Onko muita perjantai tunnelmissa?
Juuri tulin saunasta ja muutamat oluet juonut. Mukava rentoutua pitkästä aikaa. Onko muita kun palstan perusjuopot?
Kommentit (36)
Perjantai-tunnelma nousee. Teetä ja historiallisia romaaneja. Takkatuli rätisee taustalla. Mukava olla rauhassa. Näin rentoutuu 40-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä tunnelma. Ulkoilutin koirat ja katin. Laitoin notskin, aion paistaa makkaraa, juoda pari keppanaa ja sitten saunaan. Muuten en tiedä itkeä vai nauraa kun ostaa paukautin n. 200€ hintaisen ulkoilutakin. Ihan liian kallis kun halvemmallakin saa, mutta lohdutan itseäni että se kestää vuosia ja on todella monikäyttöinen niin kaupungissa kuin erämaassa.
Eipä sellaista kannata surra mille tulee käyttöä hinnasta riippumatta, eikä tuo nyt NIIN kalli ole, voi sitä huonomminkin rahansa käyttää. Hyvää perjantai-iltaa sinnekin.
Kiitos samoin. Minun vaatteeni kun täytyy kestää sitä sun tätä ja samalla nutulla menen kaupungillekin. Joka tapauksessa 200€ on minusta ihan sikakova hinta, sillä vaikka mulla on ihan ok tulot, niin olen oppinut säästämään mm. vaatteista ja panostamaan tärkeämpään kuten ruoka ja varsinkin eläinteni ruoka, hyvinvointi ja muut kulut. Tehty mikä tehty. Ehkä pieni hemmottelu on ok? Ja minulle se on lähes joka sään kestävä takki. Nuotio on hiilillä joten wilhelmi paistumaan.
Kallio paras paikka asua. Ei täällä linjoilla oo näkynyt nistejä eikä rottia. Tervetuloa käymään. Hyvää porukkaa asuu ja kivat kuppilat😀
Mehusidukkaa, aikuinen lapsi katselee vanhaa 90- luvun sarjaa. Tullut tänne meille viikonlopuksi. Viime yön muutaman tunnin unilla pienikin määrä menee päähän. Ihan kivaa, vaikka vähän masentaa; Miksi ei vois lemmikkieläimet elää vähän pidempään
Täälläkin mukana illassa myös koiria ja katti, mutta ei nuotiota vaan tuli leivinuunissa. Saunoin, en uinut kun järvi on jäässä. Pakastepizza menee uuniin, vaikka makkara kuulostaa sekin hyvältä. Huomenna nuotio rantaan ja hk bleu paistumaan. Tämä selvä. Tämä vähän 🍺
Pepperonipitsa uuniin ja lonkerot kylmään. Tästä tulee hyvä perjantai-ilta 👍
Suutelen kylmää alumiinitölkkiä ja kyynel vierähtää poskelle 🥲
M38
Vierailija kirjoitti:
Suutelen kylmää alumiinitölkkiä ja kyynel vierähtää poskelle 🥲
M38
💖
Kalja rentouttaa, mutta kun alkaa panettaan! Ei hyvä taas
Ei ole perjantai fiiliksiä. Otan pillerin ja menen aikaisin nukkumaan. Oikeastaan ihan paasha päivä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ekat joutsenet nähty. Kevät!
No tuo!
Ihan ookoo. Ei mikään hillitön noste ja paskoja päiviä mulla ei nykyään onneksi enää olekaan.
Olen päässyt siihen henkiseen eliittiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan ookoo. Ei mikään hillitön noste ja paskoja päiviä mulla ei nykyään onneksi enää olekaan.
Olen päässyt siihen henkiseen eliittiin :D
Mitä sä käytät?
Tiällä ollaan, hyvissä tunnelmissa, hyvissä kauniissa tunnelmissa. Rauhan tunnelmissa. Vähän vaan Grönlantia tekee mieli vallata. Ja Panamaa. Kanadasta pitäisi tehdä osavaltio USA:lle.
Hittojako Kanada ja Eurooppa kuvittelee saavansa tehdä yhteistyötä kaupallisesti tai sotilaallisesti. Tulleja kaikille, sanktioita ja tulleja ihan jokaiselle, joka ei osta Muricassa tehtyjä tuotteita.
T: Trump!
Tottakai, mutta ilman alkoholia. Huomenna sitten toiseen työhön. Silti tuntuu vapaalta ja hyvältä näin arkityöviikon jälkeen.