Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kävin Turun yöelämässä opiskeluaikoinani v.08-14, niin sain naisilta pelkkää vittuilua

Vierailija
29.03.2025 |

"Mitä vit tuu sä jätkä haluut? Painu jätkä vit tuun! Jatka jätkä matkaas!" Tommosta vaan jos yritti ottaa mitään kontaktia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin aivopesemät nyt vain ovat sellaisia. Parempi kiertää suosiolla kaukaa. Kunnollisiakin naisia on olemassa.

2/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyit väärällä tavalla vääriä ihmisiä väärissä paikassa.

Viestissäsi ei ole kysymystä vaan pelkkä toteamus. Mitä siis haluat?

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ollut riittävästi käytöstapoja ja "mukavuutta" (ulkonäkö-tulotaso-tausta-sosiaalinen pääoma). Nämä ainoat asiat, mitkä vaaditaan naisen saamiseen. 

Vierailija
4/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut jättää sen "ilu":n pois?

Vierailija
5/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen varmaan sinulle huutanut tuona aikana, jos olit se joka tarttui ystävääni perseestä narikassa. 

Vierailija
6/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijanaiset humalassa.

Totta kai niiltä voi odottaa sivistynyttä vastausta 😄 missähän todellisuudessa?

"Arvon herra, odotan juuri taksia, joten ikävä kyllä en nyt ehdi keskustella, enkä pestä oksennusta solmiostanne."

Vierailija
7/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miekään nuorena miehenä kiinnostanu naisia, mut tässä 35 ikävuoden jälkeen se tilanne muuttu.

8/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholin käyttö yöelämässä, hoida ulkonäkösi kuntoon, opettele käytöstavat (v-sana pois sanavarastostasi) ja tutustu naisiin yöelämän ulkopuolella sosiaalisissa harrastuksissa joissa on mahdollisuus keskustella.

M60

Vierailija
9/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seuraani joskus lyöttäytyi hiljainen mies. Istui vieressäni tai seurasi koko illan. Hiukan ihmeellistä, mutta jäi sinne sitten, kun tyttöseurueessa lähdimme taksilla kotiin. Olen sen verran ystävällinen, että mitään en sanonut tälle liimautujalle, koska sen verran outoo. Miehii kannattaa aina vähän varoo.

Vierailija
10/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Lopeta alkoholin käyttö yöelämässä, hoida ulkonäkösi kuntoon, opettele käytöstavat (v-sana pois sanavarastostasi) ja tutustu naisiin yöelämän ulkopuolella sosiaalisissa harrastuksissa joissa on mahdollisuus keskustella.

Sama missä lähestyy naista, se on vauvafoorumin mielestä väärä paikka ja väärin lähestytty. 

-lähesty sovelluksissa:

"no eihän sieltä nyt mitään oikeaa saa!! pelkkiä pinnallisia turhakkeita jotka ovat seksin perässä"

-lähesty harrastuksissa:

"no eihän sieltä nyt mitään kumppania mennä hakemaan, siellä ollaan harrastamassa. Anna ihmisten harrastaa!" 

-lähesty lavatansseissa:

"siellä ollaan kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, etsi kumppanisi muualta!"

-lähesty arjessa, esim. kaupassa:

"siellä ollaan rankan työpäivän päälle hakemassa apetta eikä voisi vähempää kiinnostaa jollekin puhuminen, jätä ihmiset rauhaan!" 

...Ja kaikessa on aina oletuksena että se lähestyjä on mennyt "vonkaamaan", kourimaan tai pyytänyt suoraan naimisiin sormuksen kera. 

Vierailija
11/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä pitää oppia sietämään ja kestämään kovuutta eikä olla sellainen onneton lumihiutale joka luhistuu ja murtuu ensimmäisistä pahoista sanoista. Jos siihen ei kykene itse niin avun pyytäminen ei ole heikkoutta vaan yksi parhaimmista ja viisaammista teoista minkä voi itselleen suoda sillä se oman elämän käyttäminen vuosien ja kymmenien vuosien takaisten asioiden märehtimiseen on niin typerää ja hyödyntöntä kuin olla ja voi. Kerro yksi hyvä asia mitä olet tällä märehtimisellä saavuttanut?

