Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeton ja tyhjä mieli melkein täysin.

Vierailija
29.03.2025 |

Tuntuu että oon sisältä kuollut.tuntuu että oon sisältä kuollut.oonko sisältä kuollut.kun tänään ei oo tuntunut mikään missään.eikä mitenkään.onko teillä samaa?vai miltä teidän mielenne näyttää ?Mitä teidän mielenne on?Onks se tunteeton.?ja tuntuu että ei oo elämän haluu.ja ei haluu elää.elämää on mutta ei elä.ja tuntuu että ei elä.ja vaikka tuntee elämän ja elossa olon.ja on vielä täällä.oon muuttunut zompieksi.ja syön jotain ssri lääkettä.ja Onks teillä samaa kokemusta 2025.ja saa jakaa kokemuksia.mitä ikinä mieleen tulee niin saa jakaa.tänne.kaiken tunteettomuudesta ja tyhjyydestä.ja tunnottomuudesta.ja elämän haluttomuudesta.ja sitten mul ei vaan tunnu mikään missään.ja olo on vakaa.ja myöskin sellainen tasapaksu.synkkä ja harmaa.ja musta vaikka aurinko paistaa ulkona.ja niin kun oisi mieli alhaalla tunteeton.saa laittaa tsemppeikin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdintaa hiven. Ootko sellaisessa töissä tai koulussa ollut, joka on harmaata hommaa. Ympäristö vaikuttaa. Harmaita välimatkoja tai ihmisiä? Havaitsetko väriä tai positiivista jossain, onko mitään kivaa jota voisi laittaa kotiin. Maisema, talo? Lääkkeen haitta voi olla myös tuo, väärä musiikki tai jos on ollut ikävä ero tms. Auttaako mielikuvitus tai kirja, piirrokset. Mikä muu voisi auttaa.

Vierailija
2/5 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haethan apua tarvittaessa. Älä jää yksin miettimään synkkiä ajatuksia. 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele U2:n Numb

Vierailija
4/5 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähentää ruutuaikaa ainakin 80-90% ja laittaa sometilit tauolle tai sulkea kokonaan. Kun 8-10 tuntia katselet päivässä influenssereiden kulissielämää ja kiiltokuvia niin ei ole ihme ettei mikään tunnu miltään.

Vierailija
5/5 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pois somesta

- Hikoilua aiheuttavaa liikuntaa vähintään 3-4 päivänä viikossa

- Ruokavalio kuntoon

- Riittävästi unta öisin

2-3 kuukauden kuluttua tarkastele mielialaasi uudestaan ja palaa tähän ketjuun kommentoimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi