Ovatko ruotsalaiset naiset keskimäärin suomalaisia naisia pidempiä?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Naisten jalkojen koosta, ja miestenkin, on ole assa tilastoja maittain. Jalkojen koko käsittääkseni on aina pidemmillä naisilla isompi.
Jep, johdossa Saksa, Itävalta, USA
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/shoe-size-by-country
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun eivät ole samanlaisia slaavilaisia persjalkaisia punkeroita.
Vielä sata vuotta sitten suomalaiset oli huomattavasti lyhyempi kansa, kuin muut pohjoismaalaiset. Naiset 154cm ja miehetkin VAIN 168 cm.
Sadassa vuodessa suomalaisten keskipituun on kasvanyt 10 cm ja alkaa olla huipussaan.
Mutta miehetkän tykkää lyhkäsistä naisista ja koska suomalainen mieskin on aika lyhyt, niin olisahan se kurjaa jos kaikki naiset olis missinmitoissa ja niillä olisi pieni kääpöämies kainalossa. Että ollaan vaan onnellisia, jos suomalaiset naiset ei ole esim hollantilaisnaisten pituisia. Silloin täällä naiset olisi keskimäärin huomattavasti pitempiä, kuin miehet.
PS Ruotsissa miehet ovat huomattavsti hoikempia, kun suomalaiset miehet, joilla ylipaino on suurempi ongelma , ku
Mun äiti täyttäisi ensi vuonna 100 vuotta, jos eläisi. Hän oli aika pitkä, 169 cm. Itse olen 174 cm. Ja minulla oli pitkä esi-isä 1800-l., kertomuksissa kaksimetrinen, mutta ei varmaan niin pitkä, mutta varmaan kuitenkin yli 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Naisten jalkojen koosta, ja miestenkin, on ole assa tilastoja maittain. Jalkojen koko käsittääkseni on aina pidemmillä naisilla isompi.
Paitsi Sannuli 🚤🚤
Ei ole ugrilausia heimoja.
Kerrataan;
Suomalaisten DNA tässä järjestyksessä:
1. Ruotsi
2. Viro
3. Mordva
4. Venäjä
5. Ukraina
6. Puola
7. Latvia
8.Liettua
Ihmiset jotka ovat käyneet vanhoissa linnoissa, ovat kauhistelleet miten lyhyitä ihmiset olivat olleet. Sen näkee vuoteista.
Jalosukuiset siis olivat varsin lyhyitä.
Kuninkaalliset ja aateliset.
Eihän tuo kuningatar Elizabethkaan kovin pitkä ollut vaikka kuului nykyaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen nähnyt ukrainalaisia naisia Suomessa. On näillä ainakin nuorilla huomiota herättävän pitkät jalat. Käsitykseni mukaan skandinaaveista norjalaiset ovat enemmän pitkäraajaisi
---
Miten muka erotat ukrainan ja venäjän kielen?
Anna kun arvaan:
Olet käynyt maksullisten naisten luona.
Venäjä, Ukraina jne.
Toisaalta en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ovat käyneet vanhoissa linnoissa, ovat kauhistelleet miten lyhyitä ihmiset olivat olleet. Sen näkee vuoteista.
Jalosukuiset siis olivat varsin lyhyitä.
Kuninkaalliset ja aateliset.
Eihän tuo kuningatar Elizabethkaan kovin pitkä ollut vaikka kuului nykyai
----
TÄMÄ.
Female Country Average height
Netherlands 1.70 m
Denmark 1.69 m
Iceland 1.68 m
Estonia 1.68 m
Serbia 1.68 m
Latvia 1.68 m
Czechia 1.68 m
Sweden 1.67 m
Norway 1.66 m
Ukraine 1.66 m
Finland 1.66 m
Russia 1.64 m
Turun linnassa ihmisten vuoteet olivat n. 150 - senttisiä.
Aika hurjaa.
Koska ihmiset ovat pidentyneet, voisi olettaa että Turun linnassa asuneet voisivat olla näin pitkiä nykyään:
Naiset 160 cm
Ja
Miehet 170 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun eivät ole samanlaisia slaavilaisia persjalkaisia punkero
----
Kerrataanpa jälleen:
Suomalaisten DNA tieteellisen tutkimuksen mukaan:
Me olemme geneettisesti eniten suku heille järjestyksessä:
Ruotsi
Viro
Mordva
Venäjä
Ukraina
Puola
Latvia
Liettua
Nämä lyhyet sitten ilmeisesti ovat venäjän karjalasta kotoisin?
