Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona on yli 10 astetta lämmintä, miksi sinulla on yhä päällä se kamala talvitakki?

Vierailija
29.03.2025 |

Vastaapa. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen talvitakin lisäksi myös pipo ja lapaset ja jopa villasukat jalassa 😁 Ei kiinnosta muiden mielipiteet, pääasia että ei tule kylmä.

Vierailija
42/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hain lämpimämmän takin, koska on niin jäätävä tuuli. Tähän asti olen tullut toimeen kevyt toppatakilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä talvitakkia eikä yksikään niistä ole kamala. 

Eikä ollut tänään päällä talvitakkia vaan silkkivuorinen ulkoilutakki ja takin sävyyn sopiva huivi kaulassa ja kangashanskat käsissä. Vähän ikävän tuulista on, vaikka mittarissa kymmenen astetta onkin. Ei tunnu vielä kovin lämpimältä. 

Vierailija
44/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kamala takki kuin kamala luonne.

Vierailija
45/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pitäisi olla päällä? 10 astetta on vielä kylmä. Sisälämpötiloissa eli yli 20 asteen vaihdan kevyempään ettei tule hiki. 

Vierailija
46/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovun pitkistä alkkareista juhannuksena, ehkä.

Vierailija
47/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän alle +10. Mulla oli lämpimät ulkoiluhousut ja ohut toppatakki. Villasukat ja kumpparit. Pipo ja lapaset. Kahdeksanvuotiaalla oli välikausivaatteet ja niiden päällä kurahousut. Villasukat ja kumpparit. Pipo, lapaset, kurahanskat.

Liikaako? Ei mun mielestä.

Vierailija
48/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kylmäverinen pitkä ihminen. Kaikenlosäksi talvotakkini on kaunis. Nämä akat ovat pahinta sairasteluaikaa ja jos vältän sen pitämällä talvivaatteita talvikuukautena, niin ihan mielelläni niin teen. Antaa toisten mennä sortseilla.

Vierailija
49/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kylmäverinen pitkä ihminen. Kaikenlosäksi talvotakkini on kaunis. Nämä akat ovat pahinta sairasteluaikaa ja jos vältän sen pitämällä talvivaatteita talvikuukautena, niin ihan mielelläni niin teen. Antaa toisten mennä sortseilla.

miten talvivaatteet estävät sairastumisen?

Vierailija
50/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä tuolla mitään takkia, pipoja tai hanskoja ole tarvinnu pariin viikkoon. Ite oon lähteny nahkatakilla ja riisunu sen sitten saman tien pois. Hupparilla menny kun muut tullu vastaan täysissä talvitameissa. 

Vierailija
51/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta näyttäisin korstolta 

Vierailija
52/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ainakin kylmä, vaikka aurinko paistaakin ja lämmittää jo jonkin verran.

Talvitakkini eivät ole kamalia, vaan päinvastoin, joten pidän niitä mielelläni niin kauan kuin pystyy. 

Vierailija
53/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on munasillaan tuulessa ja tuiskussa.

Vierailija
54/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän alle +10. Mulla oli lämpimät ulkoiluhousut ja ohut toppatakki. Villasukat ja kumpparit. Pipo ja lapaset. Kahdeksanvuotiaalla oli välikausivaatteet ja niiden päällä kurahousut. Villasukat ja kumpparit. Pipo, lapaset, kurahanskat.

Liikaako? Ei mun mielestä.

Ei pelkkä lämpötila kerro keväällä oikeastaan mitään. 10 astetta voi tyynessä ja kuivassa paikassa tuntua tosi lämpimältä, mutta voi myös tuntua tosi kylmältä, jos on tuulista ja kosteaa. En sanoisi, että tuossa erityisesti liikaa olisi ollut päällä.

Vierailija
55/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katso tarkemmin. Huppari mulla on ollut läpi päivän päällä ulkosallakin.

Vierailija
56/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän hassu? Kun noin häiritsee tuntemattomien pukeutuminen. Ei ole normaalia.

Vierailija
57/57 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset käyttävät yhä makuupussitakkeja ja kuukenkiä, koska ulkona on -50c ja myrskytuuli puhaltaa joka päivä.

121212