USA siirtyy konitohtoreiden aikaan
Enää siellä ei ainakaan lääketiede, syöpä/sydäntutkimukset kehity vaikka lienee joskus ollut uranuurtaja.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Opioidi-kriisin aiheuttaneet puoskarit joutaakin mennä. Trump tervehdyttää Amerikkaa ja nostaa sen jälleen jaloilleen.
Tervehdyttää USA:ta lakkauttamalla terveysministeriön melkein kokonaan. FDA:n korkein rokotteista vastaava virkamies sai juuri potkut, koska trumoin nimittämä rokotevastainen hörhö RFK Jr niin halusi. Samaan aikaan tuhkarokko leviää USA:ssa, eli ihan ehtaa kehitysmaameininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede on nykyisin suurilta osin noituutta.
Miljardibisnes pyörii, kun vapaamuurarit puskevat ex-jugoslavian alueelta Euroopan täyteen Xanoreita.
Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhus olen minäkin mutten kuvittele olevani kykenevä suurvaltion/maailman johtamiseen.
Miten suurvallan kansalaiset hyväksyvät vanhuksen diktatuurin? (Jee, jee, hyvä, huutaa suomalaiset.)
Voi voi.Kulissien takana tapahtuu paljon sellaista, mistä kellään meistä ei ole hajuakaan.
Tyhmät ihmiset vaan uskovat kaiken, mitä valhemedia jauhaa.
Totta, nimenomaan tyhmät ihmiset uskovat mv-lehden ja RT:n kaltaisiin valhemedioihin.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Olen ilmoittanut sinut magataukiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede on nykyisin suurilta osin noituutta.
Miljardibisnes pyörii, kun vapaamuurarit puskevat ex-jugoslavian alueelta Euroopan täyteen Xanoreita.
Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Eihän se ole, katsos kun nuo hörhöt on sitä lääke- ja rokotevastaista porukkaa, vaikka juuri he niitä lääkkeitä kaikkein eniten tarvitsisivat. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhus olen minäkin mutten kuvittele olevani kykenevä suurvaltion/maailman johtamiseen.
Miten suurvallan kansalaiset hyväksyvät vanhuksen diktatuurin? (Jee, jee, hyvä, huutaa suomalaiset.)
Voi voi.Kulissien takana tapahtuu paljon sellaista, mistä kellään meistä ei ole hajuakaan.
Tyhmät ihmiset vaan uskovat kaiken, mitä valhemedia jauhaa.
Tohon olisit voinut uskoa vielä ennen case Signalia, mutta niiden keskusteluiden perusteella näyttää koko hallitusporukka olevan riitaisampi ja erimielisempi kuin päältä päin näyttää
Mengele. Korjaan.