Miksi kaikki kohtaamani ihmiset on aina kauniita
Miksi juuri minä joka olen itse ruma, joudun kohtaamaan aina toinen toistaan kauniimpia ihmisiä? Esimerkiksi töissä. Miksi ei ikinä kukaan voi olla ruma niin tuntisin oloni jotenkin yhdenvertaiseksi. Oikeasti tuntuu olo ihan kasalta roskaa kun pitää tehdä vaikka niitä töitä joidenkin paljon kauniimpien ihmisten kanssa. Eikä tämä nyt ole vain joku päänsisäinen juttuni että kuvittelisin olevani ruma ja siksi muut vaikuttaa kauniimmilta.
Ja nyt kun mietin niin hirmu vähän näkee rumia ihmisiä missään ikinä. Ja puhun nyt etenkin kasvoista kauniista ihmisistä, myös lihava voi omata kauniit kasvot.
Kommentit (6)
Minut jos näkisit, pitäisit varmaan itseäsi kauniina.
Mielestäni taas suurin osa ihmisistä on aika epäviehättäviä, mutta ehkä tämä johtuu siitä, että olen itse hyvännäköinen enkä vähättele itseäni suhteessa muihin.
Se voi johtua että naisia on paljon kaupungeissa. Vapaalla keskustassa tai putiikissa asioimassa. Jos oot kotona ja lenkillä, ehkä onnistuu joskus välttämään.
Suurin osa ihmisistä on mun mielestä aika tavallisen näköisiä. Hyvin harvoin oikeasti tulee kenestäkään ajateltua, että "huh huh, onpas tuossa ruman näköinen ihminen."
Ajattelisin paremminkin, että tavikset herkästi vertaavat itseään kauniisiin/komeisiin ja kokevat sitten itsensä rumiksi. Esim. Redditissä on näitä "am i ugly" -ryhmiä ja suuri osa sinne postaavista on mielestäni vähintäänkin ihan ok:n näköisiä. Toki sitten on näitäkin, jotka rehellisesti ottaen eivät näytä kovin viehättävältä, mutta useimmiten heilläkin on mahdollisuutta parantaa esim. muuttamalla tyyliä, pudottamalla painoa jne.
Käynti optikolla voi auttaa