Palstamme pääsi TAAS iltiksen sivuille!
Viitaten Tanssii Tähtien kanssa jälkipyykkikeskusteluun
Kommentit (8)
Muutoin olen samaa mieltä, että anonyymi nettipalsta saa ihmisten pahimmat vietit valloilleen.
Tosi outoa mun mielestä, että jotkut hesarinkin toimittajat käyttää tätä palstaa lähteenä! Ja aika arveluttavaa, jos tänne viitataan käytäessä keskusteluja mm. vanhemmuuden tilasta tai nykyäitiydestä. Eihän täällä edes tiedä, kuka on oikeasti äiti ja kuka joku Jimi 15-vee... Jotenkin tuntuu, että laiska toimittaja suuntaa vauvasivuille, kun haluaa vähän särmää juttuunsa...
enkä pelkästään ko. keskustelun tiimoilta. Julkkiksia vissiin haluaisittekin olla kaikki, mutta ei taida rahkeet riittää...Helppoahan se on anonyyminä kirjoitella tänne mitä huvittaa, mutta ei taida omalla nimellä tulla sanottua/tehtyä yhtään mitään. Jokaisella tietysti huvinsa.
ja opetelkaa ymmärtämään yksinkertainen seikka: jos 10 000 kirjoittajasta 10 tai vaikka 100 tai 1000 kirjoittaa tänne päättömyyksiä, se ei tee " meistä kaikista" sitä taikka tätä. On vaan vissiin helpompi käsitellä asiaa syyttämällä koko joukkoa ja asettumalla itse " av-mammojen" yläpuolelle.
asettua AV-mammojen yläpuolelle, kun olen jo sitä. Riittää kun avaa yhden keskustelunalun täällä.
No ei se ole mammat teidän vikanne, eihän kukaan omalle tyhmyydelleen ja peruskateudelleen mitään voi.
Ihmettelen vain toimittajien nykyistä ammattitaidottomuutta ja sitä, että kehtaavat oikein jutuiksi painaa jotain roskasakin paskoja juttuja. No toisaalta, kukapa muukaan noita sensaatiolehtiä ostelis kuin ääliöt, joten tänäänkin taitaa lehtiä mennä kaupaksi aikamoinen määrä....
Vierailija:
asettua AV-mammojen yläpuolelle, kun olen jo sitä. Riittää kun avaa yhden keskustelunalun täällä.No ei se ole mammat teidän vikanne, eihän kukaan omalle tyhmyydelleen ja peruskateudelleen mitään voi.
Ihmettelen vain toimittajien nykyistä ammattitaidottomuutta ja sitä, että kehtaavat oikein jutuiksi painaa jotain roskasakin paskoja juttuja. No toisaalta, kukapa muukaan noita sensaatiolehtiä ostelis kuin ääliöt, joten tänäänkin taitaa lehtiä mennä kaupaksi aikamoinen määrä....
ylevistä ylevin, fiksuista fiksuin, parhaista parhain, äideistä ylivertaisin, täällä palstalla oikein teet?
täällä totuuksia, jotta silmänne vihdoin avautuisivat. Ääliöt ovat aina ottaneet mua päästä, joten pakko avautua siitä tämmöisellä palstalla, jossa tyypit ovat kehittäneet tyhmyydestään jo niinsanotusti taidetta ja " päässeet" julkisuuteen. Jos vaikka ois iltalehdilläkin taas jotain jutuntynkää huomiseksi ja menis taas lehdet kaupaksi. Sitä mä vain.
En sanonut olevani äitinä ylivertainen ja tämän sanon iloisena, varsinkin jos täällä olevat kirjoittajat sitä omasta mieletään ovat.
on NIIN saa**nan ilkeitä ja pikkumaisia ihmisiä, joiden elämäntehtävä tuntuu olevan arvostella muita ihmisiä ja muiden ihmisten kiytöstä tuntematta näitä ihmisiä kuitenkaan. Katsoisitte v**tu sinne peiliin joskus, onko teidän oma käyttäytymisenne niin täydellistä. Olette todella pikkusieluisia k**ipäitä koko joukko. Nauttikaahan taas saamastanne " huomiosta" , joka on vähintäänkin arveluttavaa. Ketähän morkkaatte seuraavaksi, että saatte nostaa itsenne jalustalle. Täydelliset ihmiset, joilla ei tunnu olevan omaa elämää lainkaan. Hävetkää s**tana kaikki. Teidän käytöksenne on vähintäänkin arveluttavaa. Toivottavasti joku sulkee tämän idioottien palstan kokonaan. Itse ainakin häivyn täältä, näitä juttuja lukiessa tulee vähintäänkin paha olo. Hävetkää käyttäytymistänne idiootit. Tuskinpa edes osaatte. YÖK mitä porukkaa, toivottavasti oikeassa elämässä en tunne ketään teistä.