Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole oma valinta jäädä liian kalliiseen asuntoon

Vierailija
28.03.2025 |

Jos ei ole tarjolla tarpeeksi halpoja asuntoja tarpeeksi niin mikä valinta se on jääkö vai muuttaako .. 

Kun paikkakuntaa ei voi muuttaa ilman painavaa syytä( työpaikka tai opiskelupaikka)  siis siihen muuttoon ei saa silloin tukea.. 

Tämähän on käytännössä kiristystä.. joko asut liian kalliisti tai nukut kadulla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa aloitukseen.. niin ja täälläkin on vuokra katto 515e... Niin että aika paljon alle pitäis olla ettei tarttis heti muuttaa pois.. lähes jokaisessa kämpässä vuokra nousee joka vuosi 

Vierailija
2/6 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalisti porvari lahtarit haluaa päästä köyhistä ja kipeistä eroon. Sitä vaan en ymmärrä miten työväki antaa sen tapahtua ja äänestää heitä. Lukisitte historiaa mitä ne porvarit tahtoi ja edelleen tahtoi ja mitä he tekevät. Ei heitä kiinnosta työmiehen eikä naisen pärjääminen vaan oma tilin saldo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä vuokranantajaan. Itse olen neuvotellut aina. t: vuokranantaja

Vierailija
4/6 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalisti porvari lahtarit haluaa päästä köyhistä ja kipeistä eroon. Sitä vaan en ymmärrä miten työväki antaa sen tapahtua ja äänestää heitä. Lukisitte historiaa mitä ne porvarit tahtoi ja edelleen tahtoi ja mitä he tekevät. Ei heitä kiinnosta työmiehen eikä naisen pärjääminen vaan oma tilin saldo. 

Niin en ymmärrä tätä mitä hyötyä on kiristää heitä ahtaammalle joilla se koti on .. jokaisella pitäis olla asunto se on ihmisoikeus.. kyllä olen tötöillyt asiani mutta silti mun pitää saada tässä asua. Ketä se hyödyttäisi etten pystyisi tässä asumaan.. vuokra vaan nousee joka vuosi kun nämä vaihtuvat ehtii vuokra nousta jo yli maksimi kipurajan. Nyt se on 581€ .. ja oma osuus vuokrasta tulee näillä näkymin elokuusta ( vuositarkistus silloin) olemaan noin 207 €.. 

Vierailija
5/6 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä vuokranantajaan. Itse olen neuvotellut aina. t: vuokranantaja

Kun on kaupungin asunnossa ei siitä voi neuvotella. Ne on kiinteät ne vuokrat. 

Vierailija
6/6 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi