon, että karma iskee takaisin jossain vaiheessa kun sinun rakastamasi ihminen tekee jotain sinun arvoillesi täysin vastakkaista. 

Se, mitä voit nyt tehdä on vain odottaa. Et millään tavoin uhriudu itse kun olet noin törkykasa. Uhriutumiseen sinulla ei ole oikeutta, sinun maailmaasi ja perusturvallisuuttasi ei ole juuri kaadettu ja tuhottu täysin. 

Vierailija
8/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänenkin pettää, olette sitten tasoissa

Vierailija
9/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on yksi vaihtoehto.

Vierailija
10/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pettäminen voi ottaa joillekin niin koville? Ihmettelen ja säälin.

Vierailija
11/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Sinun aloitteestasi lopetitte pariterapian? Miksi et palaa sivusuhteesi luo ja jäta puolisosi rauhaan? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
12/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua totta ja ottaa kaiken paskan vastaan mitä tulee puolustelematta itseään 

Vierailija
13/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhua totta ja ottaa kaiken paskan vastaan mitä tulee puolustelematta itseään 

Kannattaa vähän harkita jos kysellään yksityiskohtia seksistä ja varustuksesta...

Vierailija
14/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet, kuuntelet ja kuuntelet viikosta ja kuukaudesta toiseen. Myönnät kaiken ja vastaat kaikkiin kysymyksiin rehellisesti. Kerrot myös omista tunteistasi sopivassa tilanteessa, mutta teet sen niin, että syyllistä toista millään tavalla. Vaatii kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa, mutta maksaa vaivan. Riitatilanteissa kummankaan ei pidä enää muistuttaa tapahtuneesta sen jälkeen, kun se on saatu käsiteltyä. Me saimme omat ongelmat selvitettyä kahden kesken ilman ammattiapua 15 vuotta sitten. Nykyään suhteemme voi paremmin kuin koskaan. Toivoa ei pidä menettää, jos molemmilla on aitoa halua jatkaa yhdessä.

Vierailija
15/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy tekemisilläni olikin seurauksia yhyy olen hyvin järkyttynyt uhri

Mitä @&*@** oikein ajattelit?? Tee puolisollesi palvelus ja jätä hänet. 

Vierailija
16/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita selittää, että pettäminen on elämän suola, eikä pettäminen tarkoita, että rakastaisit puolisoasi vähemmän. 

:D

Muista lisätä, että eihän se järvi souda kulumalla ja ketään ei voi omistaa ;D

Vierailija
17/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pettäjä (kuten muuten tutkimuksen mukaan joka 5. mies ja 10. nainen) , elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, rakastuminen siihen alkuperäiseen puolisoon oli ihan yhtä tahdonmukaista kuin rakastuminen sivusuhteen ihmiseen. Ei satuttaja voi kuitenkaan olla lohduttaja, enintään ehdottaisin pariterapiaa jossa terapautti fasilitoi teidän keskusteluja. Itse pidin pettämisen salassa, ja toivon että mies pitää omansa. 

Vierailija
18/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan psykopaattien mukaan ansaitset tulla murhatuksi sillä heidän mielestään pettäminen on kaikkien kauhein asia.

Vierailija
19/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole muuttunut mihinkään, jos et ymmärrä mistä käytöksesi pohjimmiltaan johtuu ja pyrkinyt korjaamaan sitä. Jos toista aidosti rakastaa, ei sitä halua satuttaa. Oletko nainen vai mies?

Vierailija
20/39 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍😊 Just näin 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi