Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marin vieraili vaalitilaisuudessa Tampereella - Katso tallenne Marinin puheesta

Vierailija
29.03.2025 |

Niin kaunis

Kansainvälinen supertähti

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011111900.html

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa. Kertoiko hän siitä, miten itse ilahtui eduskuntavaalien äänisaaliista ja sitten jättikin kansanedustajanpestin saatuaan isomman palkkion muualta?

Persuthan sitä hiillosti jokasesta suunnasta, ja halus sen pois. 

Ymmärrän kyllä, että nyt on varmasti Sannaa ikävä. Perskokkareet päätti tappaa koko Suomen, mutta tätähän oikeistovauvat halus! 

Ai? Tämä demarien ihannoima boss-lady sitten meni ja luovutti persujen edessä. 😂

Vierailija
22/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katotaan miten käy. Veikkaan demarien voittavan ja persujen häviävän - myös Tampereella.

Hyvä Sanna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa. Kertoiko hän siitä, miten itse ilahtui eduskuntavaalien äänisaaliista ja sitten jättikin kansanedustajanpestin saatuaan isomman palkkion muualta?

Äänestäjät ajattelevat aivan toisin. Ääni ei suinkaam mennyt hukkaan, vaan jatkaa sitä työtä, mitä äänestäjille lupasi, paljon laajemmin, nyt kansainvälisillä areenoilla. Voiko äänestäjä saa sen parempaa. 

Persut saavat rökäle tappion ja sekös harmittaa. Ja Purra. 

Vierailija
24/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että nyt on varmasti Sannaa ikävä. Perskokkareet päätti tappaa koko Suomen, mutta tätähän oikeistovauvat halus! 

Sannan johtama SDP koki vaalitappion - taas kerran! Olihan se toki persujen syytä, että SDP:tä ei äänestetty?

Et taida olla penaalin terävin kynä. Marin sai itseasiassa kaksi eduskuntapaikkaa lisää. 

Vierailija
25/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperelaiset eivät ole unohtaneet.

Sitä, että Marin petti kymmenet tuhannet häntä äänestäneet.

Sannaa tuli katsomaan yli 500 ihmistä ja satoja selfieitä pyysivät. Eipä näkynyt pettyneitä paikalla. 

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011131450.html

Vierailija
26/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan johtama SDP koki vaalitappion - taas kerran! Olihan se toki persujen syytä, että SDP:tä ei äänestetty?

Hallituspuolueilla on tapana kokea vaalitappio ja oppositiolla voittaa vaalit. Näin on ollut vuosikymmeniä. 

Vierailija
27/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen siitä pitäisi kertoa kun eivät kerro Kokkaritkaan jotka ovat häipyneet kesken kauden. Katainen, Satonen, Mykkänen luikkivat pakoon jopa kesken ministerikauden.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_eduskunnasta_eronneista_kansaned…

Vierailija
28/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukanpitäjästä pitäisi tehdä porkku.

Vierailija
29/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei hän ole ehdokkaana.

Normisti on tapana äänestää henkilöä, jonka haluaa päättämään asioista, mutta demareille näemmä kelpaa pelkkä mannekiini-ehdokas, joka sitten äänisaaliin saatuaan luopuu pestistään, kuten Marin teki viime eduskuntavaalien jälkeen. 

Katainen, Stubb, Satonen, Mykkänen Kokoomuksesta luikkivat pakoon kesken ministerinkautensa.

Vierailija
30/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normisti on tapana äänestää henkilöä, jonka haluaa päättämään asioista, mutta demareille näemmä kelpaa pelkkä mannekiini-ehdokas, joka sitten äänisaaliin saatuaan luopuu pestistään, kuten Marin teki viime eduskuntavaalien jälkeen. 

Hyvin näyttää tamperelaisille Sanna kelpaavan. Yli 500 ihmistä tuli torille vain hänen takiaan.

Vierailija
31/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin kynä. Marin sai itseasiassa kaksi eduskuntapaikkaa lisää. 

