Mitä mieltä " kaverista" joka
on joka asiasta aina kateellinen? jos sanon että oon vaikka laihtunut 2kg niin sanoo et häntä ei omat läskit haittaa (painaa ainakin yli 100kg, itse olen suht normaali mutta parantamisen varaa on).
Kehuu aina miten täyyyyyydellistä heidän elämän on ja mies tekee kaikki kotityöt eikä koskaan ole riitaa tms. Lisäksi yrittää aina hakemalla hakea riitaa ja kinaa välillemme.
Haukkuu usein miestäni että sen pitäis tehdä kotona enemmän, mutta olemme tyytyväisiä näin.
Onko sen oma elämä todella niin tylsää että pitää udella jopa asiat milloin viimeksi ollaan oltu sängyssä? Ei kai tällänen VOI olla normaalia?
Kommentit (7)
Äläkä kerro turhan yksityiskohtaisesti elämästänne, ja jos kaveri utelee, sano jotain ympäripyöreää tai kysy suoraan, miksi ihmeessä tuollaisia kyselee.
Hän aina mainostaa omaavansa hyvän itsetunnon ja elämänhalu 10 ja elämä niin ruusuista ja ihanaa! Tottakai näin saakin olla mutta ihmettelen miksi sitten pitää puuttua toisten asioihin jos oma elämä on täydellistäkin täydellisempää?
ap
Toisaalta, jos kaveri on roimasti ylipainoinen, en pahemmin leuhkisi painonpudotuksella hänelle, kun kerran itse olet normaalipainoinen...
Mutta joo, ei kaverisi kovin tasapainoiselta ja itsensä kanssa sinut -olevalta kuulosta. Anna mokoman olla, jos joka kerta kun tapaatte saat vain mielesi pahaksi.
Kieltämättä välillä tuntuu ilkeeltä sen kommentit. Mutta olen ajatellut että kun ei sen oma elämä ole mitenkään täydellistä, ja ihan selvästi vaikuttaa kateelliselta, niin olkoon. Yritän vain olla välittämättä, välillä kyllä sanon takaisin, nimittäin on mullakin rajani ja ihan kaikkea paskaa ei kannata senkään suustaan suoltaaa.
Niinpä niin... itse raskauden jälkeen sanoin VAIN haluavani entisiin mittoihin johon hän jatkuvasti alkoi utelemaan miten painonpudotus sujuu ja mitä painan jne. Ja vielä suuttui siitä kun vanhat housut mahtuivatkin jalkaani 1kk synnytyksestä. Vaikeahan siitä olla puhumatta jos koko ajan kyselee...
ap
kertokaahan nyt jotain ;)