Vierailija
12/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin olin Turussa liikkeelläja yöelämässä. Ihan mukavat muistot jäi.

Kaverilleni kyllä vit tuiltiin. Mutta hänen lähestymistyyminsä meni sanatarkasti näin: " Mitäs huo rat, paljonko tänään maksaa". "Sinua voisin panna jos tarjoat oluet" jne. Vit tuilusta huolimatta hän sai kyllä useammin kuin minä. Alkuillasta korville vedellyt nainen  odotti valomerkin jälkeen nurkan takana, milloin kaverini tulee ulos. Joskus siellä oli useampi. Kaveri ei ollut mikään komistus vaan kehäraakin ja eläneen näköinen tyyppi. Ei ollut muuten tatskoja.

Vierailija
13/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seuraani joskus lyöttäytyi hiljainen mies. Istui vieressäni tai seurasi koko illan. Hiukan ihmeellistä, mutta jäi sinne sitten, kun tyttöseurueessa lähdimme taksilla kotiin. Olen sen verran ystävällinen, että mitään en sanonut tälle liimautujalle, koska sen verran outoo. Miehii kannattaa aina vähän varoo.

Joo näitä ukkeleita oli usein. Tulivat naisten pöytään istumaan, eivät sanoneet mitään mutta eivät lähteneet poiskaan. Muutaman minuutin päästä koko pöytäseurueella niin epämukava olo sen möllöttäjän kanssa, että pakko sanoa, että menepäs nyt jonnekin siitä. 

Vierailija
14/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen varmaan sinulle huutanut tuona aikana, jos olit se joka tarttui ystävääni perseestä narikassa. 

Tämä jäi nyt mietityttämään, oikeasti varmaan sanasta sanaan huusin juuri noin, kuin ap sanoi, niin kuulostaisi tutulta :D turun marilyn 2013, muistuuko mieleen, että näin olisi käynyt? 

Vierailija
15/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoihin aikoihin olin Turussa liikkeelläja yöelämässä. Ihan mukavat muistot jäi.

Kaverilleni kyllä vit tuiltiin. Mutta hänen lähestymistyyminsä meni sanatarkasti näin: " Mitäs huo rat, paljonko tänään maksaa". "Sinua voisin panna jos tarjoat oluet" jne. Vit tuilusta huolimatta hän sai kyllä useammin kuin minä. Alkuillasta korville vedellyt nainen  odotti valomerkin jälkeen nurkan takana, milloin kaverini tulee ulos. Joskus siellä oli useampi. Kaveri ei ollut mikään komistus vaan kehäraakin ja eläneen näköinen tyyppi. Ei ollut muuten tatskoja.

Hassua. Minun tutullani oli tasan sama lähestymistapa. "Saisko sitä p*llua". Ja kyllähän sitä sai, kaveri kun oli pitkä, raamikas, tumma ja itsevarma.

Vierailija
16/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Minun tutullani oli tasan sama lähestymistapa. "Saisko sitä p*llua". Ja kyllähän sitä sai, kaveri kun oli pitkä, raamikas, tumma ja itsevarma.

Itsevarma oli tuo minunkin kaveri. Halutessaan pysyi hyvinkin sujuvasti keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Eli oli älykäs ja laajat yleistiedot. Mutta silti käytti enimmäkseen tuota brutaalin suoraviivaista lähestymistä. Osasi hän olla hauskakin. Välillä nolotti kyllä liikkua hänen seurassaan.

Vierailija
17/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia on juuri turussa ja porvoossa, todella veemäisiä!

Vierailija
18/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähesty, jos nainen ei näytä olemuksellaan vihreää valoa. Kyllä edes sen verran voi pysähtyä arvioimaan tilannetta, eikä häiriköidä jokaista.

Vierailija
19/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yöelämä, big mistake!

Vierailija
20/51 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat jotka oikeasti ratkaisevat:

Ulkonäkö.

Sosiaalinen status.

Itsevarmuus.

Hyvät käytöstavat, mukavuus ja muut ovat täysin epäolennaisia asioita.