Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa homoseksuaalisuus alkaa näkyä lapsessa?

Vierailija
13.03.2007 |

Jos alle kouluikäinen on ihastunut samaa sukupuolta olevaan kaveriin, onko syytä olla huolissaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä tavalla, että kun myöhemmin alkaa näitä ihmisiä miettiä lapsuusaikanaan, niin tytöt on esim. tykänneet autoista ja pojat esim. Barbeista. En osaa sanoa, onko heillä samaa sukupuolta olevia ihastuksia vai ei, mutta leikeissä taitaa usein näkyä.

Vierailija
2/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään naisen miesmäisyys tai miehen naismaisuus ei tee hänestä homoseksuaalia. Seksuaalisuus on korvien välissä. Lisäksi tunnen paljon todella naisellisia lesboja, joita ei koskaan ole kiinnostanut mikään miehisyyteen liittyvä. Samoin myös todella maskuliinisia homoja, joita ei likkojen hommat ole koskaan napannut.

Aika aikansa elänyt ja kulttuurisidonnainen väite sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet homot kertovat, että heitä kiinnosti enemmän äidin vaatekomero kuin isän kanssa kalastaminen. Joten kaipa se alkaa näkyä jo hyvin varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
4/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei TIETENKÄÄN AINA.. 16

Vierailija
5/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niin on 16 ja 20, että tuo on ihan stereotypinen kuvitelma. Suurin osa hlbt-ihmisistä ei eroa millään tavalla heteroista lapsena.

Vierailija
6/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että monetkaan lapset eivät toimi kuten oletetaan. Itse en ole välittänyt nukeista ja hörhelöistä koskaan enkä vieläkään välitä monista " naisille kuuluvista asioista" , mutta olen silti takuuvarma heteroseksuaali.

Vierailija
7/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koonnut lennokkeja siinä kun muut ovat ostaneet meikkejä. Mutta ihan nainen ja hetero minäkin sattumoisin olen. Mitä nyt vähän miehisessä ammatissa. Hameita ja meikkejä olen oppinut käyttään sittemmin, lähinnä työn puolesta.

Vierailija
8/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheinen kokemus aiheesta. Siskoni on lesbo ja hän ei pienenäkään välittänyt hameista eli kun muut vetivät äitien mekkoja niskaansa, hän leikki enonsa housuilla ja oli muutenkin olemukseltaan poikamainen. Vertailukohta oli lähellä, sillä hänellä on kaksossisko joka on ihan hetero ja hän oli jo lapsena selkeästi naisellinen.

Ei varmaan mene aina näin kaavamaisesti, mutta meidän perheessä merkit olivat siis varhain nähtävissä.

Vierailija
9/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se niin on 16 ja 20, että tuo on ihan stereotypinen kuvitelma. Suurin osa hlbt-ihmisistä ei eroa millään tavalla heteroista lapsena.

Eikö homoseksuaalisuus olekaan sisäsyntyinen asia? Onko se sittenkin opittu käyttäymismalli? Ja huom. minä toistan vain niitä sanoja, joita olen homojen ja lesbojen suusta kuullut tästä asiasta. Ei siis mitään kuvitelmaa.

Vierailija
10/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi täällä vedellään herneitä nekkuun tästä asiasta, joten ilmeisesti homoseksuaalisuuden manifestoituminen lapsessa on homoillekin tabu. Aika erikoista.

Vierailija
11/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbit oli mun leikeissä aina miesten yläpuolella ja miehet objekteja. Turpaan en tyttöjä vetänyt, mutta poikien kanssa tuli painittua senkin edestä.

Nyt olen biseksuaali. Aloin tajuta asian joskus 14v.

Vierailija
12/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan oleta heterolastenkaan tekevän päätelmiä seksuaalisuudestaan ennen teini-ikää tai milloin sitten kelläkin seksuaaliset halut puhkeavatkin. Seksuaalisesta suuntautuneisuudestahan tässä on kysymys ja LAPSISTA!

Vierailija
13/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhde naisen kanssa voi mainiosti.

Vierailija
14/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi, mutta miksi homoseksuaalisuuden pitäisi näkyä jo lapsesta?

Eihän kukaan oleta heterolastenkaan tekevän päätelmiä seksuaalisuudestaan ennen teini-ikää tai milloin sitten kelläkin seksuaaliset halut puhkeavatkin. Seksuaalisesta suuntautuneisuudestahan tässä on kysymys ja LAPSISTA!

