Pitkän parisuhteen seksi
Mikäs täällä on meininki seksipuolella pitkässä parisuhteessa. Siis jos puhutaan yli 10vuoden suhteista. Olen miespuolinen ja seksi kyllä maistuisi. Vaimo taas on sitä mieltä että ei. Nyt alkaa tulla kolmisen kuukautta siitä kun lakkasin yrittämästä. Ennen meillä oli seksiä paljonkin. Nyt ei millään. En halua paljastaa tässä liikaa, mutta kolmansista pyöristä ei ole kyse. Enemmänkin ruuhka-arjen uupumuksesta. Onkos kohtalotovereita täällä ja miten teillä asiat menneet?
Kommentit (18)
No jos kirjoittaa, että joo toimii, niin ei se ole ihmisistä hyvä juttu. Puhu ja kuuntele ja ota opiksi..Ja tee naiselle paljon orgasmeja, jotta nauttii!
No ihan ymmärrettävää. Vaimokin haluaa ehkä nauttia hieman muista asioista välillä, kun vaan ensisijaisesti hyppiä sun falloksen päällä.
Ja etköhän sä ton 10 vuoden aikana ole pumpannut sitä ihan tarpeeksi!
Synnytyksen jälkeen oltava 2-3 ilman seksiä että repeämät paranee kai sen ymmärrätte. Ja jos on kipeät kuukautiset niihin auttaa e pillerit ne helpottaa yli puolet kivuista vähenee.
Vaihdevuodet voivat muuttaa parisuhdeseksiä paljon. Valitettavasti.
Välillä ollu laimeampaa välillä taas vauhtia enemmänki. Tällä hetkellä ollaan molemmat melekeen ku teini aikana panemassa kokoajan vaikka ollaan jo 25vuotta oltu yhessä. Puhumalla asiat yleensä seleviää
Suosittelen keskustelua ja ainakin toispuoleisesti (sinun puolelta) suhteen avaamista, ja käytät sitten hupakoita.
Meillä on 12v. liitto takana ja vaimo se on meillä joka enemmän haluaa. Tosin meillä on 11v. ikäeroa eli vaimo on 38 ja minä 49. Asiasta puhuttiin heti seurustelun alkuvaiheessa, kun molemmat olivat edellisissä suhteissaan kärsineet seksin vähyydestä. Sovittiin että korjataan tilanne 🥰 Ekoilla seksi "treffeillä" sitten naitiin 9 kertaa 24h aikana. Tosin nukuttiin melko vähän ja tuo on kyllä jäänyt ennätykseksi ja varmaan pysyykin sellaisena. Nykyään saatetaa harrastella 3-4krt jonkun kiihkeän vuorokauden aikana.
Hormonaalinen ehkäisy usein lamauttaa seksuaalisuutta. Kumi käyttöön, niin jo haluttaa.
Aika hiljaista on ollut miehen taholta jo useamman vuoden. Ei auta vihjailut eikä edes suorat pyynnöt. Parisuhde yli 20v ja itse kaipailisin monipuolista seksiä. Tai edes jotain seksiä. Nyt ei ole mitään.
N46
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 12v. liitto takana ja vaimo se on meillä joka enemmän haluaa. Tosin meillä on 11v. ikäeroa eli vaimo on 38 ja minä 49. Asiasta puhuttiin heti seurustelun alkuvaiheessa, kun molemmat olivat edellisissä suhteissaan kärsineet seksin vähyydestä. Sovittiin että korjataan tilanne 🥰 Ekoilla seksi "treffeillä" sitten naitiin 9 kertaa 24h aikana. Tosin nukuttiin melko vähän ja tuo on kyllä jäänyt ennätykseksi ja varmaan pysyykin sellaisena. Nykyään saatetaa harrastella 3-4krt jonkun kiihkeän vuorokauden aikana.
Nyt on kyllä kiihkeää. Meillä silloin kun vielä seksielämä kukoisti niin kiihkeimmillään viikossa saattoi olla 3-4 kertaa. Nyt 40 ja kuukaudessa tuo sama määrä. Varmaan parin vuoden päästä se on vuosimäärä.
Annan omakohtaisen vinkin seksin määrä on minulla vakio.
Aika usein, ehkä joka toinen päivä. Monipuolisia variaatioita. Vaimo varsinkin kiihkeä ja kekseliäs! Parisuhde 35 vuotta. Minä joskus vähän arkailen.
Mies
Olisipa vaimoni tuollainen!
Ihan on päinvastainen
30 vuotta yhdessä, useamman kerran viikossa ja molempia tympäisee, jos jostain syystä on vaikka 2-3 viikon tauko.
No en ole kyllä kohtalotoveri. Yhdessä noin 25 v., ja seksiä joka päivä. Itselle se on parisuhteessa yksi tärkeimmistä jutuista ellei tärkein. Jos et pysty soputumaan seksittömyyteen, niin eroa ajoissa, se on kuitenkin edessä, ja todennäköisesti rumempana, ja vaikeampana.
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaista on ollut miehen taholta jo useamman vuoden. Ei auta vihjailut eikä edes suorat pyynnöt. Parisuhde yli 20v ja itse kaipailisin monipuolista seksiä. Tai edes jotain seksiä. Nyt ei ole mitään.
N46
Oliko ennen miehen halujen hiipumista hiljaista sinun taholta? Olen huomannut että usein miehen halujen hiipumiseen on syy parisuhteen aiemmissa tapahtumissa. Jossain vaiheessa vain tulee mitta täyteen ja into loppuu. Toki on myös niitä tapauksia jossa taustalla on stressi ja/tai terveysmurheet.
Tämä kyllä kuulostaa täysin uniikille tapaukselle. Kaikilla muilla peitot heiluu.