Tänä iltana lento Thaimaaseen - kannattaako perua?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla järkevämpää mennä Ahvenanmaaseen.
Kyllå on ihan turvallista matkustaa Thaimaalle.
Olisit varannut Saimaalle vaikka kylpylään.
Thaimaa on ihmiskuvatuksineen
rikollinen, sairas, kiero, paskanen alkuasukasmaa.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen? Sanotko myös Keminmaaseen?
Epäilen, että ap asuu heseissä.
Teksti-tv tietää, Finnair lentää Bangokiin normaalisti. Finnairilla on tänään Bangkokiin kaksi edestakaista lentoa.
Miksi tuonne lennätetään turisteja? Paikalliset viranomaiset ovat julistaneet hätätilan ja voi tosiaan tulla jälkijäristyksiä.
Itse jättäisin menemättä, vaikka harmittaisi tietysti taloudellinen menetys. Finnair ei peru lentoja, ellei sieltä ilmoiteta, että Bangkokin kenttä suljettu, koska ei halua maksaa rahoja takaisin. Ilmoita miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Savon Lahnasalosta?
Toiset tykkää Saimaasta
Minä toin vaimon Thaimaasta
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla järkevämpää mennä Ahvenanmaaseen.
Lopeta idiootti. Itse asia tärkeämpi.
Mikäli lähdette reissuun niin tehkää ehdottomasti matkustusilmoitus. Näin ulkoministeriö tietää, että olette paikan päällä, jos Suomen viranomaisten puolelta on jotain tiedotettavaa. Muuten tietysti seurataan paikallisen viranomaisen ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjaltahan siellä näyttää ja joskus tulee niitä jäökijäristyksiäkin. Kannattaa seurata tilannetta ja odottaa lentoyhtiön infoa.
Jos vaarallista, niin 3500 e on pieni raha menettää.
Voiko matkaa siirtää ?
Finskilläkö lennät? Älä huoli, se lento perutaan kuitenkin, Finski on perunut parissa kuukaudessa jo 800 lentoa, koska työsopimuskiista.
Älä koskaan kysy neuvoa palstan ääliöiltä joilla rahat aina loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja astronutit aikanaan lähtivät raketilla kuuseen
Joka kuuseen kurkottaa, se maaseen kapsahtaa.
Ei vaan se joka kuuseen kurkottaa, Janne Katajaan kapsahtaa.
Voitte mennä. Lentoasema toimii normaalisti. Luota uutisiin älä vajakkeihin.
Moderaattori haista paska. Yritin laittaa tietoa vessoista. Voi tulla yllätyksenä, ettei aina ole vessanpönttöä eikä paperia.
Vierailija kirjoitti:
Moderaattori haista paska. Yritin laittaa tietoa vessoista. Voi tulla yllätyksenä, ettei aina ole vessanpönttöä eikä paperia.
Missä? Siellä Porvoossako? Thaimaassa on kyllä ollut, paitsi junassa ei ollut, mutta kyllähän kyykyssä voi pissata.
Vierailija kirjoitti:
Finskilläkö lennät? Älä huoli, se lento perutaan kuitenkin, Finski on perunut parissa kuukaudessa jo 800 lentoa, koska työsopimuskiista.
Työehtosopimusneuvottelut. Olleet jumissa jo syksystä. Ja juu, monta lentoa päivässä peruvat tunnin varoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hese, missä se on ? Olen helsinkiläinen, tuo taitaa olla huutokauppakeisarin lanseeraama tyhmyys.
Tuosta paikasta en ole kuullutkaan. Itse matkaan huomenna Thaimaahan.
3500 on vähän, jos vertaa siihen, että voi loukkaantua tai jopa kuolla.
Jos jotain sattuu, niin loppuelämän miettii kannattiko muutaman tonnin takia. Erityisesti, jos on lapsia mukana.