Ulkona on yli 10 astetta lämmintä, miksi sinulla on yhä päällä se kamala talvitakki?
Kommentit (57)
Koska olen muutosvastarintainen ja ahdistunut ja heittänyt pyyhkeen kehään ulkonäköasioissa jo vuosia sitten.
- Suominainen
Ulkona on kaunis ilma.
Miksi sinä vakiopalstahullu mörötät sisällä ja teet typeriä aloituksiasi?
täällä ainakin tuulee hyvin kivasti ja vaikka mittari näyttää +10c, niin tuntuu kuin on vain +4..eli ihan on talvitakki, pipo ja hanskatkin vielä käytössä.
Toisilla ei ole vaatteita ollenkaan jostain syystä?
Mahtoko nuppi mennä huurteeseen, mitäpä?
Kylmä tuuli menee luihin ja ytimiin. Olen vilukissa. Täällä meidän huudeilla tuulee aina. Varsinkin nuo "linjat" ovat kuin tuulitunneleita.
t: huuto Kalliosta
Tulee, lumi maassa ja neljä astetta lämmintä, siksi minulla on toppatakki päällä. Mikä sinua vaivaa kun kyselet toisten vaatetuksesta?
Aamulla aikaisin ei ole mikään lämmin ja en viitsi ottaa toista takkia messiin..
Ihan hupparissa olin ulkona. Ja siinä kyllä tarkeni eilen illallakin.
Mulla on ollut sellainen kevyt talvitakki, jotta voi liikkua myös kauppakeskuksissa talvisin. Oikein koviin tuiskuihin ja vaikka koiran vientiin sellainen paksu nilkkoihin asti oleva.
Kevättakki on sellainen tosi kevyt, jolla tulee helposti kylmä jos alle 10 astetta, joten talvitakilla mennään pitkälle kevääseen.
Pitäis kyllä ostaa uusi kevättakki.
Nyt meet silmäpesulle ja peset rähmät pois. Mä en ole käyttänyt talvitakkia koko talvena! Pahimmat pakkaspäivät pystyin olemaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kesäillan lämpötila.
Tuollainen on syysillan tai kevätillan lämpötila. Ei kesäillan.
Onpa kylmää 10 astetta. Lisää toppaa ja villaa! Äkkiä. Sisälläkin villaa.
Kesäillan lämpötila.