Seurailin itse oman siskopuoleni kehittymistä. Hän pukeutui mielellään mekkoihin, laittoi mielellään itsensä nätisti, " keimaili" tutuille miehille ja oli otettu heidän ihailustaan. Leikki myös mielellään barbeilla ja nukeilla. Minä tulkitsin tuon osoitukseksi heteroseksuaalisuudesta ja oikeassa olinkin. Homoseksuaalit kuitenkin korostavat jatkuvasti, että homous on sisäsyntyinen ominaisuus eli ihminen on homo hedelmöittymisestä alkaen eli siis myös lapsena. Miksi ihmeessä homoseksuaalisuus ei saisi näkyä lapsessa?

Vierailija
15/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän kukaan oletakaan lapsien tekevän päätelmiä omasta seksuaalisuudestaan, vaan kysymys onkin se, että onko homo- (tai hetero-)seksuaalisuus nähtävissä lapsessa.

Vierailija
16/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aikuistekaan homot mitenkään välttämättä ole kiinnostuneista " naisten jutuista" tai lesbot " miesten jutuista." Lisäksi todella monet heteromiehet ovat " feminiinisiä" ja heteronaiset " maskuliinisia." Itse olen heteronainen, joka on pienestä pitäen ollut kiinnostuneempi " poikien jutuista" ja niin olen edelleen. Harrastuksena metsästys, koulutuksena konetekniikan diplomi-insinööri, töissä metalliteollisuudessa. Silti en ole ikinä ollut pätkääkään kiinnostunut naisista seksuaalisessa mielessä ja muutenkin viihdyn paremmin miesseurassa. Lähes kaikki tuntemani homomiehet taas ovat hyvinkin maskuliinisia (johtuen tietysti siitä, että tunnen oman luonteeni ja harrastusteni ja elinympäristöni vuoksi lähinnä maskuliinisia miehiä. Harvat tuntemani feminiiniset miehet ovat heteroita. Tuntemani maskuliiniset naiset ovat yhtä lukuunottamatta heteroita. Ja tämä yksikin on bi ja naimisissa miehen kanssa nykyisin.

Vierailija
17/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi lähettää seksuaalisia viestejä jos kerran heterolapsetkaan ei niin tee? Ei ketään voi kasvattaa homoksi. Homoksi ja heteroksi synnytään. Seksuaalinen kehitys nostaa pintaan kunkin ihmisen luonnollisen seksuaalisuuden.

Vierailija
18/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä käsitän nämä monet kommentit täällä. Katsoiko kukaan sitä dokumenttia epäselvistä sukupuolista? Vaikkei olekaan samasta siasta kysymys, niin läheltä liippaa. Kyllä jo lapsessa on sisällä se, mitä tulee myöhemmin olemaan ja sillä siisti. Ja turha tulla selittämään, että homoja ja lesboja ei muista erota millään aikuisina. Kyllä usein vaan erottaa ja sillä siisti. Miksi mies kävelee peppua keikutellen ja suhisee ässää tai miksi lesbonainen esim. haluaa näyttää mieheltä? (Usein kuulemma lihottavat itsensä, että näyttäisivät enemmän mieheltä.) 16

Vierailija
19/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kirjoitettu otsaan tai käyttäytymiseemme.

Vierailija:

. Miksi ihmeessä homoseksuaalisuus ei saisi näkyä lapsessa?

Vierailija
20/43 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi heidän pitäisi lähettää seksuaalisia viestejä jos kerran heterolapsetkaan ei niin tee? Ei ketään voi kasvattaa homoksi. Homoksi ja heteroksi synnytään. Seksuaalinen kehitys nostaa pintaan kunkin ihmisen luonnollisen seksuaalisuuden.

Ei kukaan väitäkään, että homoseksuaalit lapset lähettäisivät seksuaalisia viestejä, vaan että se yleensä näkyy lapsesta. Lapsi tekee sen tiedostamatta, tajuamatta. Jos kerran homoksi tai heteroksi synnytään, niin kerrotko, miksi on paha asia, että homoseksuaalisuus näkyy? Kuitenkaan heteroseksuaalisten taipumusten näkymistä lapsen toiminnassa ei pidetä pahana. Aika erikoinen ristiriita.