Oletko itse karjalasta?
Minä karjalan suvusta , 1.70 .Onko se sitten lyhyt ,en tiedä. Mutta ainakin olemme ka
---
Niin. Te olette venäläisiä.
170 ja enemmän on suomalaisten naisten keskipituus
Ja kyllä:
Suomalaiset naiset
Mistäs tälläistä höpöhöpöä taas olet lukenut?
On oletettavissa, että nykyiset aatelisista suvuista polveutuneet voivat olla keskimäärin lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Kerrataanpa jälleen:
Ruotsi
Viro
Mordva
Venäjä
Ukraina
Puola
Latvia
Liettua
Oletko itse karjalasta?
Minä karjalan suvusta , 1.70 .Onko se sitten lyhyt ,en tiedä. Mutta ainakin olemme ka
---
170 ja enemmän on suomalaisten naisten keskipituus&
----
Olen havainnut sen livenä.
Vierailija kirjoitti:
Turun linnassa ihmisten vuoteet olivat n. 150 - senttisiä.
Aika hurjaa.
Koska ihmiset ovat pidentyneet, voisi olettaa että Turun linnassa asuneet voisivat olla näin pitkiä nykyään:
Naiset 160 cm
Ja
Miehet 170 c
----
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Vaikea sanoa kun eivät ole samanlaisia slaavilaisia persjalkaisia punkeroita.'
'Suomalaiset eivät ole slaaveja, ja sanoisin, että slaavinaiset ovat oikeastaan tyypillisesti suomalaisia naisia pidempiä. Siis ainakin venäläiset, ukrainalaiset ja valkovenäläiset ---'
*osalainaus
---
Ja sinä olet käynyt ihan mittailemassa?'
Suomalaiset eivät ole slaaveja.
Eikö joku tätä faktaa tiennyt?Slaavilainen mies miellyttää minua ruumiinrakenteeltaan.
Hän on pitkä, poikkeuksellisen maskuliininen ja jäntevä. Hänessä on samaan aikaan 'karuutta' ja suurta tunnetta.
Slaavittaret ovat suomineitoja hieman pidempiä. Samoin ruotsalaiset. Kukin naistyyppi kauniita omalla tavallaan, tietenkin. Maailman menestyneimpien huippumallien joukossa on lukuisia slaavilaisia.
Geneettinen hablo-ryhmä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Kerrataanpa jälleen:
Ruotsi
Viro
Mordva
Venäjä
Ukraina
Puola
Latvia
Liettua
Oletko itse karjalasta?
---
170
Huonot havainnot livenä kun tilasto ei seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Suomalaiset eivät ole slaaveja, ja sanoisin, että slaavinaiset ovat oikeastaan tyypillisesti suomalaisia naisia pidempiä. Siis ainakin venäläiset, ukrainalaiset ja valkovenäläiset ---'
*osalainaus
---
Eikö joku tätä faktaa tiennyt?Slaavilainen mies miellyttää minua ruumiinrakenteeltaan.
Hän on pitkä, poikkeuksellisen maskuliininen ja jäntevä. Hänessä on samaan aikaan 'karuutta' ja suurta tunnetta.
Slaavittaret ovat suomineitoja hieman pidempiä. Samoin ruotsalaiset. Kukin naistyyppi kaun
---
Kuinkas nyt nii?
Venäläiset ovat itse sanoneet että he ovat puoleksi aasialaisia.
Kai se pitää uskoa. Itse he parhaiten tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*osalainaus
---
Slaavittaret ovat suomineitoja hieman pidempiä. Samoin ruotsalaiset. Kukin naistyyppi kauniita om
----
Ks. tilastoa joka on täällä
Suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin venäläiset. Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Kerran yllätyin kun näin 180 cm naisen kesällä varvastossut jalassa. Tuon naisen jalka oli liki yhtä iso kuin omani vaikka olen 180 cm mies. Joskus kaupan kassalla oli pakko vilkaista toisenkin kerran katsoinko väärin ja kassa onkin mies. Naisen kämmen tamän antaessa vaihtorahat oli samanlevyinen mutta sirompi kuin omani jonka hanskan koko on nro10. En ole koskaan ollut sängyssä yili 170 cm naisen kanssa mutta isot pojat väittävät näiden pillujen vaativan noh, ns kookkaan varustuksen.