SDP sai 3 lisäpaikkaa Marinin ansiosta. Demarit hävisivät Persuille vain 2000 ääntä koko Suomessa.

Vierailija
32/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin näyttää tamperelaisille Sanna kelpaavan. Yli 500 ihmistä tuli torille vain hänen takiaan.

Yli 200 000 ei tullut, jotta ei joutuisi katsomaan Sannaa.

Vierailija
33/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna käy lyhyesti puhumassa frendin tilaisuudessa, eikä edelleenkään  anna haastatteluja kotimaiselle medialle. Suomen ip-lehdet ( ja varsinkin kommenttiosuudet ) , vauva-palsta, x ja keskustelupalstat repeävät: longmarinismi oireilee vieläkin - taudinkuva on rankka ja pitkä.

Vierailija
34/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WEF eliitin oppilas, Suomen tuhoaja. Köyhdyttämisen agenda, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen.

Ja Stubb jatkaa WEF oppilaana agendaa.

Painu vattuun putinisti salaliittoteoreetikko. Olisiko jotain sanottavaa Sauli Niinistöstä? Myös Stubb, Elina Valtonen ym Kokkarit kuuluvat WEFiin.

https://www.weforum.org/people/sauli-niinisto/

Vierailija
35/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 200 000 ei tullut, jotta ei joutuisi katsomaan Sannaa.

Sorin aukiolle ei olisi mahtunut yhtään ihmistä enempää. Olin siellä. Eipä ole samanlaista tungosta ollut Perskokkarien vaalitapahtumissa.

Vierailija
36/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu törkeä solvausketju. Poistoon kaikki tällaiset saastat.

Vierailija
37/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut katkaisuhoito tehota.

Vierailija
38/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katotaan miten käy. Veikkaan demarien voittavan ja persujen häviävän - myös Tampereella.

Hyvä Sanna!

Toivottavasti näin. Mutta kun katson vaalimökkejä niin persujen kopin edessä on valtava tungos ja muilla paljon hiljaisempaa. 

Kahviian ei ollut kun oli mennyt sähköt poikki ja niitä ei kuulemma saa nopeeta takasin. Ettei tullu mieleen aktiivisesti alkaa itse ratkaista tilannetta  ja A mennä sinne pumpputermariin kahvia keittää itse :)

Olin SDP ja Vas vaalimökkien  edessä Tampereen  Keskustorilla, hymy huulilla ja katselin tulisiko joku juttelee. Eipä tullut!

Vas edessä seisoi 5 punaliiviä  omassa ringissä keskenään nenät yhdessä höpisten, ei vilkaisuakaan mahdollisiin tuleviin äänestäjiin. Oli siinä muitakin odottamassa, saisi olla aktiivisempaa näin vaalien alla! 

Noin passiiviset ei välttämättä saa mitään aikaan. 

Vierailija
39/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Sanna!

Toivottavasti näin. Mutta kun katson vaalimökkejä niin persujen kopin edessä on valtava tungos ja muilla paljon hiljaisempaa. 

Kahviian ei ollut kun oli mennyt sähköt poikki ja niitä ei kuulemma saa nopeeta takasin. Ettei tullu mieleen aktiivisesti alkaa itse ratkaista tilannetta  ja A mennä sinne pumpputermariin kahvia keittää itse :)

Olin SDP ja Vas vaalimökkien  edessä Tampereen  Keskustorilla, hymy huulilla ja katselin tulisiko joku juttelee. Eipä tullut!

Vas edessä seisoi 5 punaliiviä  omassa ringissä keskenään nenät yhdessä höpisten, ei vilkaisuakaan mahdollisiin tuleviin äänestäjiin. Oli siinä muitakin odottamassa, saisi olla aktiivisempaa näin vaalien alla! 

Noin passiiviset ei välttäm

Demarien vaalimökillä Keskustorilla ei aamupäivällä väkeä ollut, koska kaikki olivat Sorin aukiolla Sannaa tapaamassa.

Vierailija
40/52 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en silti aio äänestää Ilmaria tai demareita, sori Sanna.

Enkä minä.

Vassarin pelko on viisauden alku.